eurythmech Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 plocka ner den! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kggk Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Bra jobbat Ola, keep it up Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Ibland finns det inga ord. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Fick hem ett bokpaket häromdan. En pokersajt kastade 500 pix på mig så det införskaffades lite simpel litteratur: F.ö skickas en skopa positiv karma ner till Estoril i hopp om Ola-klonk. Kom igen nu! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Herre. Jävla. Sköldpadda. Jag har gjort en grej av att nästan alltid läsa Elvis i Metro. Skratträknaren står på noll. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Herre. Jävla. Sköldpadda. Jag har gjort en grej av att nästan alltid läsa Elvis i Metro. Skratträknaren står på noll. Ah, Metro. Denna oas av läsbarhet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Herre. Jävla. Sköldpadda. Jag har gjort en grej av att nästan alltid läsa Elvis i Metro. Skratträknaren står på noll. ÄLSKAR Elvis! Har alla böckerna förutom den senaste. Men den önskas i julklapp, hint hint TF Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Dagens "lika som bär": Min "hemliga" crush sen ett par år tillbaks... Danny "THE__D__RY" Ryan: och så en av mina icke "hiphoppande" idoler David Guetta: Poor some sugar on me baby! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Jag måste obv skaffa större näsa och blondera håret... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Ok, jag kan vara den roligaste tjejen jag känner (nej jag har inga vänner..) Kommenterade en kompis status på facebook: Karolina Carina fd.Andersson numera Tretow har fått en son 7/11 Lisa Ska han heta Sleven? Hahaha. Get it? 7/11=seven elven=sleven! (för er som inte vet bättre) Nä nu är det dags för sängen, hoppas man klonkar ett avsnitt av CSI eller något annat mysigt man kan somna till.. Gnatt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Ok, jag kan vara den roligaste tjejen jag känner (nej jag har inga vänner..) Kommenterade en kompis status på facebook: Karolina Carina fd.Andersson numera Tretow har fått en son 7/11 Lisa Ska han heta Sleven? Lisa. Du är konstig. På ett bra sätt Gratz till Ola! 250k svenne banan-dollars köper många knähundar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Heja Lisa och Jens! ...säg till Anders S Nilsson o tighta till spelet lite och se till så att Marcus Palm inte foldar hela tiden mot finnpajsarna. Lycka till!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kggk Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Grattis Ola,wp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Tyty alla Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 JohnH? Wtf?! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 JohnH? Wtf?! Frågan är väl vad du gjorde på den siten Jennez Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Frågan är väl vad du gjorde på den siten Jennez Farbror har väl hört talas om det däringa Facebook? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Grattis Ola! Trots att jag aldrig träffat dig så blir jag faktiskt, ärligen, riktigt glad varje gång jag läser om dina framgångar. Tror det beror på att en person som verkligen har dedikerat sig så mycket åt pokern med genuint intresse och kunnande, också får lön för det och visas upp i diverse resultatlistor. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 +1 på den. Grattis Ola! På expressens hemsida står det att du vann ca 630 000. Stämmer inte va? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 +1 på den. Grattis Ola! På expressens hemsida står det att du vann ca 630 000. Stämmer inte va? Lol, inte nära nej Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Lol, inte nära nej Trodde inte det. Fick för mig ca 250 000 (vilket ju inte är kattskit det heller). Här har du länken. Brandborn gick in i finalen som chiptvåa, men fick lämna den som femma och trösta sig med 631 764 kronor. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Jim Baas lyckas däremot (för en gångs skull) bra med en intervju. Kanske för att han verkligen gjorde den på plats, och inte klippte och klistrade från pressreleaser. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article6101668.ab lol dock att enda kommentaren på artikeln missar målet fullständigt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Bra jobbat herrn!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 lol dock att enda kommentaren på artikeln missar målet fullständigt. Brukar ju knappast vara genier som kommenterar på Aftonbladet. Kul dock att någon som är supposedly 66 år gammal tror att skrivbordsjobb är det enda man kan syssla med. Nu är jag visserligen både en dålig mod och en dålig pokerspelare, men jag tycker att det är en väldigt sund inställning att inte vilja bli pokerproffs, oavsett om man är arbetsnarkoman eller inte. Grattis för övrigt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Farbror har väl hört talas om det däringa Facebook? Är väl en sån däringa bok om ansikten förmodar jag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts