Jennez Postad 27 September , 2010 Rapport Share Postad 27 September , 2010 Retoriken igen, "kamrat". Du kommer inte med några som helst argument utan kör uteslutande med personangrepp. Vem som kommer till korta är det väl inget snack om. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 27 September , 2010 Rapport Share Postad 27 September , 2010 Retoriken igen, "kamrat". Du kommer inte med några som helst argument utan kör uteslutande med personangrepp. Vem som kommer till korta är det väl inget snack om. Argument? För vad? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 27 September , 2010 Rapport Share Postad 27 September , 2010 Argument? För vad? Tja, varför det inte skulle finnas fog för en kortare utbildning i samhällsvetenskap/statsvetenskap innan man tillåts att rösta, varför du tror att jag skulle vilja att säpo håller uppsikt över dig, varför du tror att jag gillar att vara i centrum, på vilket sätt jag vill visa "min överlägsenhet", på vilket sätt och var jag "kommer till korta" och vad du tror om min självbild. Citera gärna för att backa upp dina teorier. Favoriten är ändå på vilket sätt vänsterpartister/kommunister är lika "representabla" som nazister/kristdemokrater. Ordvalet är är en riktig höjdare. Visar att du verkligen har järnkoll byling. Att du t.o.m tror att "det är mer mixat i den senare konstellationen än i den förre" är också humor på hög nivå. Vet du ens själv vad du menar med den rappakaljan? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 28 September , 2010 Rapport Share Postad 28 September , 2010 Ibland blir jag så jävla trött på mig själv. Läser dagens Metro på väg till jobbet och första rubriken lyder "Kropp funnen på Hisingen". Nå, min dumma hjärna, min sjukt rubbade, idiotiska gråa klump tänker då "Kropp? Göran Kropp? Han trillade ju av ett berg och slog ihjäl sig för flera år sen?" Well, så dum är jag Apropå hjärnor så har vi ett alldeles fantastiskt exemplar här: Stephen Fry i en debatt om huruvida den katolska kyrkan är en god kraft eller ej. Se de övriga delarna också då två riktiga ärkepuckon till människor går i svaromål. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 28 September , 2010 Rapport Share Postad 28 September , 2010 Ibland blir jag så jävla trött på mig själv. Läser dagens Metro på väg till jobbet och första rubriken lyder "Kropp funnen på Hisingen". Nå, min dumma hjärna, min sjukt rubbade, idiotiska gråa klump tänker då "Kropp? Göran Kropp? Han trillade ju av ett berg och slog ihjäl sig för flera år sen?" Well, så dum är jag Apropå hjärnor så har vi ett alldeles fantastiskt exemplar här: Stephen Fry i en debatt om huruvida den katolska kyrkan är en god kraft eller ej. Se de övriga delarna också då två riktiga ärkepuckon till människor går i svaromål. Fry är helt underbar,hela serien likaså. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 29 September , 2010 Rapport Share Postad 29 September , 2010 Dagens låt: Imorgon lirar jag SM dag 1B. Blir en härlig blandning av nybörjare och "proffs" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 29 September , 2010 Rapport Share Postad 29 September , 2010 Asch Fixade Lisas länk, kan man unfixa den igen? Stort lycka till!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 29 September , 2010 Rapport Share Postad 29 September , 2010 AschFixade Lisas länk, kan man unfixa den igen? Stort lycka till!! Haha, vad ska det betyda?! Edit: Jens är vidare till dag två med 2-3k under average 35 pers vidare. Och stort grattis till Ferit som tog sin tredje raka SM-vinst! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 30 September , 2010 Rapport Share Postad 30 September , 2010 Bokat flygresa ToR Landvetter-Tallinn för luciahelgens pokerdrabbning Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 30 September , 2010 Rapport Share Postad 30 September , 2010 Bokat flygresa ToR Landvetter-Tallinn för luciahelgens pokerdrabbning Jag med. Sammanträffande! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 30 September , 2010 Rapport Share Postad 30 September , 2010 Haha, vad ska det betyda?! Haha, låt oss säga att jag är för gammal Edit: Jens är vidare till dag två med 2-3k under average 35 pers vidare. Ahhh snyggt, riktigt riktigt roligt Och stort grattis till Ferit som tog sin tredje raka SM-vinst! Oerhört imponerande!!! Bokat flygresa ToR Landvetter-Tallinn för luciahelgens pokerdrabbning Inte ett enda dugg avundsjuk :evil: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 30 September , 2010 Rapport Share Postad 30 September , 2010 Bokat flygresa ToR Landvetter-Tallinn för luciahelgens pokerdrabbning Kostade? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 30 September , 2010 Rapport Share Postad 30 September , 2010 Kostade? c:a 1700:- Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 30 September , 2010 Rapport Share Postad 30 September , 2010 Info finns nu upplagt på NB: http://www.nordicbet.com/docs?content=superweekend&content_only=false&ads=false Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 30 September , 2010 Rapport Share Postad 30 September , 2010 c:a 1700:- City airline? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 30 September , 2010 Rapport Share Postad 30 September , 2010 City airline? Yep. Från Landvetter. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 30 September , 2010 Rapport Share Postad 30 September , 2010 Man är jäkligt sugen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 30 September , 2010 Rapport Share Postad 30 September , 2010 Har oxå bokat flyget till Tallinn. City Airkine 1690:- Från Landvetter weeehooo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 30 September , 2010 Rapport Share Postad 30 September , 2010 Info finns nu upplagt på NB: http://www.nordicbet.com/docs?content=superweekend&content_only=false&ads=false Kul, annorlunda upplägg i år Onyktrast vinner, yes? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 30 September , 2010 Rapport Share Postad 30 September , 2010 Man är jäkligt sugenÄr ju bara att slanta upp resa och buyin. Jag har en ledig plats på hotellrummet som nån kan få. Vågar dock inte lova nåt förns jag kollat om jag lovat bort rumsplatsen till miata. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 30 September , 2010 Rapport Share Postad 30 September , 2010 Chansen/risken(take your pick) att jag deltar är just nu QQ vs AKs, jag sitter med damerna och hoppas på att slippa bli utdragen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wolfmwn Postad 30 September , 2010 Rapport Share Postad 30 September , 2010 Fasen vad sugen man blir får ta och försöka kvala dit Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 30 September , 2010 Rapport Share Postad 30 September , 2010 Kan någon av er flygbokare pma en länk/info hur jag bokar biljett. Mike ville gärna ha någon att hålla i handen. Tänkte att jag kunde ställa upp. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 30 September , 2010 Rapport Share Postad 30 September , 2010 Kan någon av er flygbokare pma en länk/info hur jag bokar biljett. Mike ville gärna ha någon att hålla i handen. Tänkte att jag kunde ställa upp. http://www.travellink.se/flygbolag/city-airline?campaignid=se-gg-fl&BV_UseBVCookie=no Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 30 September , 2010 Rapport Share Postad 30 September , 2010 Kan någon av er flygbokare pma en länk/info hur jag bokar biljett. Mike ville gärna ha någon att hålla i handen. Tänkte att jag kunde ställa upp. http://www.supersavertravel.se/flyg 1246 från Arlanda fick jag fram.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts