Crappy Postad 28 September , 2009 Rapport Postad 28 September , 2009 Lite sent ute, men Stort grattis Jennez!
popquee Postad 28 September , 2009 Rapport Postad 28 September , 2009 Som sagt, grattis till dig Jennez=)
Ola Brandborn Postad 29 September , 2009 Rapport Postad 29 September , 2009 Ni grattar Jöns precis som att det varit ovanstående som hänt... ok, jag känner mig som spelaren längst upp till höger
Jennez Postad 29 September , 2009 Rapport Postad 29 September , 2009 Ni grattar Jöns precis som att det varit ovanstående som hänt... ok, jag känner mig som spelaren längst upp till höger Åh fy fan... stackars sate...
Jennez Postad 29 September , 2009 Rapport Postad 29 September , 2009 Wednesday 7/10 Name: Facebook SuperWeekend Buy in: 10+1, unlimited rebuys 1h, 1 add on 10 min blinds 1000 startstack Time: 20.00 cet Ett SuperWeekendPaket added Om det blir tillräckligt med inköp så blir det ytterligare ett SuperWeekendpaket, annars cashpriser. password: Det får admins från FB lägga ut om de vill Tournament Discription: 1 Superweekend package added. One superweekend package is worth €650. This is a private tournament. You will need a password to enter this tournament.
MikeTime Postad 29 September , 2009 Rapport Postad 29 September , 2009 Wednesday 7/10 Name: Facebook SuperWeekend Buy in: 10+1, unlimited rebuys 1h, 1 add on 10 min blinds 1000 startstack Time: 20.00 cet Ett SuperWeekendPaket added Om det blir tillräckligt med inköp så blir det ytterligare ett SuperWeekendpaket, annars cashpriser. password: Det får admins från FB lägga ut om de vill Tournament Discription: 1 Superweekend package added. One superweekend package is worth €650. This is a private tournament. You will need a password to enter this tournament. Jobbar då. :-(
Vrakman Postad 29 September , 2009 Rapport Postad 29 September , 2009 Ni grattar Jöns precis som att det varit ovanstående som hänt... ok, jag känner mig som spelaren längst upp till höger Får han eller får han inte vara med på jackpotten? Avgör ju hur man ska tolka ditt svar
Jennez Postad 29 September , 2009 Rapport Postad 29 September , 2009 Jobbar då. :-( Hur var det nu? Ändrade du datumet för din turre för min skull? Ehhh.... nej, juuuust det ja...
TotalFarsa Postad 29 September , 2009 Rapport Postad 29 September , 2009 Då är jag first in med ett tack till Jennez Du ska banne mig ha både kram och puss du!
Crappy Postad 29 September , 2009 Rapport Postad 29 September , 2009 Du ska banne mig ha både kram och puss du! Puss och kram, och tack
omalley Postad 29 September , 2009 Rapport Postad 29 September , 2009 Jennez har tagit på sig generositetshatten Stort tack, ska bli kanonkul att spela. Mike. Du får se till att byta pass med någon!
Hygglo Postad 29 September , 2009 Rapport Postad 29 September , 2009 Tack Jennez! Jag tänker bara hänga med om jag sattellitar in mig, så jag tänker spela denna.
popquee Postad 29 September , 2009 Rapport Postad 29 September , 2009 Haha det är synd om dig ola! Grattis!
Ola Brandborn Postad 29 September , 2009 Rapport Postad 29 September , 2009 Får han eller får han inte vara med på jackpotten? Avgör ju hur man ska tolka ditt svar Han fick noll, de andra fick $40k vardera. Kul att komma tillbaks och se att de andra sitter med 80.000 big blinds
TotalFarsa Postad 29 September , 2009 Rapport Postad 29 September , 2009 VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT ******************* Till medlemmarna i fb-gruppen. In och läs där NU. Ni har mindre än 24 timmar på er att verkställa.
TotalFarsa Postad 30 September , 2009 Rapport Postad 30 September , 2009 VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT******************* Till medlemmarna i fb-gruppen. In och läs där NU. Ni har mindre än 24 timmar på er att verkställa. Hitills har jag fått svar av: - ValterErik - Omalley - MikeTime - Torax - JohnH - Crappy - Mig själv (duh!) - Skanke Väntar svar från: - Juggler - Drucken Pingvin - Hygglo (jo, här vet jag redan svaret iofs) - Klyka - Den lille Stridsvagnen - Parre - samt en person som jag inte kan pf-nicket på Ni som inte svarat har till kl 18-ish på er ikväll att göra det. Sedan går en lista iväg från mig till Jennez och därefter kan inte plats i superweekend-turrarna garanteras. So, pls hurry up
Myssion Postad 30 September , 2009 Rapport Postad 30 September , 2009 TF ska din avatar se ut så där..?
TotalFarsa Postad 30 September , 2009 Rapport Postad 30 September , 2009 TF ska din avatar se ut så där..?Ja, ska din?
valterego Postad 30 September , 2009 Rapport Postad 30 September , 2009 Hitills har jag fått svar av: - ValterErik - Omalley - MikeTime - Torax - JohnH - Crappy - Mig själv (duh!) - Skanke Väntar svar från: - Juggler - Drucken Pingvin - Hygglo (jo, här vet jag redan svaret iofs) - Klyka - Den lille Stridsvagnen - Parre - samt en person som jag inte kan pf-nicket på Ni som inte svarat har till kl 18-ish på er ikväll att göra det. Sedan går en lista iväg från mig till Jennez och därefter kan inte plats i superweekend-turrarna garanteras. So, pls hurry up Är det Niklas du ska ha svar från så tror jag PF-nicket är Niqlas.
TotalFarsa Postad 30 September , 2009 Rapport Postad 30 September , 2009 Är det Niklas du ska ha svar från så tror jag PF-nicket är Niqlas.Stämmer. Om du känner honom (i.e har kvar honom på din städade msn-lista) så kan du väl anropa filuren? Jag kommer inte att anstränga mig mer än att posta här i dagboken och på fejjan för att få folk att "anmäla" sig. Mest för att det är den enda kontaktytan jag har till det stora flertalet
Myssion Postad 30 September , 2009 Rapport Postad 30 September , 2009 Ja, ska din? Ja min står det rätt till med. Men din är där vitt skrafs runt, tänkte att du kanske inte riktigt hanterade ditt bildhanteringsprogram eller kanske inte hade lagt märke till det..
TotalFarsa Postad 30 September , 2009 Rapport Postad 30 September , 2009 Ja min står det rätt till med. Men din är där vitt skrafs runt, tänkte att du kanske inte riktigt hanterade ditt bildhanteringsprogram eller kanske inte hade lagt märke till det.. Det ha du banne mig rätt i. Jag skyller på ms paint, min dåliga syn samt en riktigt kass bildskärm... Får fixa det hemma i PS.
Myssion Postad 30 September , 2009 Rapport Postad 30 September , 2009 lol, bra där edit: du har en massa konstiga siffror och tecken efter "Ort:" också..
Recommended Posts