sandsater Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Jennez hjälp! Ska vara i sköna staden? Lund från måndag kväll till torsdag eftermiddag i jobbet. Vad ska jag hitta på efter arbetsdagarna egentligen? Hoppas på att man jobbar så länge att man måste gå och lägga sig? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 "Inappropiate King Live continues..." Larry King intervjuar Carrie Prejean. Tror jag gillar det här men är fan osäker. George Carlin - comedic genius Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Ikväll var en sån där kväll när man inte ska spela sngs. Eller tja, egentligen ska man ju det eftersom motståndet är så erbarmerligt dåligt men när man inte vinner flipparna så är det lika bra att lägga ner... KK<A4 QQ<A3 99<A4 And so on... Godnatt ni prinsar av småland, kungar av blekinge... 70/30 är den nya flippen... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Lol jävla expressen. a) Försöker maila Nisse på expressen på epostadressen som står angiven. Tydligen skickar expressen vidare till Svenska Fans, som där studsar. Alltså, om man ska ha en extern byrå som sköter en avdelning, så kanske man ska kunna nå denna byrå på något sätt? Samt ha en byrå som kan något om poker? Varför inte låta ex Valterego sköta denna avdelning, förvisso kan han inte spela poker men han har ju ett intresse i alla fall. b) Ringer Expressens växel. De har aldrig hört talas om Nisse c) Blir kopplad till webbansvarig. Hon har heller aldrig hört talas om Nisse. Jag skulle också vilja ha tillgång till Expressen och kunna skriva vad jag vill på denna sajt utan att någon känner till mig! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Helvete. Skriver en lång post och så kraschar Firefox. Here we go again. Listor. Listor är jäkligt kul och så här i slutet på året (det är november ffs) så måsta man börja lista de viktiga sakerna i livet. Och vad kan vara viktigare än *drumroll* De tio hetaste kvinnorna inom Scifi & Sitcom Nummer tio. Alyson Hannigan, eller Willow från Buffy. Det där leendet är... I'll be in my bunk. Nummer nio. Katee Sackhoff, eller Starbuck från BSG. Super, svär och beter sig som en tomboy. Nummer åtta. Renee O'connor, Gabrielle från Xena Warrior Princess. Ok, inte scifi men hey, det är min lista. Nummer sju. Christina Applegate aka Kelly från Married With Children. Nummer sex. Listan skulle inte vara komplett utan den första ladyn av scifi-hotness. Nummer fem. Holy hell. Nummer 4. Tricia Helfer, Number Six från BSG. Frakking awesome. Nummer tre. Princess Leia in the gold bikini. 'Nuff said. Nummer två. Lena Heady från The Sarah Connor Chronicles och 300. Drop it like it's hot, drop it like it's hot. Nummer ett. Michelle Forbes. Otroligt vacker kvinna. Som ensign Ro Laren i Star Trek tng. Som Maryann i True Blood. Well, well. Så avslutas listan med lite eyecandy för Lisa Apollo, från BSG. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Mitt firefox har sedan den senaste uppdateringen börjar krascha typ var 15:e minut när jag är på pf. Samma problem för dig? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 På en av mina datorer, ja. Vet inte om det är kopplat till just pf dock. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Vänta nu. Jag har aldrig hört talas om en person som gillar Sigourney Weaver för utseendets skull förut. What up? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Vänta nu. Jag har aldrig hört talas om en person som gillar Sigourney Weaver för utseendets skull förut. What up?Jag gör som CDS och går på känslan. Also, om det var det enda du hade problem med på listan så är jag nöjd Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Nja alltså, jag har andra problem också. Men det där var det mest uppenbara T.ex så hon den där Gabrielle i Xena den plattaste personligheten jag kan komma på. Förvisso stod hon alltid jämte en 1.80 lång amazon som dräpte hydror till frukost, och det kan vara en mäktig skugga att ta sig ur, men jag kommer nog alltid tycka hon var menlös. Men overall så var det väl en ganska harmlös lista. Jag skulle själv aldrig kunna komma på ens tre listor som platsar på en sådan. Eller...kanske. Men min lista skulle hånas oändligt mycket mer än din Jo, okej. En sak måste jag skälla på dig för. Var fan är Barbarella? Seriöst? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Men guuu så risigt! Diana.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Var fan är Barbarella? Seriöst? Hur gammal är du Eury, 50? Men guuu så risigt! Diana.. I tip my hat to the master. Skulle lätt skjuta in henne nånstans runt 2-4e plats Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Mitt firefox har sedan den senaste uppdateringen börjar krascha typ var 15:e minut när jag är på pf. Samma problem för dig? kraschar det när du trycker på saker (typ trådar osv)? isf samma problem som mig =/ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 kraschar det när du trycker på saker (typ trådar osv)? isf samma problem som mig =/ Precis så. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Precis så. kör rätt mcyket högertryck och "öppna i ny flik", tycker det händer mer sällan då. Sjukt att det bara är på pf också. Hör av dig om du hittar lösning Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Hur gammal är du Eury, 50? Nu förstår jag inte. Har inte alla sett den? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Helvete. Skriver en lång post och så kraschar Firefox. Here we go again. De tio hetaste kvinnorna inom Scifi & Sitcom[/quote=TotalFarsa;1375133] Om du hade slutat att leva på 80-talet borde du haft med de här: Shoshannah Stern: Jewel Staite: Jolene Blalock: Torri Higginson: Amanda Tapping: Claudia Black: Mitt firefox har sedan den senaste uppdateringen börjar krascha typ var 15:e minut när jag är på pf. Samma problem för dig? Har ungefär samma problem när jag har igång Facebook samtidigt men i mitt fall går det bara segare och segare. För mig fungerar det att stänga Firefox från aktivitetshanteraren. Brukar ha 20-30 rutor öppna samtidigt och är det mycket flash-reklam på många av sidorna är jag tvungen att "starta om" Firefox minst 1 gång i timmen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Använd Crome. Bildtråden dog btw när Kelly Bundy inte kom etta. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Jag har förresten inga som helst problem med Firefox. Dessutom skulle jag nog ha med Helen Hunt på en topp tio. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Använd Crome Chrome suger tyvärr fortfarande älgballe. Tar nog minst 1 år innan den fungerar någorlunda bra. Använder Opera för det mesta men får då problemet att ha 40-50 onödiga flikar igång. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Sickness i Finnkampen. Utförligare rapport kommer ikväll. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Sickness i Finnkampen. Utförligare rapport kommer ikväll. Sanslöst vad dåligt det går för svenskarna i Finnkampen. Hoppas en grattis för ytterligare ett finalbord hjälper lite. Är lite nyfiken på om fulla finnen var lika full idag som igår.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Snyggt jobbat jens! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DevilVoice Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Från poker.se "Det blev Minna Ritakorpi från Finland som vann Pokerfinnkampen som spelades i Tallinn i helgen. Jens Jadbäck från NordicBeg blev bäst av svenskarna med sin femteplats." Pun intended? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts