Ola Brandborn Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Spelar inte direkt bra, har nog slaskat iväg 80k (har 136k nu) men motståndarna spelar om möjligt sämre. Leder med 34 man kvar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Haft TT fem gånger nu, inte fått stå någon gång. 70k, dvs något under medel, 19 spelare kvar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Stora humorn är att rättigheterna till Bonnieroperan av Fria Proteatern numera ägs av... just, det Bonnierkoncernen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Tilt på det här bordet, jag får inte direkt stjäla mig fet... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Finalbord, men shortstackad efter en rövknullning med runner runner färgdrag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Tilt på det här bordet, jag får inte direkt stjäla mig fet... Haha vackert, GL Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Åtta kvar, över medel... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Fått stjäla nu när vi kom till finalbordet, sedan klonkade jag mot lillstacken. 5 minuters pisspaus. Jag behöver en cocacola! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaston116 Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Fått stjäla nu när vi kom till finalbordet, sedan klonkade jag mot lillstacken. 5 minuters pisspaus. Jag behöver en cocacola! Sluta låtsas som att du inte dricker cola, det ryktas att du har sets på en av Stockholms spelklubbar drickandes cola;-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Puh, knappen höjde till 15k. Jag smaskade om till 30k. Knappen synade. Flopp KJ8... det är bra för min hand, jag har ju stegdrag med min stolta 76:a... Halvpottsbet, knappen synar. Turn 2... Ja det kortet kan ju inte ha hjälpt fienden direkt, så jag går all-in. Fi stekfoldar, visar upp AK.... Ger mig själv 50% WSOP chans nu, Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Sluta låtsas som att du inte dricker cola, det ryktas att du har sets på en av Stockholms spelklubbar drickandes cola;-) Cola Zero ja... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Runt minst 80% Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Bubbeldags Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Bubblan varade en hand. Vegas, here I come. Ska bli kul att äta middag med Doyle (spelade på Doyles Room), han är lite av en hjälte för mig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaston116 Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Grattis, Det är main eller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Grattis, Det är main eller?Ty, japp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Grattis kungen! Dubbelpost från min db så att ingen gör det här misstaget i ett homegame: "Om du å andra sidan använder Smarties eller någon annan sorts godis kan det bli svårt att låta bli att äta upp din stack." (Citerad från FirstPoker) Bjuder ni in Ola på ett homegame är det bättre med riktiga chips så blöder ni inte så fort... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Grattis kungen! Dubbelpost från min db så att ingen gör det här misstaget på ett homegame: "Om du å andra sidan använder Smarties eller någon annan sorts godis kan det bli svårt att låta bli att äta upp din stack." (Citerad från FirstPoker) Bjuder ni in Ola på homegame så är det bättre med riktiga chips så blöder ni inte så fort... Jag har spelat med Ahlgrens bilar som marker. Jag åt upp ett par hundra spänn Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Årets resultat än så länge Betsson Estoril $4 000 EMOP Tallinn 1 600 € Irish Open $6 500 EPT Köpenhamn $10 000 WPT Venedig $8 700 WSOP $13 000 Glider onekligen på bra nu. Vad var det, tredje WSOP-satten... förra året klonkade jag redan i första. Det är skitkul - enda problemet är att det finns inget mer att klonka till, typ, när WSOP sattarna drar igång på alla nät. Men ECOSTT på Betway finns ju såklart. Nu blir det i alla fall en påskhelg full med poker på Irland i samband med Irish Open. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaston116 Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Men om du klonkar ett till paket kan du inte använda den för att spela andra events? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Jag har spelat med Ahlgrens bilar som marker. Jag åt upp ett par hundra spänn Ajdå. Men hoppas att du tänkte det mera som rake än dyr godis. (Note to self: använd godis som chips för homegame med Ola ) Det är skitkul - enda problemet är att det finns inget mer att klonka till, typ, när WSOP sattarna drar igång på alla nät. Men ECOSTT på Betway finns ju såklart. Glöm inte "Helsinki Midnigt Sun". Enda årstiden det är värt att besöka Finland. Sedan finns det väl "Olümpic Poker Tour" i baltikum... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Du är en sjuk människa, Ola Du är riggad. Hur som, stort jävla grattis! Väl spelat. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Tänk om bara hade hälften av dina satteskills så skulle man få världen varje år. Grattis (igen då). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Stort grattis Mr. Sattemaestro. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Bubblan varade en hand. Vegas, here I come. Ska bli kul att äta middag med Doyle (spelade på Doyles Room), han är lite av en hjälte för mig. Så jeffla snyggt Ola! Grattis, du är grym and you know it! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts