Kraxe Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 http://freeweb.siol.net/danej/riverIQGame.swf Ett åka-över-floden-spel från Kina, som jag hittade på ett annat stort svenskt forum. Ganska klurigt tyckte jag. Tryck på cirkeln till höger. Regler: Fadern får inte stanna ensam med någon av döttrarna. Modern får inte stanna ensam med någon av sönerna. Tjuven får inte lämnas ensam med någon familjemedlem utan att polisen är där Bara fadern, modern och polisen kan styra flotten. Styr flotten genom att trycka på den röda pålen vid sidan av floden. Citera
anth Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Fadern får inte stanna ensam med någon av döttrarna.Modern får inte stanna ensam med någon av sönerna. Varför? De enda förlaringar som jag kan komma på är ju inte direkt rumsrena... Citera
Peakfreak Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 den var kul, men anda ratt latt. Kul vet jag inte om jag kan säga, irriterande är nog mer bättre;) Ganska lätt iaf Skum familj Citera
Freddie Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 FAN vad irriterande, jag kan aldrig ge mig när det gärre sånt här heller! klarade det tillslut!! PUH! Citera
robbankorpen Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Läste om ett liknande problem i illusrterad vetenskap. Den enda skillnaden var att det var svarta och vita gubbar iställer för barn och vuxna. Citera
Shakespear Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Facit, för er som ger upp... Varje rad motsvarar en enkel resa Polis + Tjuv Polis Polis + Son Polis + Tjuv Pappa + Son Pappa Mamma + Pappa Mamma Polis + Tjuv Pappa Mamma + Pappa Mamma Mamma + Dotter Polis + Tjuv Polis + Dotter Polis Polis + Tjuv Citera
Oskar Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 den var kul, men anda ratt latt. Kul vet jag inte om jag kan säga, irriterande är nog mer bättre;) Ganska lätt iaf Skum familj Vad är det för CP familj där pappa inte kan umgås med barnen Citera
gdaily Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Gulliga hälsningar när allt är klart... Citera
Swede Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 ni har tydligen aldrig umgatts med asiatiska familjer. Jag tycker QoS ska beratta om hur hans mor slog honom varje gang de var ensamma pa ena sidan av floden Citera
gdaily Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Varför tar inte tjuven och rymmer när han blir lämnad ensam? Citera
Oskar Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Varför tar inte tjuven och rymmer när han blir lämnad ensam? Han kan inte ta sig över floden Citera
Oskar Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 ni har tydligen aldrig umgatts med asiatiska familjer. Jag tycker QoS ska beratta om hur hans mor slog honom varje gang de var ensamma pa ena sidan av floden Kan tänka mig att detta drar upp många härliga minnen från din barndom QoS... förresten, har aldrig hälsat på dig QoS hälsar du likadant som dom gör i slutet av spelet? Citera
QoS Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 ni har tydligen aldrig umgatts med asiatiska familjer. Jag tycker QoS ska beratta om hur hans mor slog honom varje gang de var ensamma pa ena sidan av floden Jag berättade ju det i förtroende! - QoS Citera
Recommended Posts