The Grand Bark Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Jennez, ett popcorn till dig.
jm_j Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Paketen är nte säljbara = vi tar inte ansvar för att sälja det. Naturligtvis hjälper vi ju till så gott vi kan men vi kan alltså inte lova pengar istället. Hoppas att det var svar nog. Lyckades att vara lite väl otydlig i mitt förra inlägg. Har som plan att klonka plats till alla Pokerfinkampen i år och alla 3 officiella Poker-SM så har inget emot att ha 10-20st $25+2 (eller billigare) satellitbiljetter i bagaget. Går det inte att ordna blir nog en och en annan glada för att slippa mig i alla möjliga och omöjliga småsatelliter. Ska iaf spela "Skanke special" ikväll. Går det inte ordna annat istället kan jag bjuda på min biljett om jag råkar klonka.
jm_j Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Går det att öka antalet rebuys till mer än 255st? Kan vara lite för lite om Ola eller jag hamnar i slaskmode...
Ola Brandborn Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Nopp, 255 rb + en addon är primas definition av "oändlig". Hittade en bra funktion när man reggar sig, då kan man ställa in hur många rebuy man får göra.
Ola Brandborn Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Lyckades att vara lite väl otydlig i mitt förra inlägg.Har som plan att klonka plats till alla Pokerfinkampen i år och alla 3 officiella Poker-SM så har inget emot att ha 10-20st $25+2 (eller billigare) satellitbiljetter i bagaget. Om du klonkar något du redan är klonkad till, så hojtar du till till Jennes bara så får han manuellt sätta in dig i nästkommande. Vi skiter i Microgamings "regler/system" här.
jm_j Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Nopp, 255 rb + en addon är primas definition av "oändlig". Hittade en bra funktion när man reggar sig, då kan man ställa in hur många rebuy man får göra. Fick avregistrera & registrera mig två gånger för att jag ångrade min inställning. Skulle vara bra om man fick ställa in det i "options" eller annanstans i klienten istället. Om du klonkar något du redan är klonkad till, så hojtar du till till Jennes bara så får han manuellt sätta in dig i nästkommande. Vi skiter i Microgamings "regler/system" här. Låter bra. Då kan jag vara med och leka några kvällar i veckan. Har gärna lite biljetter i reserv, bl.a. ett halvår gammal $215 på RiverStars för att jag inte bestämt vad jag ska göra med den.
Sunkii Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Fint värde i 5.50 satten, lyckades klonka HUn mot Ola också, gg. (Ingen chat på prima)
Ola Brandborn Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Fint värde i 5.50 satten, lyckades klonka HUn mot Ola också, gg. (Ingen chat på prima) Jag misstänkte det, du kändes "lite sur"
jm_j Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 (Ingen chat på prima) Flörta lite med Jennez så går det kanske att fixa. Fick livstids ban för drygt 2 år sedan tack vare att jag jävlades lite väl mycket med en "poker manager" i chatten. Fick det hävd på bara några dagar tack vare en trevlig Microgaming-represantant.
Ola Brandborn Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 En miljard (nåja, 407) polska frirullehoror i frirullen. Ska bli skoj när Jennez plockar bort vinnaren och ersätter med någon finne på plats 137.
Crappy Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 En miljard (nåja, 407) polska frirullehoror i frirullen. Ska bli skoj när Jennez plockar bort vinnaren och ersätter med någon finne på plats 137. http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewMovie.action?id=24413
The Grand Bark Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Klienthelvetet vägrar min VISA-deposit, mejlat suppen, inget svar. Vad göra frågas kom...
sandsater Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Kan man få upp startade turrar i lobbyn? Klickar ur "Hide registration closed" men det är inte mycket jag får upp.
Sunkii Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Borde synas, klicka på att sortera efter status.
sandsater Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Hmm, nu ja. Hade någon konstig lobbyvariant.
Sunkii Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 pewe, deal om du läser här, har ingen chat på prima...
eurythmech Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Fyyy fan vad rolig rebuyturren ska bli. Trots prima.
Sunkii Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Vi är HU i rebuyen och rebuy perioden är inte slut, han frågade mig i chat om vi skulle deala om att inte rebuya om nån bustar
pokerpewe Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 aha sorry sunkii, hade inte rebuyat om jag såg detta.. nåväl gick ju bra för dig tillslut ändå. gg
jm_j Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 ROFL MAO. Kortaste turneringen för mig på länge. Skanke lyckades att klonka sin färg.
Ola Brandborn Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Jennez, sunki har (än så länge) vunnit två platser till samma dag. Du får anmäla honom manuellt i en annan.
Skanke Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 ROFL MAO. Kortaste turneringen för mig på länge. Skanke lyckades att klonka sin färg. Hur lätt som helst.....
Recommended Posts