miata91 Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 Gooo Ola... Heja som fan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 Go Ola! It's your birthday! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 Sitt nu på händerna dag 2 Ola, bokstavligen.... GL Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 9 November , 2009 Rapport Share Postad 9 November , 2009 Är inne på steps igen på hemlig sajt (inte stars). Kommit en bit på vägen, fan vad kassa folk är på satellitspel alltså. Även om de är kassa på Stars så är motståndet ändå mycket mer kompetent än på övriga nätverk måste jag säga... Två steps kvar till sista. Heja mig! Men nu är det dags att förbereda finnkampen här. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 9 November , 2009 Rapport Share Postad 9 November , 2009 Är inne på steps igen på hemlig sajt (inte stars). Kommit en bit på vägen, fan vad kassa folk är på satellitspel alltså. Även om de är kassa på Stars så är motståndet ändå mycket mer kompetent än på övriga nätverk måste jag säga... Två steps kvar till sista. Heja mig! Men nu är det dags att förbereda finnkampen här. Problemet med Stars Steps är att det är totalt jävla omöjligt att vinna på de två högsta nivåerna, där sitter nötproffsen och slickar sig om munnen och tar hand om de två stepskvalare som tagit sig hela vägen. Stars borde inte tillåta att man kan vinna mer än ett paket till samma turre via steps, det motverkar ju systet när någon vinner 47 WSOP-paket genom at hela tiden köpa in si på nivå sex. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 9 November , 2009 Rapport Share Postad 9 November , 2009 Sitt nu på händerna dag 2 Ola, bokstavligen.... GL I will try Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 9 November , 2009 Rapport Share Postad 9 November , 2009 Finns det någon site som samlat ihop jordens alla liveturrar i någon kalender? Inte 500kr på cosmopol och inte WSOP $10k.. mer där emellan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 9 November , 2009 Rapport Share Postad 9 November , 2009 Finns det någon site som samlat ihop jordens alla liveturrar i någon kalender? Inte 500kr på cosmopol och inte WSOP $10k.. mer där emellan. Kan hitta dom flesta event osv på hendonmob. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 9 November , 2009 Rapport Share Postad 9 November , 2009 Finns det någon site som samlat ihop jordens alla liveturrar i någon kalender? Inte 500kr på cosmopol och inte WSOP $10k.. mer där emellan. Kan hitta dom flesta event osv på hendonmob. Dock inte 500 rebuy hos Mike Time eller PK Engeln Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 November , 2009 Rapport Share Postad 9 November , 2009 Dock inte 500 rebuy hos Mike Time eller PK Engeln Nä fan, du har rätt! Nåja, får kontakta ansvarig för sidan och be dom lägga våra turrar. Gärna med tillhörande versaler, utropstecken och dollarsymboler. Skandal!! Btw Ängeln, grattis till en klonk återigen i din senaste turre. Om jag inte hatade att spela toktight tråkpoker skulle jag också klonka varje gång! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 9 November , 2009 Rapport Share Postad 9 November , 2009 Btw Ängeln, grattis till en klonk återigen i din senaste turre. Om jag inte hatade att spela toktight tråkpoker skulle jag också klonka varje gång! U don´t like money? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 November , 2009 Rapport Share Postad 9 November , 2009 U don´t like money? Jo, men; kreativt & roligt spel > lite småflis Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 9 November , 2009 Rapport Share Postad 9 November , 2009 Problemet med Stars Steps är att det är totalt jävla omöjligt att vinna på de två högsta nivåerna, där sitter nötproffsen och slickar sig om munnen och tar hand om de två stepskvalare som tagit sig hela vägen. Stars borde inte tillåta att man kan vinna mer än ett paket till samma turre via steps, det motverkar ju systet när någon vinner 47 WSOP-paket genom at hela tiden köpa in si på nivå sex. Kunde inte hålla med mer! Det är därför jag lagt ner stepsen på Stars, tröttnade på DDBeast och co som sitter och väntar på att fisken ska fastna i nätet Det var kul i början (shit då spelade jag step 6 på löpande band) tills proffsen hittade värdet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 November , 2009 Rapport Share Postad 9 November , 2009 Ok, nu måste jag ställa en allvarlig fråga här. Har för mig att jag har touchat ämnet tidigare i den här dagboken men jag kör igen. Och ni som inte skriver så ofta får gärna svara. Är det någon som inte förstår att jag har glimten i ögat när jag skriver "elakheter"? Fick höra att jag ser sjukt ärlig ut irl och folk fattar därför sällan när jag är ironisk. Men är det oklart även på nätet? Shoot! Ja du Jennez.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wolfmwn Postad 9 November , 2009 Rapport Share Postad 9 November , 2009 Go Go Ola 5a när det är 18st kvar Hoppas på final bordet nu då Edit: 14st kvar och chipleader nice Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 9 November , 2009 Rapport Share Postad 9 November , 2009 Ja du Jennez.... Ja du Mike. Ikväll var det inte med glimten i ögat. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 November , 2009 Rapport Share Postad 9 November , 2009 Ja du Mike. Ikväll var det inte med glimten i ögat. Nej, det var ju det jag menade. Jag må vara en drama queen men det är sällan jag är direkt elak. Skitsamma, vi tar det privat om vi öht diskuterar ämnet fler gånger. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Nej, det var ju det jag menade. Jag må vara en drama queen men det är sällan jag är direkt elak.Skitsamma, vi tar det privat om vi öht diskuterar ämnet fler gånger. Ja, jag hade uppskattat om du slutade vädra det här. Överens? Det var en liten dispyt igång i en flervägs-msn tidigare ikväll ifall ngn undrar. Ingenting som jag tror att ngn inblandad vill dra här. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Kul som fan! Imorgon kommer spelet fortsätta kl 16.00 GMT Vi har en svensk kvar i turneringen och det är Ola Brandborn som numer ligger på andra plats i markerantal bara 5.000 efter ledande Daniel Ferriera. Såhär kommer spelarna sitta imorgon 1. Ville Salmi, Finland - 548.000 2. Alexander Lang, Österrike 285,000 3. Ola Brandborn, Sverige - 610,000 4. Paul Jansen, Holland - 304,500 5. Ville Mattila, Finland - 579,500 6. Daniel Ferreira, Portugal - 615,000 7. Teemu Kangasvieri, Finland - 575,000 8. Pedro Demevre, Portugal - 597,000 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Grattis ola. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Heja Ola! (nu blev jag sjukt sugen att spela en liveturnering. Finns risk att ni ser mig på Gamblerz eller Krukan snart) Är det kronor eller €? Nu har vi fått fram en prisstruktur för turneringen. Som synes är det en total prispool på 379400. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Är det kronor eller €? Euros Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Vinn nu då Ola! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Heja Ola! Sitt på händerna en liten stund till! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Heja! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts