Jennez Postad 9 Juli , 2009 Rapport Share Postad 9 Juli , 2009 Hmm... jag vill inte pusha för hårt eller länka innan vi har ett avtal med poker.se. Jättekul att intresset är så stort och jag ska absolut inte hindra er att göra någonting men... Oh well. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 Juli , 2009 Rapport Share Postad 9 Juli , 2009 Hmm... jag vill inte pusha för hårt eller länka innan vi har ett avtal med poker.se. Jättekul att intresset är så stort och jag ska absolut inte hindra er att göra någonting men... Oh well. Aha, du har blivit det du bör äta under viktminskningsprocessen - chicken...! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Ikväll blir det Gamblerz. Samling vid pumpen i Vasastan innan för intag av mat och så klart rosé. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Har en deppdag idag, så jag lyssnar på lite musik: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Längesen jag skrev ngt om poker, som varit rätt iskall senaste veckorna. Men igår fick jag iaf ta mig itm i en liten 8k turre på stars. 10e plats av 2342. Pengarna åkte in på turn efter att jag comittat mig med 89 flop: 778 turn 10. Såg inte hans J9 där.. Oh well. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Ryska för nybörjare 30hp, Kvällstid, Halvfart (50%) Normal undervisning Fristående kurs Stockholms universitet , Stockholm HT 2009 Spasiba! Ska börja plugga igen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Spasiba! Ska börja plugga igen. Aha, du förbereder dig för rysk fru Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Får tacka Lisa för tipset om Mälarpaviljongen. Det var nice där igår. Lite lite sol eftersom det var lite senare men likväl trevligt. Imorgon tänkte vi testa fler tips och åka på lite skärgårdstur till Fjäderholmen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Får tacka Lisa för tipset om Mälarpaviljongen. Det var nice där igår. Lite lite sol eftersom det var lite senare men likväl trevligt. Imorgon tänkte vi testa fler tips och åka på lite skärgårdstur till Fjäderholmen Kul att ni tyckte om det! Hoppas ni får fint väder idag ute i skärgården Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Igår var det fredag. I like fredagar. Det var dags för Gamblerz deepstack och vi var ett gäng som gjorde gemensam sak. Jag, Ola, Ludvig + tjej, Lisa och Schoolbook möttes på Mellow och intog fredagsmiddag med tillhörande dryck. Lite halvkallt men ändå skönt att kunna sitta ute. Därefter skulle jag visa upp mitt palats på 20 kvm och jag blev givetvis hårt mobbad, särskilt av Ola (som har typ 5 kvm mer). Vi drack iaf rosé och Ludvigs tjej försökte få mattenördarna Ola och Schoolbook att berätta lite om att räkna kort osv. Det gick sådär och istället snöades det in på ECOSTT och satelliter hit och dit. Tiden började bli knapp innan turren skulle börja och vi ringde taxi. Det blev till att svepa vinet och Lisa kom på ett ypperligt sätt att göra det på; blanda med apelsinjuice! Låter sjukt gross men det var gott! Vi köper in i turren och vid mitt bord sitter den en überlös dåre som visar upp bluff efter bluff och synar ner med bottenpar i var och varannan pott. Jag får in smeten mot honom två gånger. Oturligt nog som underdog båda gångerna. I den första potten får jag dra ut men lyckan står mig inte bi i den andra och jag är runt startstack efter det. Håller mig kvar där en bra stund och åker slutligen ut när det är två bord kvar. Jag och Abbe börjar köra 99 och efter en stund kommer Lisa och Schoolbook och joinar oss. Eftersom ingen vill köra om pengar (eftersom jag hade krossat allihop) anordnar vi mästerskap i det förnämliga spelet. Så här gick det: Officiell ranking i 99 Gamblerz-mästare: Jennez Stockholmsmästare: Lisa Svensk Mästare: Jennez Europamästare: Schoolbook Världsmästare: Abbe Champion of the Universe: Abbe Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Är 99 det spel som du hustlade mig och Hata med? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Vafan är det för fel: Hur kan jag vara så in i helvete jetlaggad?! Nu får någon ge mig ett jobb så jag kan komma rätt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Är 99 det spel som du hustlade mig och Hata med? Jajjemän! Dessvärre börjar folk lära sig det nu så hustlingsmöjligheterna är dessvärre inte så stora. Men det var därför jag flyttade till Sthlm; alla i Skåne kan 99 nu... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Med 35 spelare kvar i lördagens ECOSTT-kval till söndagens final kan jag meddela att Lisa kommer gå vidare, om hon typ foldar allt... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Med 35 spelare kvar i lördagens ECOSTT-kval till söndagens final kan jag meddela att Lisa kommer gå vidare, om hon typ foldar allt... Jag snodde ett par blinds och foldade resten så nu är jag klar för finalen imorgon Tack till er som railade! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Jag snodde ett par blinds och foldade resten så nu är jag klar för finalen imorgon Tack till er som railade! Woohoo! Grattis! Snyggt jobbat! Sick om du klonkar eftersom du redan lyckats få resa+hotell. Men vi håller givetvis tummarna! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Känner mig i ganska bra form gällande livepoker så jag kör shorthandedturren på Gamblerz ikväll. Var väl lite upp och ner i förra turren men jag jagade fisken alltför hårt tror jag. Var lite för ivrig att få in markerna mot just honom. Men aja, ikväll är det nya tag! Shorthanded blir skojsigt, behöver öva på just mitt shorthanded-spel också. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kggk Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Lyckades också kvala in till söndagens final i ECOSTT-kval idag via en 50euros rebay, verkar som det blir drygt 20st och 12 går vidare. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Lyckades också kvala in till söndagens final i ECOSTT-kval idag via en 50euros rebay, verkar som det blir drygt 20st och 12 går vidare. Snyggt jobbat KG! Smygrailade dig lite tidigare men du låg sist då och jag var tvungen att ge mig ut på joggingtur. Hur som helst så hålls det tummar för dig ikväll! Om du klonkar hela vägen så får du hänga med NordicBet. Tror knappt at den ljusblåa sajten kommer att ha personal på plats... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Snyggt jobbat KG! Smygrailade dig lite tidigare men du låg sist då och jag var tvungen att ge mig ut på joggingtur. Hur som helst så hålls det tummar för dig ikväll! Om du klonkar hela vägen så får du hänga med NordicBet. Tror knappt at den ljusblåa sajten kommer att ha personal på plats... Jag ska spela samma satellite. Det slumpade sig så att jag klonkar på den "ljusblå" sajten. Lycka till alla och hoppas vi ses i Tallinn nästa helg! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Nöten är att gå på 13:15-matiném på Saga (Kungsgatan) och se bio: Salongen tar 550 man, och vi var väl 10 som satt och såg Baksmällan. Under veckan som kommer så blir det "systemgenomgång" hur man ska spela i Tallinn... jag tror att jag har taktiken klar för mig, men är inte säker, få se vad ni andra säger också. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Lyckades också kvala in till söndagens final i ECOSTT-kval idag via en 50euros rebay, verkar som det blir drygt 20st och 12 går vidare. Grattis! Jag tror det blir +30 som kommer vara med faktiskt.. GL Jag ska spela samma satellite. Det slumpade sig så att jag klonkar på den "ljusblå" sajten. Lycka till alla och hoppas vi ses i Tallinn nästa helg! Jasså ska du spela den? Jag hade tänkt vara sitting out alt folda mig till pengarna.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kggk Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Snyggt jobbat KG! Smygrailade dig lite tidigare men du låg sist då och jag var tvungen att ge mig ut på joggingtur. Hur som helst så hålls det tummar för dig ikväll! Om du klonkar hela vägen så får du hänga med NordicBet. Tror knappt at den ljusblåa sajten kommer att ha personal på plats... Jag spelade på nordicbet, de vet du väl att jag är där du är:-) Lycka till ikväll, men inte förmycket som Glimne brukar säga Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Jasså ska du spela den? Jag hade tänkt vara sitting out alt folda mig till pengarna..Vi ska se vem som kan folda bäst! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts