Hygglo Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 http://teambetway.com/meet-the-team I can get some love, please? Jätteroligt att se, Ola! Nu är jag äntligen hemma och har ätit falukorv o makaroner. Det har varit en jätterolig vecka. Jag vill tacka alla trevliga människor jag träffat, både såna jag kände sen innan och nya bekanstskaper. Tack även till Betway för allt, mat, sprit, m.m., m.m... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Det grindas ikväll.. SundayMillion och en $650 sat till wsop. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Det grindas finalbord på PartyPoker... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Till Ola: Snyggt! Och gl på FT! Till Hygglo: Tack själv för trevligt sällskap och för att du höll Betway-fanan högt i alla sidegames! Till Lisa: Lycka till! Klonkidonka nu då! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Spelade uselt, åkte rättvist ut. Speltrött som fan efter SM antar jag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Fan så sur man är på sig självnu. Urk-dåligt spelat. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Ingen klonk idag heller.. itm på plats 700-någonting i million, bust på plats 200 i wsop där jag aldrig kom in i matchen riktigt. trist, men det går fler tåg! gn och tack till er som railade! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 http://teambetway.com/meet-the-team I can get some love, please? Bra, förutom att jag själv ser lika idiotisk ut på kort som vanligt. Hemma nu (dock utan bagage, tilt). Stort tack till Ola och Jens för trevlig vecka med generöst kreditkort, tack även till alla övriga trevliga människor jag träffade. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 En kompis pratade med en chef på Ferrari som haft med Zlatan att göra. Zlatan pratade om sig själv i tredjeperson hela tiden. Zlatan gillade bilen. Zlatan ville ha bilen. Zlatan skall köpa bilen. Zlatan vill veta hur mkt bilen kostar. Jag såg faktiskt honom i en fin klädaffär i Helsingborg för några år sen. Han pratade inte om sig själv i tredjeperson då iaf. Dock provade han inte några kläder alls utan pekade på massa olika grejer med orden "jag ska ha den där", "den där", "och så ska jag ha den där" till försäljaren. Ungefär så. Tyckte det var rätt kul Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Sitter just nu på uteplatsen i solen, utan för mkt kläder, samtidigt som jag grindar en sng, jag tror det är det här som kallas att steka! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Ola, vet du hur mycket kontanter man får ha med sig in i Sverge innan tullen blir sur? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Sitter just nu på uteplatsen i solen, utan för mkt kläder, samtidigt som jag grindar en sng, jag tror det är det här som kallas att steka! Men vad fan Lisa... du måste lära dig att steka på riktigt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Ola, vet du hur mycket kontanter man får ha med sig in i Sverge innan tullen blir sur?10k€ är det som gäller vid inresa i EU. Men jag har aldrig varit med om att någon frågat. Sitter en lapp på flygplatsen typ. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Sitter just nu på uteplatsen i solen, utan för mkt kläder, samtidigt som jag grindar en sng, jag tror det är det här som kallas att steka! Pics or it didn´t happen. Börjar nog bli gammal nu tror jag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Nackdelen med att släppa in en städerska i lägenheten är att saker städas bort. Jag kan absolut inte hitta min laddare till eltandborsten. Irriterande som fan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 .........................................hur mycket kontanter man får ha med sig in i Sverge innan tullen blir sur? Bunkra på så mycket du vill och håll färgen. Ingen jävel som orkar bry sig eller kolla efter hur mycket pengar du har med dig. Blir någon sur är det bara å säga ara pizdita. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Bunkra på så mycket du vill och håll färgen.Ingen jävel som orkar bry sig eller kolla efter hur mycket pengar du har med dig. Blir någon sur är det bara å säga ara pizdita. Välkommen tillbaka! Var finner vi redogörelsen för den fantastiska resan? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Bunkra på så mycket du vill och håll färgen.Ingen jävel som orkar bry sig eller kolla efter hur mycket pengar du har med dig. Blir någon sur är det bara å säga ara pizdita. Rätt person att ta råd om flygresor av imo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 27 Maj , 2009 Rapport Share Postad 27 Maj , 2009 Älska vädret! Lunch på Pressklubben, sen en glass och ett glas vin i solen! Woohoo! Känns som att det är fredag idag. Vilken däg är det förresten? Och just det ja, nu har jag officiellt flyttat till Stockholm! Blir en liten, liten lya i Vasastan nära mitt gamla hangout Karlberg. Men allt finns, hyran är överkomlig och det är nära till Rörstrandsgatan. Snajd! Propåer om välkomstöl och andra gratisgrejer mottages tacksamt via PM. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 27 Maj , 2009 Rapport Share Postad 27 Maj , 2009 Klonka satellit, javisst! Jag "coachade" Valterego i en frirulle på Betfair samtidigt som jag spelade en WSOP sideeventsatellit på Party. Såklart vann vi båda. Problemet var bara att det var 18 platser garanterade i hans frirulle, och ingen plats garanterad i min, så egentligen var det en $300 tolvmanna SnG med djup struktur... suck. Men jag vann som sagt, och byggde på kontot med $1650 nya soldater. Man får le genom tårarna. Jag tror att Erik lärde sig något nytt också, faktiskt. Vi ska ha ett litet satellitprojekt i framtiden, jag ska lära honom att klonka satelliter så han kan ta sig till Finnkampen med Betway (eller till Unibet Open kanske, det vore väl humor?) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 27 Maj , 2009 Rapport Share Postad 27 Maj , 2009 ...och det är nära till Biljardpalatset/Snookerbaren. Snajd!FYP. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 27 Maj , 2009 Rapport Share Postad 27 Maj , 2009 Valterego, klonkar ett unibet openpaket med unibet, med Norrinder som passupp? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
route66 Postad 28 Maj , 2009 Rapport Share Postad 28 Maj , 2009 Då är det bara att lyfta på Hatten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 Maj , 2009 Rapport Share Postad 28 Maj , 2009 Jag "coachade" Valterego Glöm inte att skicka räkning i efterhand, 40 öre per ord är nog standardpris här. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts