Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren

Othello

Recommended Posts

• Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• Jennez

1468

• Ola Brandborn

1056

• TotalFarsa

1010

• Liza

862

Top Posters In This Topic

Puh, knappen höjde till 15k. Jag smaskade om till 30k. Knappen synade.

Flopp KJ8... det är bra för min hand, jag har ju stegdrag med min stolta 76:a... Halvpottsbet, knappen synar.

Turn 2... Ja det kortet kan ju inte ha hjälpt fienden direkt, så jag går all-in. Fi stekfoldar, visar upp AK....

Ger mig själv 50% WSOP chans nu,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis kungen!

Dubbelpost från min db så att ingen gör det här misstaget i ett homegame: :-P

"Om du å andra sidan använder Smarties eller någon annan sorts godis kan det bli svårt att låta bli att äta upp din stack." (Citerad från FirstPoker)

Bjuder ni in Ola på ett homegame är det bättre med riktiga chips så blöder ni inte så fort...

Länk till kommentar

Grattis kungen!

Dubbelpost från min db så att ingen gör det här misstaget på ett homegame: :-P

"Om du å andra sidan använder Smarties eller någon annan sorts godis kan det bli svårt att låta bli att äta upp din stack." (Citerad från FirstPoker)

Bjuder ni in Ola på homegame så är det bättre med riktiga chips så blöder ni inte så fort...

Jag har spelat med Ahlgrens bilar som marker. Jag åt upp ett par hundra spänn :-(
Länk till kommentar

Årets resultat än så länge

Betsson Estoril $4 000

EMOP Tallinn 1 600 €

Irish Open $6 500

EPT Köpenhamn $10 000

WPT Venedig $8 700

WSOP $13 000

Glider onekligen på bra nu. Vad var det, tredje WSOP-satten... förra året klonkade jag redan i första.

Det är skitkul - enda problemet är att det finns inget mer att klonka till, typ, när WSOP sattarna drar igång på alla nät. Men ECOSTT på Betway finns ju såklart.

Nu blir det i alla fall en påskhelg full med poker på Irland i samband med Irish Open.

Länk till kommentar

Jag har spelat med Ahlgrens bilar som marker. Jag åt upp ett par hundra spänn :-(

Ajdå. Men hoppas att du tänkte det mera som rake än dyr godis.

(Note to self: använd godis som chips för homegame med Ola :roll: )

Det är skitkul - enda problemet är att det finns inget mer att klonka till, typ, när WSOP sattarna drar igång på alla nät. Men ECOSTT på Betway finns ju såklart.

Glöm inte "Helsinki Midnigt Sun". Enda årstiden det är värt att besöka Finland.

Sedan finns det väl "Olümpic Poker Tour" i baltikum...

Länk till kommentar

• Skapa nytt...