Liza Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Nja, allt är relativt :=) När man uppnår min aktningsvärda ålder blir allt kvinnligt under 35 tjej Sweet! Då har jag några år kvar då Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Är hemma i sköööna Lund! Igår kväll var det häng på Stortorget med gamla polare. Blev kanske en eller två öl för mycket. Därefter var det dags för efterfest och Guitar Hero. Kom i säng lagom till midnatt tror jag. Idag körde jag till stugan vid ringsjön och njöt i fulla drag på altan och brygga. Årets första dopp hanns med också! Nu väntar balkonggrillning hos föräldrarna och imorgon bär det av till min nya hemstad igen. Dessvärre blir det Tallinn på fredag. Men skitsamma, livet är rätt skönt just nu! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Sweet! Då har jag några år kvar då Självklart, du är väl inte ens i närheten av tant? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Hjärnsläppus Gigantus. Fel tråd. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Självklart, du är väl inte ens i närheten av tant? Raggningspoäng >2. Avdelat under "vi har hört den förut". Edit: Min "fin hund" leder. Edit 2: Börjar bra för Crappy när han nedan stavar Lisas namn fel... HeyLiza Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Raggningspoäng >2. Avdelat under "vi har hört den förut". Edit: Min "fin hund" leder. Självklart Om jag smörar riktigt, riktigt mkt nu, HeyLiza, så kanske man kan bli mtt coachad i tallinsattarna? :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Självklart Om jag smörar riktigt, riktigt mkt nu, HeyLiza, så kanske man kan bli mtt coachad i tallinsattarna? :mrgreen: Outch! Den där sved! Var det menat som en diss? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Outch! Den där sved! Var det menat som en diss? Lol, tjejer som inte inser när de blir raggade på är... öh... höll på att skriva "söta" men jag insåg att det skulle se ut som att jag också raggade då. Wtf, gulliga kanske? På ett lite naivt sätt? Äh, jag slutar skriva nu innan jag trasslar in mig ännu mer. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Outch! Den där sved! Var det menat som en diss? Nänä absolut inte! Nu blir jag orolig. Du tar det hela fel, varför och på vilket sätt skulle det vara en diss? Ber ödmjukast om ursäkt om det kunde tolkas fel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Nänä absolut inte! Nu blir jag orolig. Du tar det hela fel, varför och på vilket sätt skulle det vara en diss? Ber ödmjukast om ursäkt om det kunde tolkas fel Aha, nej jag har ju fått lite pikar tidigare i dagboken här för att jag "semibubblade" (4 platser ifrån) den senaste till ecostt. Trodde att det var det du syftade på.. Då är det jag som ska be om ursäkt istället Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Btw Jennez...kollar du aldrig inkorgen till xxxxxxbet-adressen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Btw Jennez...kollar du aldrig inkorgen till xxxxxxbet-adressen? Jo, men idag har jag varit ledig... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 16 Juli , 2009 Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Klockan är tre och jag är klarvaken. Alltså jag behöver ta en rejäl dyngfylla i Tallinn om jag ska ha den minsta chans att ställa klockan rätt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 16 Juli , 2009 Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Citerar mig själv från några sidor bakåt. Önskemål angående superweekend-sattarna. De går jämrans tidigt. Finns det någon chans att de skulle kunna läggas lite senare, säg ca kl 2000. Also this. +2000 +2030 Man pratar visserligen i egen sak men det hade vart toppen om de bägge två startat kl 2000. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 16 Juli , 2009 Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Antoine Saout sitter på finalbord i WSOP. Det innebär att jag kommer få in 20-30k amerikanka soldater på Everestkontot. Tack för kaffet! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 16 Juli , 2009 Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Man pratar visserligen i egen sak men det hade vart toppen om de bägge två startat kl 2000. Sajten i fråga behöver någon som kan konsulta lite kring pokern, hör jag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 16 Juli , 2009 Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Antoine Saout sitter på finalbord i WSOP. Det innebär att jag kommer få in 20-30k amerikanka soldater på Everestkontot. Tack för kaffet! Grattis! Någon länk till vilka som klonkade FT? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 16 Juli , 2009 Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Grattis! Någon länk till vilka som klonkade FT? http://www.poker.se exempelvis Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ahammarn Postad 16 Juli , 2009 Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Antoine Saout sitter på finalbord i WSOP. Det innebär att jag kommer få in 20-30k amerikanka soldater på Everestkontot. Tack för kaffet! Grattis Ola. Btw. Vaknar också 05.30 klarvaken och hungrig....... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 16 Juli , 2009 Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Sajten i fråga behöver någon som kan konsulta lite kring pokern, hör jag Låt mig gissa, du anmäler dig frivilligt? Hur man kan vara jetlaggad så länge som du är ett mysterium. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 16 Juli , 2009 Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Fast det blir mycket gjort på morgonkulan, har spelat in två videofilmer Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 16 Juli , 2009 Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Fast det blir mycket gjort på morgonkulan, har spelat in två videofilmer Var det naken tant med? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vasabo Postad 16 Juli , 2009 Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 "Antoine Saout sitter på finalbord i WSOP. Det innebär att jag kommer få in 20-30k amerikanka soldater på Everestkontot. Tack för kaffet!" Utveckla tack! Jag är säkert dum som inte förstår. Har du bettat på honom eller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 16 Juli , 2009 Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Sååååja! Phil är på FT Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 16 Juli , 2009 Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 "Antoine Saout sitter på finalbord i WSOP. Det innebär att jag kommer få in 20-30k amerikanka soldater på Everestkontot. Tack för kaffet!" Utveckla tack! Jag är säkert dum som inte förstår. Har du bettat på honom eller? Det är en promotion för alla som kvalat in till ME på Everest. Everest matchar spelarnas alla vinster upp till $1M, som de alla får dela broderligt på. Grattis Ola! . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts