Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Nåja, det här ska vi nog fan ta och diskutera at lenght vid tillfälle :-D

 

 

Varför det? Jag är mycket nöjd med mitt liv. Men om du behöver lite bekräftelse på att du har gjort rätt val i livet så kan jag väl iofs ställa upp och snyfta lite över hur jobbigt det är att bo i Sthlm, att ständigt behöva spela livepoker på hemska svartklubbar och åka på VIP-events.

 

Nästa lördag är det förresten NHL-premiär i Globen. Detroit Red Wings mot S:t Louis Blues. Hörde jag någon säga något om VIP-biljetter? Ah, juuust det ja, det är de jag har i fickan... :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För fan Skanke!!! Här trodde man att man skulle få ett kuvert fullt med mjältbrand och så är det glädje, paketerat i en liten plastförpackning :mrgreen:

 

7725_168375118451_610578451_3658399_4657627_n.jpg

 

Har alltså fått en kompilation till PS3an på det mesta av det bästa från Sega-tiden. Sköna lir som Sonic, Streets of Rage, Shining Force, Golden Dragon, Phantasy Star, Altered Beast osv osv...

 

Nostalgitripp ftw! Tack igen, mannen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad fan, har tappat bort min bankdosa. Fan vad hadikappad man blir. Fick gå till banken och trängas med pensionärerna för att öht kunna betala en räkning. Helt sick.

Tur att Ola var med och guidade mig till närmsta kontor, annars hade jag satt mig på tuben och åkt in till Kungsgatan. Tack vare Ola behövde jag bara knata över S:t Eriksbron så låg det ett där! Yay! :D

 

Jag lär mig mer och mer om den här stan. Snart kanske man fungerar som en vanlig stockhomare.

 

Blir Tallinn och SuperWeekend den här helgen också... Brr... Men sen är det ingen SW förrän i december och då jävlar blir det åka av! Ryktas redan nu om över 130 pers. Sen vet jag att det kommer att komma ett par gäng till så någonstans mellan 130 och 150 är nog ett bra stalltips.

 

Alla ni som suktar efter "intern turre" till SW - den ligger i tuben. Ska bara lura ut ett bra datum så att det inte krockar med ngt annat. Sen kommer vi köra en turre med Valteregi som bounty också. Slakta bengeten! Hmm... det var ett bra namn. :roll: Kan vi kanske lägga upp det namnet i klienten? Vad tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad fan, har tappat bort min bankdosa. Fan vad hadikappad man blir. Fick gå till banken och trängas med pensionärerna för att öht kunna betala en räkning. Helt sick.

Tur att Ola var med och guidade mig till närmsta kontor, annars hade jag satt mig på tuben och åkt in till Kungsgatan. Tack vare Ola behövde jag bara knata över S:t Eriksbron så låg det ett där! Yay! :D

 

Jag lär mig mer och mer om den här stan. Snart kanske man fungerar som en vanlig stockhomare.

 

Blir Tallinn och SuperWeekend den här helgen också... Brr... Men sen är det ingen SW förrän i december och då jävlar blir det åka av! Ryktas redan nu om över 130 pers. Sen vet jag att det kommer att komma ett par gäng till så någonstans mellan 130 och 150 är nog ett bra stalltips.

 

Alla ni som suktar efter "intern turre" till SW - den ligger i tuben. Ska bara lura ut ett bra datum så att det inte krockar med ngt annat. Sen kommer vi köra en turre med Valteregi som bounty också. Slakta bengeten! Hmm... det var ett bra namn. :roll: Kan vi kanske lägga upp det namnet i klienten? Vad tycker ni?

 

Kör inte ip-begränsning kör bmi-begränsning.

 

Max 20 i bmi o man är med i satten. Det var väl en bra grej?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör inte ip-begränsning kör bmi-begränsning.

 

Max 20 i bmi o man är med i satten. Det var väl en bra grej?

 

Problemet är bara att man isf får stänga registreringen en vecka innan turren börjar för att vi ska ha en chans att åka runt och väga och mäta folk...

 

Söker anställd som kan göra det asap! Lön: 1kr i timmen, egen bil är ett plus då du står för dina egna omkostnader. Om du hinner med alla som reggat sig finns en smarrig bonus i form av en t-shirt att hämta.

 

Sista ansökningsdag är 3/10.

 

Maila CV och personligt brev till bengeten762@hotmail.com

 

På den här arbetsplatsen jobbar vi för mångfald så vi ser gärna sökande med övervikt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas att den interna satten verkligen är intern och inte ett öppet pf-jippo. Eller blir det två kanske?

 

"Vi får se" blir mitt kryptiska svar. Tanken är dock inte att göra en forumturre av det, men att ha det begränsat enbart till facebookgruppen med 16 deltagare är nog inte aktuellt det heller. Facebookgrupp + inbjudningar känns väl närmast till hands just nu. Så det blir ingen jätteturre ändå. Funderar dessutom på om man skulle göra €10+1 med rebuy och add on och adda ett paket så blir det förhoppningsvis två paket att slåss om. Hur låter det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Vi får se" blir mitt kryptiska svar. Tanken är dock inte att göra en forumturre av det, men att ha det begränsat enbart till facebookgruppen med 16 deltagare är nog inte aktuellt det heller. Facebookgrupp + inbjudningar känns väl närmast till hands just nu. Så det blir ingen jätteturre ändå. Funderar dessutom på om man skulle göra €10+1 med rebuy och add on och adda ett paket så blir det förhoppningsvis två paket att slåss om. Hur låter det?

 

"Hmmm" blir mitt kryptiska svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Vi får se" blir mitt kryptiska svar. Tanken är dock inte att göra en forumturre av det, men att ha det begränsat enbart till facebookgruppen med 16 deltagare är nog inte aktuellt det heller. Facebookgrupp + inbjudningar känns väl närmast till hands just nu. Så det blir ingen jätteturre ändå. Funderar dessutom på om man skulle göra €10+1 med rebuy och add on och adda ett paket så blir det förhoppningsvis två paket att slåss om. Hur låter det?
Oh, oh, oh! Och shorthandat :mrgreen:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...