kaffebarn Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Jag hittar inte frirullen ikväll Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Detta låter gott, men hörru du jennez... jag minns fan inte mitt användarnamn på betway. Lösa, hur? Eller mail kanske räcker. Det tar ju dock åtskilliga rörelser och för att inte glömma i var fall 7-8kalorier att kolla upp det, kalorier jag inte orkar göra av med. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Får se om jag kommer ihåg att sätta in $50 eller så till det här. Men jag skulle nästan gråta om jag kvalade in utan att Cleburne kom med. 24:e-25:e maj eh? Det kanske inte passar...fan. Men jag kan försöka kvala lite i varje fall. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 WTF här lånar man ut sin dator en sekund och genast blir det fel användare Tar det igen: Ursprungligen postat av kaffebarn Visa inläggJag hittar inte frirullen ikväll Prima har ju numera två muppiga turrelobbys. Du byter lobby längst nere till höger. I "nya lobbyn" ligger alla frirullarna under freerolls, och resten under special. I "gamla lobbyn" ligger frirullarna under freerolls och resten under övrigt, förutom dagboksfrirullen som ligger under special. 24:e-25:e maj eh April. Just nu tjuvstartar vi med Finnkampssatelliter, SM drar igång om en vecka. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Ah, jag var inne på http://www.pokerfinnkampen.com/ och kikade. Ser nu att det står 2008. Antar att den siten inte används längre. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Detta låter gott, men hörru du jennez... jag minns fan inte mitt användarnamn på betway. Lösa, hur? Eller mail kanske räcker. Det tar ju dock åtskilliga rörelser och för att inte glömma i var fall 7-8kalorier att kolla upp det, kalorier jag inte orkar göra av med. Du får maila supporten eller PM:a mig din mailadress så ska jag försöka hjälpa dig. Och JA, jag såg att det stod "frirulle" i beskrivningen på Skanke-turren men jag orkade inte ändra. Jag skulle kunna göra det men då måste jag höja rejken till $0.05 pga förlorad arbetstid och då kan ju inte Skanke vara med. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Ah, jag var inne på http://www.pokerfinnkampen.com/ och kikade. Ser nu att det står 2008. Antar att den siten inte används längre.Jodå.. det är bara det att Betway är "lite före" både SM-upphandlinen och Finnkampsupphandlingen. Tror inte ens att SM har skickat ut sitt förslag till sponsorerna... Tror nog att Lasse uppdaterar tämligen omgående, men som "vanligt" finns bäst info på teambetway.com Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 En sak till: Ni som behöver hjälp med konton eller hade tänkt att spela men inte är säkra på er kontostatus behöver PM:a mig (eller kolla era konton) omgående om vi ska hinna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Kan någon visa mig vägen till lösenordet för frirullen ikväll? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Kan någon visa mig vägen till lösenordet för frirullen ikväll? Lösenord: julgransbelysning Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 tilt Prima Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Lösenord: julgransbelysning tyty! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Det står fel på teambetway.com om pokerfinnkampen: http://teambetway.com/ och http://teambetway.com/regler-for-pokerfinnkampen . Ska stå $1200, inte €1200. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 tilt Prima Självklart. Behövs inte ens ett inlägg. Alla vet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Inte nog med att klienten är som den är, jag tvingas ju spela under eurythmech, och inte det nya fräscha nicket jag öppnade konto under idag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Inte nog med att klienten är som den är, jag tvingas ju spela under eurythmech, och inte det nya fräscha nicket jag öppnade konto under idag. Usch, det betyder ju att 92% av alla spelare på siten redan är tiltade på dig INNAN du ens spelat mot dom... Förstår din frustration. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Nej, om pokerspelare hade mindervärdighetskomplex skulle det aldrig blivit så här stort. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Ska omvärdera mina tankegångar om finska forum. Bara $5 övervärde på $5.50 känns lite sådär. Bättre med massor av aggrofinnpajsare för ännu högre värde istället. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Det står fel på teambetway.com om pokerfinnkampen:http://teambetway.com/ och http://teambetway.com/regler-for-pokerfinnkampen . Ska stå $1200, inte €1200. Bra sett! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Ska omvärdera mina tankegångar om finska forum.Bara $5 övervärde på $5.50 känns lite sådär. Bättre med massor av aggrofinnpajsare för ännu högre värde istället. vilket nick? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 vilket nick? Donator1 Bra sett! Ty, bra klonkad också för min del. Drog ut AA & 77 med KJ i en trevägs all-in på $5.50. Kan då bjuda in lite finska forumtomtar som goodwill till dig och Jens. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Jaha, vad fan! Jag trodde att bara frirullen gick idag. Läskunnighet 4tw. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Får in smeten med 9-5 mot Q-10 (chippien) på brädan 9-5-Q. Turnar tian direkt. Jag skuvade riggen åt fel håll... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Jaha, vad fan! Jag trodde att bara frirullen gick idag. Läskunnighet 4tw. Dagboksrullen i dag ja. Övriga frirullar öppna för massa andra. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Får in smeten med 9-5 mot Q-10 (chippien) på brädan 9-5-Q. Turnar tian direkt. Jag skuvade riggen åt fel håll... Aha, så det var du. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts