Liza Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Vi ska se vem som kan folda bäst! Nu har jag fått förklarat för mig vad du menar med att du ska spela den... "gl" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Det blev visst 45 spelare (jag tippade på 35 i går). Bra jobbat för Prima som inte konkar då In: 45*€350 = €15 750 Ut: 12*€2860 = €34 320 Nyttiga övervärdet på dryga 100% Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Säg att jag är snäll som delar med mig av sådana här godbitar Vad ska man med rakebake till när det finns nötpromotions Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Själv ska jag spela English Poker Open-kval på Cake, om jag orkar folda mig till satelliplats (bubblan i subsatten nu, har foldat allt senaste 20 minutrarna) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Lol, det är fyra spelare på bubblan som har mindre än 3k (500-1000 i blindar). Då lyckas två 9k-stackar gå all-in mot varandra med AKs mot AKo. Tyvärr splittpott. Bubbelspel i satelliter = valuetown. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Lol, det är fyra spelare på bubblan som har mindre än 3k (500-1000 i blindar). Då lyckas två 9k-stackar gå all-in mot varandra med AKs mot AKo. Tyvärr splittpott. Bubbelspel i satelliter = valuetown. Det är ju nötspelet! Såg liknande spel på bubblan igår när det var två pers som hade 3-4bb, fast det var AK vs QK Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Tack igen Lisa. Idag var vi på Fjäderholmarna. Inget märkvärdigt i sig men vi hade massa sol, och fick gött käk med kall dryck i lugn och härlig miljö. Börjar gilla den här staden, trots mitt göteborgska ursprung. Tyvärr bara en heldag kvar innan det bär av mot de småländska skogarna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Delayed arrival by 1 hour in Stockholm (Arlanda) - pay EUR 13.00 and receive a certificate worth EUR 126.00 for your next flight booking at the airBaltic website Lol, man kan alltså slå vad med AirBaltic om att de ska bli sena till 10 ggr pengarna... av någon anledning får man bara åtta gånger pengarna till Tallinn? Jag tror jag passar det vadet/flygbolaget. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Kämpa Lisa och kggk. Jag kan meddela att Cyntax dricker öl i Tallinn nästa helg, han sitter här bredvid mig och är så nöjd som helst med sitt inkval till ECOSTT. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Lol, man kan alltså slå vad med AirBaltic om att de ska bli sena till 10 ggr pengarna... an vågon anledning får man bara åtta gånger pengarna till Tallinn? Jag tror jag passar det vadet/flygbolaget. spela och bjud med dig jm_j Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Hur bara orkar ni semibubbla? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Hur bara orkar ni semibubbla? Alla är ju inte lika bra som du! Eller Cyntax heller för den delen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kggk Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Ja det var illa, hade 12k när vi var 24 kvar och lyckades spela bort halva stacken på 2 händer blev utdragen på rivern i den ena. Skulle dragit ur sladden när jag hade chips. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Ja det var illa, hade 12k när vi var 24 kvar och lyckades spela bort halva stacken på 2 händer blev utdragen på rivern i den ena.Skulle dragit ur sladden när jag hade chips. Äh vi missar inget, det är ändå bara medelålders lönnfeta gubbar som ska dit.. Och vad hade du när jag höjde upp utg på flop AKJ eg? AQ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kggk Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Ursprungligen postat av HeyLisa Citat: Äh vi missar inget, det är ändå bara medelålders lönnfeta gubbar som ska dit.. Tyvärr tillhör jag nog den kategorin med Och vad hade du när jag höjde upp utg på flop AKJ eg? AQ Jag hade AT, det var ju synd att det gick ut över dig, men som Glimne säger it´s not personal just business. vad hade du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Alla är ju inte lika bra som du! Eller Cyntax heller för den delen. Äh vi missar inget, det är ändå bara medelålders lönnfeta gubbar som ska dit.. Hörru! Jag är inte lönnfet! Jag är ÄKTA fet! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Tyvärr tillhör jag nog den kategorin med Jag hade AT, det var ju synd att det gick ut över dig, men som Glimne säger it´s not personal just business. vad hade du? ett sämre A.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Hörru! Jag är inte lönnfet! Jag är ÄKTA fet! Har du sett vår viktminskningsdagbok? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kggk Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Ursprungligen postat av HeyLisa Har du sett vår viktminskningsdagbok? Jag täkte faktiskt hängt på i ett svagt ögonblick. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Kan jag sluta vakna 05:00 varje jävla dag, tack så mycket? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Kan jag sluta vakna 05:00 varje jävla dag, tack så mycket? det är ju nu man går o lägger sig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 det är ju nu man går o lägger sig Ja, jag har varit hemma en vecka nu och är fortfarande sjukt jetlaggad. Lägger mig aptrött 01:30 Klockan 05:00 är jag tokpigg 10:00 behövs det tandpetare i ögonen för att hålla ögonlocken öppna Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Aj, aj, synd där kggk och Lisa... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Är sjukt uttråkad, och halvtrött. Jag ska göra en "busto eller rubosto" - gå igenom kontona och spela upp mig om jag har några småslattar. Vi börjar på Betway: Bankrulle: $2 och 2000 betwaypoäng. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Betway: $6.98 och 710 poäng efter en slask-MTT som jag frlorade och en SnG som jag vann. Bwin: $3.92. Fy fan vilken klient, ni som klagat har verkligen inte fel. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts