Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren

Othello

Recommended Posts

Stort grattis till WSOP ME! Men hur kan han visa upp AK och folda, är det möjligt att göra på doyles room's klienten?

Japp, jag vet inte hur man gör det, men sista hand kan visa upp sin hand (man kan det på Everest också, där har jag hittat knappen för det, men på cake är den inte med i min klient verkar det som. Men uppenbarligen kan andra det.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• Jennez

1468

• Ola Brandborn

1056

• TotalFarsa

1010

• Liza

862

Top Posters In This Topic

Bubblan varade en hand.

Vegas, here I come.

Ska bli kul att äta middag med Doyle (spelade på Doyles Room), han är lite av en hjälte för mig.

GRATTIS!!!

Beställ in många Jack Daniel's till Doyle så blir det säkert en riktigt underhållande middag med många historier.

Jag är allt lite avundsjuk... :oops:

Länk till kommentar

Kan du förresten be din onde tvillingbror gdaily att skicka på mig en varning eller två nu så slipper han göra det imorgon eller på onsdag..........

Why

Du kommer märka det senare idag eller imorgon.

100% säkert att du fattar då.

Ibland kan jag bara inte rå för mig själv och hittar på lite konstiga grejer...

Anledningen till varningen innebär bl.a. 000 och Ingmar Bergman.

Ja det jag är mest glad för är faktiskt inte turren, utam niddagen med Doyle och teorilektionen med Mike Caro. De är mina två pokerhjältar typ. Ja, jag är en riktig fan-boy, men jag har också läst ALLT som Mike och Doyle skrivit.

Doyles Room here I come!

Länk till kommentar

Ja det jag är mest glad för är faktiskt inte turren, utam niddagen med Doyle och teorilektionen med Mike Caro. De är mina två pokerhjältar typ. Ja, jag är en riktig fan-boy, men jag har också läst ALLT som Mike och Doyle skrivit.

Inte ett dugg avis, inte alls.....inte ett jävla dugg

Länk till kommentar

Inte ett dugg avis, inte alls.....inte ett jävla dugg

Jag vinner, jag har spöat upp Doyle. Eller spöat och spöat, nästan knuffat omkull honom i alla fall. Han kunde ha brutit lårbenet. Tur att han klarade sig, annars hade jag väl blivit lynchad på Rio.

Länk till kommentar

Jag vinner, jag har spöat upp Doyle. Eller spöat och spöat, nästan knuffat omkull honom i alla fall.

Kommer jag på andra plats? Jag stötte till hans parkerade permobil i mässlokalen vid WSOP Main 2006 (där jag varade tio minuter längre än honom). Den var röd.

Och så har jag suttit vid samma cashgamebord som Johnny Chan och Phil Laak. Inte samma dag, men i alla fall...

Länk till kommentar

Vi har tydligen två flygbiljetter över till PokerFinnkampen: Tjuren ska åka båt med massa spel, tv-apparater och liknande till vår "vip-lounge" (som är ett hotellrum med dropp-in) och Lisa är flygrädd och hänger på båten.

Så, någon som vill ha en gratis flygbiljett, mot att ni spelar i Betwaykläder

jm_j ska ha den ena tydligen, först till kvarn får mjölnarens dotter.

Länk till kommentar

Erik, dags att packa väskorna och förbereda dig för en rejäl pokerhelg i Tallinn! Erik Backlund vann vår första SM-satellit på Betway.com och kommer försvara Team Betways färger i Main Event.

Erik kvalade in via en $54-satellit. Samma satellit går nu på söndag till måndagens $390 main event-balja (på lördag går en $25 rebuy, även denna till måndag). Betway har dagliga frirullar och dagliga satelliter till dessa satelliter.

Erik har spelat poker i 5-6 år och favoriterna verkar vara just satellitspel (precis som Ola). Han har tidigare spelat SM men även APPT i Manilla samt Irish Open.

Erik är 25 år och bor i Uppsala där han pluggar journalistik. Han är inne på tredje terminen och spelar poker ca 12 timmar i veckan. Ännu en stabil spelare till teamet och vi hejar fram Erik i Tallinn! Betway.com har såklart odds på Erik och de andra deltagarna i teamet. 200 gånger som vinnare låter väldigt spelbart.

Jag tycker vi applåderar Jennez för det bara tog 3 veckor att få till vinnarintervjun med Snusarn/Wassberg på Teamsajten :ola:

Jag är förvisso för lat för att kolla upp det noga men jag har fått för mig att alla main-sattar är på söndagar. Tyvärr så jobbar jag varje söndag från halv tio på kvällen (till tre på måndag eftermiddag). Detta gör att jag alltid missar sjukt många roliga turneringar med bra värde (typ kval till roliga live-tävlingar, forumturneringar, sunday million etc.).

Dessutom har jag funderat på att flytta över en del av rullen till Betway (Jens promotade bra någon gång när jag var full) men vill göra det när jag har tid att grinda in välkomstbonus och annat som jag har fått för mig att det finns där (återigen för lat för att kolla upp).

Så om ni lägger något mainkval på en dag jag kan spela och om jag samtidigt orkar dega in en del pengar så spelar jag mer än gärna. Hade varit sjukt kul med SM.

Passa på nu i helgen då. På lördag så går det en $25 rebuyturre till vår main eventsatellit på måndag (på söndag går en $54 frysut). Så nu kan du inte skylla på söndagsjobb...

Be there or be a fyrkant.

Länk till kommentar

Jag tycker vi applåderar Jennez för det bara tog 3 veckor att få till vinnarintervjun med Snusarn/Wassberg på Teamsajten :ola:

Jag vet inte hur man gör med Teamsajten. Ni bara snor mitt varumärke och lägger upp där hela tiden. Det betyder inte att jag kan administrera skiten.

Länk till kommentar

Så, någon som vill ha en gratis flygbiljett, mot att ni spelar i Betwaykläder

jm_j ska ha den ena tydligen, först till kvarn får mjölnarens dotter.

Wee! Blir spännande att se vem blir andra "lagmaskoten".

Försökte ringa Jennez för att veta vilken dag & tid vi åker tillbaka men har hade vettigare saker för sig än att svara i telefon.

Ganska bra att veta när man ska boka hotell.

Antar att flyget till Tallinn går på fredag morgon.

Vi får lösa det praktiska när det passar Betway/Jennez.

Tar gärna en Betway-tröja på mig redan till flygplatsen så att jag blir lättare att hitta.

Länk till kommentar

MONGO TILT!!!

Kollade precis vad det är för fredagsturnering:

Unibet Open Super Satellite

No Limit Texas - Unibet Algarve Open Super Satellite

Privat gryta någon i sällskapet?

Annars finns det 220EEK turnering i Tartu...

Länk till kommentar

Wee! Blir spännande att se vem blir andra "lagmaskoten".

Försökte ringa Jennez för att veta vilken dag & tid vi åker tillbaka men har hade vettigare saker för sig än att svara i telefon.

Ganska bra att veta när man ska boka hotell.

Antar att flyget till Tallinn går på fredag morgon.

Vi får lösa det praktiska när det passar Betway/Jennez.

Tar gärna en Betway-tröja på mig redan till flygplatsen så att jag blir lättare att hitta.

Sorry, satt i möte. Men vi åker tillbaka den 26:e på eftermiddagen/kväll.

Länk till kommentar

MONGO TILT!!!

Kollade precis vad det är för fredagsturnering:

Unibet Open Super Satellite

No Limit Texas - Unibet Algarve Open Super Satellite

Privat gryta någon i sällskapet?

Omfg. Jag beslutar enväldigt att det blir intern gryta för Team Betway.

Edit: Jag tar tillbaka det där. Beslutet är nu att fredagen ägnas åt spelarvård för Betways spelare (vilket i klertext betyder mat och dryck). Sen kan vi se hur vi gör med buy in till turren som nu alltså inte längre existerar. Cash eller ngt annat skoj.

Länk till kommentar

Det verkar som det är kul att ingå i Team Betway när man är iväg och spelar någonstans. Intervjuer på sajten och odds på spelarna. Jag vet ju inte hur det funkar när man väl är där, men det verkar onekligen positivt.

Jag har spelat turneringar (SM och pokerfinnkampen) genom två andra sajter, både som kvalare och genom att betala in inköpet genom sajten och de har inte gjort något speciellt för spelarna. Jag fick en tröja av varje sajt, men i princip inget mer. Förra årets SM blev vi som spelade lovade att sajten skulle se till att vi fick massage när vi spelade och få hjälp med att fixa det vi behövde vid bordet, vatten och liknande, men vi såg inte till någonting.

Nu låter jag kanske kräsen, men det är jag inte. Det jag skulle blivit glad för är att vi fått vad vi blivit lovade och att till exempel sajtrepresentanterna hälsat på oss när vi möttes i turneringslokalerna.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...