Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Hej Martin, det gömmer sig en skatt på ditt konto!

 

Det var länge sedan sist, och då vi saknar dig så vill vi upplysa dig om att du fortfarande har pengar på ditt Betway.com-konto.

 

 

 

 

DIN POKERBALANS ÄR: 1,94 USD

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Slaska inte bort det nu, jag ska se till att vi kan köra en Skanke SM-special med $1.80 + 0.14 i inköp, någon bounty på dig.

 

 

Btw så tycker jag att tre par borde slå femkortsstege i Telesina, tre par på sex kort är ju skitsvårt att få! Det var €400 jag aldrig får se igen (eller jo, om några timmar, han är inte bra fienden :-))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det var ju självaste kjsaldljlqldjcb. Jag har nu slitit som ett djur i helgen och de senaste två dagarna för att kunna avsätta tid till detta.

 

Ovanpå alltihop har jag:

- En galen dansk som jagar mig och vill att jag ska plocka ner och sätta upp 250 turrar varje dag.

 

.......................

 

etc etc...

 

När du ändå har så mycket att göra kan du väl fixa min Betway-tröja som jag skulle fått för över 2 år sen.

Skickat e-post om det senast 1 1/2 & 2 år sedan men brevbäraren kanske snodde den.

 

Den måste dock vara svart med vit eller rosa tryck.

Annars kan ni skicka den till Frälsningsarmen eller annat tråkig ställe.

 

Telesina är btw ett perfekt spel att shortstacka i. Om nu någon undrar...

 

Tack för tipset, B2B igång vilken sekund som helst...

 

Slaska inte bort det nu, jag ska se till att vi kan köra en Skanke SM-special med $1.80 + 0.14 i inköp, någon bounty på dig.

 

Hittade drygt $80 på mitt Betwaykonto häromveckan.

Kan vi köra en specialare med massa extra added Main Event-platser med den summan också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När du ändå har så mycket att göra kan du väl fixa min Betway-tröja som jag skulle fått för över 2 år sen.

Skickat e-post om det senast 1 1/2 & 2 år sedan men brevbäraren kanske snodde den.

 

Hur vann du den? Känns som att jag måste skylla på poker.se här (med största sannolikhet). Känns omöjligt att jag skulle ha gjort ngt fel liksom. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Överlägset.

 

En kille som just nu bevistar B2Bs topplista fick 150 euro för fem dagar sedan och har omvandlat dessa till ~90k. Så du får jobba upp dig till 900 innan veckans slut så kan du konstatera att du springer lika bra. :)

 

Ovanligt många såna här historier so far i år känns det som. Kanske är tokskottningens år i år :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur vann du den? Känns som att jag måste skylla på poker.se här (med största sannolikhet). Känns omöjligt att jag skulle ha gjort ngt fel liksom. ;-)

 

Man fick den som sign-up bonus här för ca 2 år sen.

Orkade bara e-posta supporten 2 gånger eftersom en reklamtröja inte är så viktigt för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förresten Jennez, du är inte sugen på att anordna en till diplomacy-sittning någon gång :)? Även om det är fruktansvärt roligt på internet, så kan det inte mäta sig med att kunna se och slå på sina medspelare ;).

 

Jodå, hade faktiskt planerat in det på lördag. Du hade givetvis fått en inbjudan men nu blir jag tvungen att åka till Sälen över helgen för ett litet poker arrangemang. Jag vet, jag vet. Ni behöver inte tycka synd om mig. :mrgreen:

 

Blogg och ev. film kommer givetvis (om jag hittar adaptern, den jefl kameran är ju från amerikat).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...