popquee Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Gz ola! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Jag är sjukt nära att klonka ett gratis bröllop. Heja heja Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Jag är sjukt nära att klonka ett gratis bröllop. Heja heja Ska du vara med på tv? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Bonde söker fru? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Vad hände egentligen med Lotta Engberg och Kär och galen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Jag är sjukt nära att klonka ett gratis bröllop. Heja heja Meh??? Ensam mamma söker... tog väl slut i veckan???? Edit: Mammas pojkar???? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Ska du vara med på tv? Hehe, riktigt så kändiskåt är jag inte. Är inte heller tillräckligt fotogenisk, ett ansikte som bara en mamma kan älska osv osv Bonde söker fru?Snarare snåljåp söker freebee. Vad hände egentligen med Lotta Engberg och Kär och galen?Tog inte Loket över det? Meh??? Ensam mamma söker... tog väl slut i veckan???? Edit: Mammas pojkar???? Drog gamlingen precis ett yo momma-skämt Ska ringa ett samtal efter lunch. Med lite tur är klonken riktigt nära Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Ska ringa ett samtal efter lunch. Med lite tur är klonken riktigt nära Du insåg att sambons farsa enligt konstens alla regler mer eller mindre är skyldig att betala? Btw, "gratis" innebär väl att jag blir instabjuden? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Du insåg att sambons farsa enligt konstens alla regler mer eller mindre är skyldig att betala? Btw, "gratis" innebär väl att jag blir instabjuden? Hehe, för fanken. Men jag har inte berättat vad "catchen" är än. Det finns alltid en catch. Skulle tippa att det är 70/30 att du kommer håna mig när jag berättar Mer om det senare... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Hehe, för fanken. Men jag har inte berättat vad "catchen" är än. Det finns alltid en catch. Skulle tippa att det är 70/30 att du kommer håna mig när jag berättar Mer om det senare... Elvisbröllop i Vegas? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Elvisbröllop i Vegas?Elvis-schmelvis! Nej, det handlar faktiskt om ett renässansbröllop. Ett eu-projekt har dragit igång i trakten där de vill stärka varumärket kring ett historiskt slag mellan Sverige-Danmark (hey, fotbollsreferens) som stod ca 1565. Som ett led i marknadsföringen vill de genomföra ett bröllop där projektet står för vissa delar och brudparet för resten. Så gratis är det inte men å andra sidan kan det bli riktigt jäkla kul. Hoho! Ska träffa projektledaren på söndag och snacka om dealen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Hehe, för fanken. Men jag har inte berättat vad "catchen" är än. Det finns alltid en catch. Skulle tippa att det är 70/30 att du kommer håna mig när jag berättar Mer om det senare... Skulle tippa mer åt 90/10... Jennez tar alla chanser han får att håna dig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Trodde inte det. Fick för mig ca 250 000 (vilket ju inte är kattskit det heller). Här har du länken. Lol jävla expressen. a) Försöker maila Nisse på expressen på epostadressen som står angiven. Tydligen skickar expressen vidare till Svenska Fans, som där studsar. Alltså, om man ska ha en extern byrå som sköter en avdelning, så kanske man ska kunna nå denna byrå på något sätt? Samt ha en byrå som kan något om poker? Varför inte låta ex Valterego sköta denna avdelning, förvisso kan han inte spela poker men han har ju ett intresse i alla fall. b) Ringer Expressens växel. De har aldrig hört talas om Nisse c) Blir kopplad till webbansvarig. Hon har heller aldrig hört talas om Nisse. Jag skulle också vilja ha tillgång till Expressen och kunna skriva vad jag vill på denna sajt utan att någon känner till mig! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Varför inte låta ex Valterego sköta denna avdelning, förvisso kan han inte spela poker men han har ju ett intresse i alla fall. Jodå, jag kan spela poker. Jag har bara alltid haft oturen att möta folk som är bättre OCH har mer tur än mig. Åsså lite rigg på det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Elvis-schmelvis! Nej, det handlar faktiskt om ett renässansbröllop. Ett eu-projekt har dragit igång i trakten där de vill stärka varumärket kring ett historiskt slag mellan Sverige-Danmark (hey, fotbollsreferens) som stod ca 1565. Som ett led i marknadsföringen vill de genomföra ett bröllop där projektet står för vissa delar och brudparet för resten. Så gratis är det inte men å andra sidan kan det bli riktigt jäkla kul. Hoho! Ska träffa projektledaren på söndag och snacka om dealen. Moahah, TF ska vara gycklare Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Nej, det handlar faktiskt om ett renässansbröllop. ZOMFG! Hån overload! Kan inte... ens få ut orden... Måste... Håna... gaahh... Alltså vad fan? TF... snälla, snälla... herregud alltså... Hur tänker du nu? Hur tänker JAG nu? Fan, min hjärna klarar inte av sånt här... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Jensa kan ju komma som han är. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Ni ska alltså ingå Kalmarunion? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Jensa kan ju komma som han är. HAHAHAHAH! Moahahahah!! Hehehe Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 ZOMFG! Hån overload! Kan inte... ens få ut orden... Måste... Håna... gaahh... Alltså vad fan? TF... snälla, snälla... herregud alltså... Hur tänker du nu? Hur tänker JAG nu? Fan, min hjärna klarar inte av sånt här...Hoppas du inte poppar en artär eller nåt. Du kan väl komma som dansk knekt? Så skenavrättar vi dig efter vigseln... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Grattis Ola, den är du värd. PS. Du satt hyfsat länge på händerna, med beröm godkänt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Du kan väl komma som dansk knekt? Så skenavrättar vi dig efter vigseln... Yeah right. "Lägg dig här nu Jens, det är bara på skoj och dessutom för kulturen." "Hmm, den där bilan ser ganska vass ut,,," "Äh det är bara plast, eller,,, tja det är iaf snart över. Blunda nu är du snäll." Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Hoppas du inte poppar en artär eller nåt. Du kan väl komma som dansk knekt? Så skenavrättar vi dig efter vigseln... Omg, både TF och MikeTime hotar mig till livet inom loppet av 24 timmar... Bäst att jag flyr till Tallinn! http://www.poker.se/nyheter/52737546/svenskt-kandislag-i-pokerfinnkampen.html Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Omg, både TF och MikeTime hotar mig till livet inom loppet av 24 timmar... Bäst att jag flyr till Tallinn! http://www.poker.se/nyheter/52737546/svenskt-kandislag-i-pokerfinnkampen.html Om jag inte var rädd för att bli bannad i onödan eller vara rädd för estlänska "polisen" (mupparna självdör snart hoppas jag) hade jag kunnat försöka skriva något roligt. Dig behöver jag inte skrämma, bara en tidsfråga innan vi ses när du är på vägen hem. ;-} Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Ikväll var en sån där kväll när man inte ska spela sngs. Eller tja, egentligen ska man ju det eftersom motståndet är så erbarmerligt dåligt men när man inte vinner flipparna så är det lika bra att lägga ner... KK<A4 QQ<A3 99<A4 And so on... Godnatt ni prinsar av småland, kungar av blekinge... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts