Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren

Othello

Recommended Posts

• Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• Jennez

1468

• Ola Brandborn

1056

• TotalFarsa

1010

• Liza

862

Top Posters In This Topic

Ola whinar väl sällan över pokern, så det gäller säkerligen livet i allmänhet i det här fallet. :-(

Rätta mig gärna om jag har fel.

+1.

Variansen i pokern har man lärt sig leva med, men när en arbetsnarkoman som jag inte har något att göra arbetsmässigt så är det katarstrof. Jag borde vara intressant för någon pokersajt... Jöns har anställningsstopp, jag hade gärna jobbat gratis åt honom pm det inte vore som så att ett gratisknäck minskar intresset för alla andra sajter att anställa mig på sikt.

Två pokertips:

Ett:

https://www.betsson.com/sv/poker/news-events/more.asp?id=96

Är en nätverkspromo i Ongamenätet (tror jag, jag har sett det på Betsson, Bestpoker och Redkings i alla fall, förutsätter att det även går upp på PAF och de andra). Den borde verkligen passa folk från pokerforum!

Två:

Troligen går det en $110-turre på fredag på Stars med ett Baltic-paket garanti, där jag tydligen lovat vara bounty ($500 eller något). Tydligen har jag lovat vara bounty på en 2000-kr turre på pokerevent på torsdag också, även där addedpriser Balticpaket. Jag vet egentligen inte mer än ni, men det vore kul om ni dök upp...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- Blev påmind om att det är maskerad på lördag. Förslag på dräkter mottages tacksamt. Nils Holgersson går inte för jag hittar inga gula knäbyxor. Svullo och andra förslag relaterade till min vikt väntar jag mig.

Har en kompis vars farmor fixade en tandkrämstubskostym åt honom när han skulle på maskerad som barn. Det roliga var att han var den enda som var utklädd.

Länk till kommentar

Har en kompis vars farmor fixade en tandkrämstubskostym åt honom när han skulle på maskerad som barn. Det roliga var att han var den enda som var utklädd.

Det börjar fanimig brinna i knutarna nu. Jag behöver tips! Hjälp mig kära läsare!

Funderade som sagt på Nils Holgersson men om jag ska klä ut mig så ska det fan vara ordentligt och jag hittar inga gula knäbyxor. Jo, det fanns att hyra på Skansen(!), men det kostade 1800 spänn så det skiter jag i.

Ett tag var jag inne på att gå som självmordsbombare med bombbälte och hela kittet men eftersom jag inte känner så många på maskeraden kan det bli trubbel.

Så vad ska jag gå som? Kom med några förslag så lägger vi upp en omröstning! Jag LOVAR att gå som det alternativ som blir framröstat. Pics kommer givetvis.

Ös på med förslag nu!

Länk till kommentar

Jag kan buda upp lite av mina kläder till Jens tillsammans med en lista över föräldra-topics han kan inleda varje nytt samtal med...

- Apropå indiska kast så kastade lillgrabben upp på min bordsgranne igår...

- Alltså, visst är det för jävligt när folk inte flyttar på sig när jag komemr med barnvagnen!

- Nä, jag bryr mig inte heller om lillgrabben gapar när vi går på bio. Det betyder väl bara att han lever sig in i filmen...

- Haha, det var senast igår som jag skällde ut en gubbe som tittade snett på min snöflinga!

Länk till kommentar

Ni som vet vem Göran Grimvall är, räcker upp en hand. Professor på KTH som gör miniproblemet i Ny Teknik varje vecka i typ 100 år.

Skickade in ett problemförslag till honom, fick det här i svar:

Ola

En helt underbar liten pärla.

Om detta var ett miniproblem skulle svaret nog bli något i den här stilen.

Ett lösningsförslag

Får jag använda idén och referera till Dig? Hur vill Du i så fall bli identifierad; bara namn eller namn plus ort eller... ?

Jag utgår från att Kaianders Sempler ritar om figuren.

Bästa hälsningar

GG

Lite stolt faktiskt :ola::-)

Länk till kommentar

• Skapa nytt...