Ola Brandborn Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 De plockade bort min lösning på problemet också, men jag kan upprpea mig: Neteller eller kreditkort eller Moneybookers, duger inte det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 Nej, det är aldrig mitt fel om ngn undrade. * ... och om det mot förmodan var det så visste du inte att det va du så då kan man inte lägga det dig till last eftersom du idag helt uppenbart inte är vid dina sinnens fulla bruk. Jag yrkar på frikännande pga detta. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 Fat Elvis får 4 tummar upp. Slutty Geisha; 4,5 lol@slutty Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 De plockade bort min lösning på problemet också, men jag kan upprpea mig: Neteller eller kreditkort eller Moneybookers, duger inte det? - Neteller blockade mitt konto för att jag loggade in från London engång. Hade inga cash inne men efter det lackade jag ur på dem och vill aldrig mer ha med mupparna att göra. - Kreditkort hade jag iofs kunnat köra, tänkte inte på det. Har för mig att det bara är ett password för nätköp där. - Moneybookers har jag inte. Men nu stejkade TF mig så det löste sig iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wolfmwn Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 Ja du Neteller är bra att fylla på pokerkontona eller skicka mellan kompisar och så men fasen inte att logga in utomlands med och inte använda deras kort utanför regionen man lever i mitt vart med spärrat och drog massa pengar när jag använde kortet fast det inte gick igenom fy vad drygt det var (tog 2 veckor att få dom tillbaka) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 Det är en massa meck med Neteller helt enkelt, vilket inlägget ovan även visar. Om ngn undrade så bustade jag i satelliten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 Men nu stejkade TF mig så det löste sig iaf. Om du stejkar mig i baren så är jag beredd att låta udda vara jämnt Visst fan. Orkade bara spela ett set ikväll. 1 DoN, 3 sngs. Facit +30 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 Om du stejkar mig i baren så är jag beredd att låta udda vara jämnt Vad menar du? Vi hade väl en stejkdeal? Du stejkade mig till satten eftersom jag inte fick in cash på sajten. Vid vinst åker jag på kryssningen och därefter är dealen löst? Dvs, jag skulle behålla vinstpengarna från kryssningen eftersom det är en separat turnering. Eller har jag missuppfattat ngt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 De plockade bort min lösning på problemet också, men jag kan upprpea mig: Neteller eller kreditkort eller Moneybookers, duger inte det? Som jag tolkade saker och ting hade Jennez löst problemet när jag moddade, så jag tog med ditt inlägg i högen för att det hade sett lite konstigt ut om det fick stå kvar out of context så att säga. Jennez hade även postat lite mer efteråt, så jag antog att han hade sett dina förslag och ratat dem. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Maktmissbruk! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Ok, skit i buddytransfers och sånt nu. Kom på att de närmaste månaderna kommer att kräva tunga presentinköp. - Snart är det jul och vad ger man till en 28-årig tjej? - Sen fyller morsan 60 bast i februari, vad ger man till en 60-årig tant? - Farsan går i pension till jul så han ska få ngt extra. Vad? (63 bast) Varken morsan eller farsan "vill" ha något, dvs de säger att de absolut inte önskar sig ngt, ja ni känner säkert till typen. Dvs de blir glada om man faktiskt har ansträngt sig trots allt. Rutinerade sambos får komma med förslag till julklappar, Ängeln får komma på old folks-presenter. Shoot! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Ok, skit i buddytransfers och sånt nu. Kom på att de närmaste månaderna kommer att kräva tunga presentinköp. - Snart är det jul och vad ger man till en 28-årig tjej? - Sen fyller morsan 60 bast i februari, vad ger man till en 60-årig tant? - Farsan går i pension till jul så han ska få ngt extra. Vad? (63 bast) Varken morsan eller farsan "vill" ha något, dvs de säger att de absolut inte önskar sig ngt, ja ni känner säkert till typen. Dvs de blir glada om man faktiskt har ansträngt sig trots allt. Rutinerade sambos får komma med förslag till julklappar, Ängeln får komma på old folks-presenter. Shoot! Nu vet jag inte vad du som highroler har för budget för dina föräldrar eller vad de är intresserade av men jag kan ju säga att förra julen fick jag och frugan biljetter till Sven-Ingvars och medföljande middag. Det är sånt som föräldrar uppskattar att få. Sen behöver det ju inte vara just det men antar att dina folks bor i Lund/Skåne så varför inte denna Buddy Holly på turne Malmö Arena. Var ju bara ett exempel men jag tror att de skulle uppskatta en upplevelse mer än en sak. Gör iaf jag och frugan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Eller har jag massuppfittat ngt? Det kan man säga att du har gjort. Men det är lugnt, det löser vi i Tallinn medelst brottningsmatch i baren Vad gäller päsänt till päronen så håller jag med Ängeln. Kör på upplevelse i form av middag plus evenemang. Eftersom du är en fattig arbetarpåg så kanske du kan dela kostnaden med diverse brödrer och systrar. Vad en 28-årig tjej kan tänkas vilja ha... Lite pics från P3 Morgonpasset kanske kan vara till hjälp... "Börnajs" heter det enligt några (istället för bearnaise) och "kesiladas" (istället för quesadillas) heter det enligt andra. Lena har skickat en snoppvärmare som hon gjort. Den manliga minoriteten av redaktionen insisterar att kulpåsen bara har plats för en testikel, men det verkar som om vi pratar för döva öron. Ha ha, fattar ni? En snopp(värmare) på huvudet! När jag tänker efter var de där grejerna mer till dig Jennez, men wtf, hon kanske blir glad för din skull... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Ok, skit i buddytransfers och sånt nu. Kom på att de närmaste månaderna kommer att kräva tunga presentinköp. - Snart är det jul och vad ger man till en 28-årig tjej? - Sen fyller morsan 60 bast i februari, vad ger man till en 60-årig tant? - Farsan går i pension till jul så han ska få ngt extra. Vad? (63 bast) Varken morsan eller farsan "vill" ha något, dvs de säger att de absolut inte önskar sig ngt, ja ni känner säkert till typen. Dvs de blir glada om man faktiskt har ansträngt sig trots allt. Rutinerade sambos får komma med förslag till julklappar, Ängeln får komma på old folks-presenter. Shoot! Sambosar ( de kvinnliga alltså) uppskattar en må-bra-weekend med goda middagar, goda drycker och avkoppling! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Var ju bara ett exempel men jag tror att de skulle uppskatta en upplevelse mer än en sak. Gör iaf jag och frugan. +1, rekommenderar upplevelsepresenter generellt. De flesta tenderar nog att ha fler saker än de behöver, upplevelser kan man däremot inte få för många av. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 +1, rekommenderar upplevelsepresenter generellt. De flesta tenderar nog att ha fler saker än de behöver, upplevelser kan man däremot inte få för många av. + Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Jo, jag har tänkt i upplevelsebanorna också men jag bor ju numera i Sthlm och syrran bor i Uppsala så det kommer att bli drösvis med Stockholmsweekends ändå. Morsan kommer få en weekend i Budapest i födelsedagspresent (enligt eget önskemål) men julklapparna kvarstår. Bra förslag av Ängeln men utan att försöka låta snorkig så är mina stekarpäron lite finkulturella så både Sven-Ingvars och Buddy Holly går dessvärre fetbort. Har givetvis en liten anekdot om Sven-Ingvars. När jag i min ungdom slet hund på Slagthuset i Malmö var Sven-Ingvars där och spelade. Jag hade att göra med flertalet artister de åren och Sven-Ingvars får faktiskt trevlighets- och ickedivighetspriset. Lill-Babs, Alcazar mfl hade alla särskilda önskemål om ditten och datten. Sven-Ingvars ville inte ens ha en loge. De satte sig ner med serveringspersonalen och käkade den skabbiga personalmaten som alla andra och konverserade och var trevliga. Pluspoäng till gubbsen för det! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Om du stejkar mig i baren så är jag beredd att låta udda vara jämnt Visst fan. Orkade bara spela ett set ikväll. 1 DoN, 3 sngs. Facit +30 Kör enbart DoNs. Du som har ungjävlar måste ju ha tålamodet på köpet s.a.s. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Tack för skärmen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Tack för skärmen Var så god! Eller det kanske var till TF? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Kör enbart DoNs. Du som har ungjävlar måste ju ha tålamodet på köpet s.a.s.I rollspelstermer så ligger mitt Tålamod på ca 14+1T20 Var så god! Eller det kanske var till TF? Nejnej, ta åt dig äran bara Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 I rollspelstermer så ligger mitt Tålamod på ca 14+1T20 Nigga please.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 I rollspelstermer så ligger mitt Tålamod på ca 14+1T20 Nejnej, ta åt dig äran bara Du glömde trötthetsfaktorn -1T12 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Dagens "gillar-ni-inte-hiphop-så-klicka-inte" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 lol, angående diskussionen innan, ola 4mod! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts