Ola Brandborn Postad 14 Juli , 2009 Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 Jag tänkte hora Unibets SM-satelliter, och ta mig till SM för en billig peng. Men orkar fan inte se Norinders på bild när klienten laddar. $25 på valfri sajt till den som kommer med ett hack så bilden försvinner. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 14 Juli , 2009 Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 Önskemål angående superweekend-sattarna. De går jämrans tidigt. Finns det någon chans att de skulle kunna läggas lite senare, säg ca kl 2000. + 2030 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
[ALC] Postad 14 Juli , 2009 Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 Jag tänkte hora Unibets SM-satelliter, och ta mig till SM för en billig peng. Men orkar fan inte se Norinders på bild när klienten laddar. $25 på valfri sajt till den som kommer med ett hack så bilden försvinner. Enkelt Anti Norinder hack - GBG style 1 st tjokt papper som skärmen lyser igenom. 2 st bitar tejp Fäst pappret i ovankanten på skärmen bara att fälla ner när clienten laddar. Vänta och ta bort när du känner dig trygg. 25$ @ PS, ty Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 14 Juli , 2009 Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 ... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 14 Juli , 2009 Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 Långt kvar, 11 spelare, men jag borde har bra chans! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 14 Juli , 2009 Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 Gah, tappade en 30k pott med JJ mot AQ. Hade jag vunnit den så hade jag varit klar... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wolfmwn Postad 14 Juli , 2009 Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 Ola om du laddar poker klienten i browser verren så är det ingen Norinder där turren du spelar är det 10+1 och 3 säten garanterat ? 25$ nu ... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 14 Juli , 2009 Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 Fy fan, det där slarvade jag bort...usch på mig! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 14 Juli , 2009 Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 Turren jag spelade var Spanienkvalet på Full Tilt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wolfmwn Postad 14 Juli , 2009 Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 JO såg det sen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 14 Juli , 2009 Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 Nu kommer jag vara arg så jag inte kan sova... jävla skit! Men jag är jetlaggad och blev helt enkelt uttråkad. För bra struktur helt enkelt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 14 Juli , 2009 Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 Jag tänkte hora Unibets SM-satelliter, och ta mig till SM för en billig peng. Men orkar fan inte se Norinders på bild när klienten laddar. $25 på valfri sajt till den som kommer med ett hack så bilden försvinner. Som alternativ till fulhacken kan du byta ut filen FLC_Logo.gif i C:\Program Files\UnibetpokerMPP\theme\unibetpoker\global\Splash Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 14 Juli , 2009 Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 Förlorade precis en jättepott mot en pf "kändis" på Stars.. JJ mot JT på 10-hög flopp 10 på rivern såklaaaart. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Go Phil i M.E heja heja! Hoppas min idol äntligen får klonka.. Skulle vara så välförtjänt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Äntligen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Som alternativ till fulhacken kan du byta ut filen FLC_Logo.gif iC:\Program Files\UnibetpokerMPP\theme\unibetpoker\global\Splash Precis vad jag var ute efter! Nu har jag en naken tant som bild när klienten laddar! Puss! Vad vill du ha din belöning? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Hoppas att den nakna tanten inte fryser. Du kan bjuda på en öl om vi träffas IRL. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Äntligen? Ja, M.E såklart. Han har ju "bara" tagit två armband i år... Stackaren Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 naken tant ???? Puss! Pics Plz :=) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 jibberish Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Pics Plz :=) Inget att hetsa upp sig över Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Tant? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Tant? Japp, det var det jag avsåg, men det ser mer ut som "tjej"? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Vadå, är inte tant +20år? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Vadå, är inte tant +20år? Nja, allt är relativt :=) När man uppnår min aktningsvärda ålder blir allt kvinnligt under 35 tjej Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts