Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren

Othello

Recommended Posts

Mot barnvakt, rese- och logiersättning kan ni erhålla yours truly vars eskapader på planen är legendariska.

* Kan rusha säkert 50 meter utan att få håll

* Är boll- såväl som strykrädd

* Lika bra på vänster och höger fot

* Har bara gjort två självmål i min karriär

* Kan tyvärr bara ta översteg motsols

* Kan snöra mina egna skor

* Kan, från avbytarbänken, högljutt insinuera saker om utseendet på motståndarlaget och deras morsor

* Har en gång i livet nickat en boll som sparkades ut av målvakten i motståndarlaget

När skickar ni limon att hämta upp mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• Jennez

1468

• Ola Brandborn

1056

• TotalFarsa

1010

• Liza

862

Top Posters In This Topic

Mot barnvakt, rese- och logiersättning kan ni erhålla yours truly vars eskapader på planen är legendariska.

* Kan rusha säkert 50 meter utan att få håll

* Är boll- såväl som strykrädd

* Lika dålig på vänster och höger fot

* Har bara gjort två självmål i min karriär

* Kan tyvärr bara ta översteg motsols

* Kan snöra mina egna skor

* Kan, från avbytarbänken, högljutt insinuera saker om utseendet på motståndarlaget och deras morsor

* Har en gång i livet nickat en boll som sparkades ut av målvakten i motståndarlaget

När skickar ni limon att hämta upp mig?

.
Länk till kommentar

Det är bara halvtid i serien, mer matcher i höst.....

Haha, ja, Skanke, eller f'låt - Zlatan, nätade fint! Men tydligen har vi två matcher kvar innan uppehållet, snajd, snajd.

Korrigerar mitt tidigare inlägg... ingen i Team Nordic Bet verkar ha nån koll. Hur Jens kan ha en jobb som innefattar planering övergår mitt förstånd. ;-)

Länk till kommentar

Korrigerar mitt tidigare inlägg... ingen i Team Nordic Bet verkar ha nån koll. Hur Jens kan ha en jobb som innefattar planering övergår mitt förstånd. ;-)

Whut? Två matcher kvar innan uppehållet skrev jaaag. Sen är det, som Skanke skriver, fortsättning i höst.

Dessutom är jag bara en simpel målvakt. Björn Isberg och Ferit Gabriellsson är lagledare, de får hålla koll på sånt.

Länk till kommentar

HALLÅ!

Har det inte framgått att det är JAG som plannerar allt åt Jens, han har ju faktiskt noll koll! ;)

Länk till kommentar

Örk. 150-paketsturren börjar kl 0000 natten mot måndag den 20:e. 5k-stack och 12-minutersperioder. Antar att det kan bli jävligt många startande så det är väl lika bra att ta en semesterdag på måndagen :-/

Wörd. Räkna med ett par tusen startande! GL

Länk till kommentar

Örk. 150-paketsturren börjar kl 0000 natten mot måndag den 20:e. 5k-stack och 12-minutersperioder. Antar att det kan bli jävligt många startande så det är väl lika bra att ta en semesterdag på måndagen :-/

Wörd. Räkna med ett par tusen startande! GL

Inte oväntat men iaf en: :(

Länk till kommentar

Whut? Två matcher kvar innan uppehållet skrev jaaag. Sen är det, som Skanke skriver, fortsättning i höst.

Dessutom är jag bara en simpel målvakt. Björn Isberg och Ferit Gabriellsson är lagledare, de får hålla koll på sånt.

Nu ja... men innan skrev du följande:

Ajajaj... Idag har jag och Skanke en ödesmatch med NordicBetlaget i fotboll. Det är bottenstrid. Vi ligger näst sist med 2 poäng och vi möter jumbon som har 1 poäng. Seriens sista match och eftersom vi spelar i div 14 handlar matchen helt enkelt om vilket som är Stockholms sämsta lag. Vi klarar oss med vinst eller oavgjort men om vi torskar... vill inte ens tänka på det...

Vad får man om man kombinerar Jens med en hare?

Svar: Snurre Sprätt

Länk till kommentar

Jag ska också köpa skor. Alla jag går runt i börjar lite väl trasiga. Har ni bokat hotell lisa?

Super! Häng med och skoshoppa, jag är inte blyg :D

Inte bokat, men bestämt iaf. Det blir CP. Lite väl ostekigt för min del. Jag hade nog tagit Wynn om jag fick välja. Obv vet inte Jens hur man "steker" på riktigt ;)

Jamen ääääääh. Här vart man lovad en toblerone liksom. Snacka om att köpa sig fri! Sa jag att jag var långsint? ;-)

Vi har iofs inte setts sen jag lovade tobleronen, no? Kom till sthlm så får du en stor. Eller så kan du be frugan plocka upp den på F&S ikväll, I´ll be there!

Länk till kommentar

Jag kommer gå loss på klädaffärerna där borta. Var så säker. Dock har jag nog klämt ett par varv innan du är där. Ett extravarv är dock inte fel. Om du orkar kan jag vara med som personal shopper...

Sjukt också att du säger stek nu för tiden. Ni verkar funka bra ihop du och din festman. Gullit. =)

Länk till kommentar

Jag kommer gå loss på klädaffärerna där borta. Var så säker. Dock har jag nog klämt ett par varv innan du är där. Ett extravarv är dock inte fel. Om du orkar kan jag vara med som personal shopper...

Sjukt också att du säger stek nu för tiden. Ni verkar funka bra ihop du och din festman. Gullit. =)

Jag säger stek mest för att göra mig lustig på Jens bekostnad. Men det går visst inte fram :-( Fråga honom själv får du se vad jag egentligen tycker om "stek" ;)

Förresten, packa minimalt i en enorm väska när du åker, packa gärna en extra bag i resväskan också. Det gör jag! :D

Länk till kommentar

Super! Häng med och skoshoppa, jag är inte blyg :D

Inte bokat, men bestämt iaf. Det blir CP. Lite väl ostekigt för min del. Jag hade nog tagit Wynn om jag fick välja. Obv vet inte Jens hur man "steker" på riktigt ;)

Nehe? Det var därför jag alldeles bokade in en sån här vid Garden of the Gods Pool Oasis på Caesar's Palace åt oss?

cabana.jpg

Personlig VIP service med bl.a egen Cabana Host, platt-tv, två flottar i poolen, internet, misters, snacks, "full food and cocktail service" etc.

Men visst, visa gärna hur man steker "på riktigt"... ;)

Länk till kommentar

• Skapa nytt...