Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Är hemma i sköööna Lund! Igår kväll var det häng på Stortorget med gamla polare. Blev kanske en eller två öl för mycket. Därefter var det dags för efterfest och Guitar Hero. Kom i säng lagom till midnatt tror jag. :)

 

Idag körde jag till stugan vid ringsjön och njöt i fulla drag på altan och brygga. Årets första dopp hanns med också! Nu väntar balkonggrillning hos föräldrarna och imorgon bär det av till min nya hemstad igen. Dessvärre blir det Tallinn på fredag. Men skitsamma, livet är rätt skönt just nu! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Outch! Den där sved! Var det menat som en diss?

 

Lol, tjejer som inte inser när de blir raggade på är... öh... höll på att skriva "söta" men jag insåg att det skulle se ut som att jag också raggade då. Wtf, gulliga kanske? På ett lite naivt sätt?

 

Äh, jag slutar skriva nu innan jag trasslar in mig ännu mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nänä absolut inte!

Nu blir jag orolig.

Du tar det hela fel, varför och på vilket sätt skulle det vara en diss?

 

Ber ödmjukast om ursäkt om det kunde tolkas fel :oops:

 

Aha, nej jag har ju fått lite pikar tidigare i dagboken här för att jag "semibubblade" (4 platser ifrån) den senaste till ecostt. Trodde att det var det du syftade på..

Då är det jag som ska be om ursäkt istället :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Citerar mig själv från några sidor bakåt.

 

Önskemål angående superweekend-sattarna. De går jämrans tidigt. Finns det någon chans att de skulle kunna läggas lite senare, säg ca kl 2000.

 

Also this.

 

+2000
+2030

 

Man pratar visserligen i egen sak men det hade vart toppen om de bägge två startat kl 2000.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Antoine Saout sitter på finalbord i WSOP. Det innebär att jag kommer få in 20-30k amerikanka soldater på Everestkontot. Tack för kaffet!"

 

Utveckla tack!

 

Jag är säkert dum som inte förstår. Har du bettat på honom eller?

 

Det är en promotion för alla som kvalat in till ME på Everest. Everest matchar spelarnas alla vinster upp till $1M, som de alla får dela broderligt på.

 

Grattis Ola!

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...