Gå till innehåll

Mike lägger ner.


MikeTime

Recommended Posts

Om du verkligen tror på det här själv så tycker jag du ska kontakta SvS och be dem titta på mitt spel, mina HH´s och vilka jag spelat mot. Lovar att skicka dig 1K om de hittar något som helst misstänkt.

Ditt inlägg är dessutom rapporterat.

Om du önskar diskutera detta ytterligare går det bra att PM:a mig.

 

Han menar säkert det snygga samarbetet i eftermiddags när du lät mig slå ut dig på bubblan i en 220 DoN. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jaha, händelserik dag idag (fast jag menar igår).

Blev utringd till jobbet imorse på grund av all snö som fallit. Som ni säkert vet är svensk järnväg och blötsnö ingen höjdarkombo. Hemma igen vid 13 och startade upp gamla goa Bossklienten. Det gick rätt dåligt. Mycket dåligt. Riktigt uselt faktiskt. Ja, att starta upp klienten funkade i och för sig bra men att spela poker funkade rätt kasst. Inte så att jag blev utdragen, förnedrad eller förlöjligad. Jag fick bara inga spelbara kort. Jag menar, hur fan ska man komma itm i en 220 DoN om du bara får J-hög unsuited som bästa hand hela tiden??!

Nåja, jag bet i det sura äpplet och startade upp fler och fler DoNs, uppblandade med lite vanliga FR- och SH-grytor. När jag stängde ner klienten för kvällen var jag löjliga 10:- back. Borde egentligen ha kört en 22 SH bara för att plussa men orkade fan inte. Tröttsamt att lira oavbrytet i nära fem timmar och backa 10 spänn. Hade nästan varit bättre med ett storback, då hade man kännt att man gjort något iaf.

 

Dessutom har man blivit anklagad för collusion (se förra sidan) av någon random idiot som vägrar att svara på sista PM:et där jag villigt erbjuder mig att lämna alla uppgifter till SvS för granskning. Jag kräver bara hans nick samt nicket på den spelare han anser jag har colludat med.

Eftersom fanskapet inte behagar svara antar jag att det bara var en random firre som blev sur över en utdragning eller nåt.

 

Nåja, nu ska jag sitta av tiden här på jobbet fram till 6:45, sen ska jag hem och sova ut för ikväll är det livelir i en tidigare outforskad klubb som gäller.

 

Nattinatti alla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste säg att detta är intressant db! Har själv hittat till DoNs nu. Mest lirat cg innan men nu såg jag att redbet också har denna roliga spelform. Har hamnat itm minst 70-80 % av de få jag har spelat.

 

Undrar nu ifall du kan ge lite tips?

Lycka till annars med liret.

 

Nja, jag är ju själv ganska ny när det gäller DoN-konceptet. Experttips får du nog både bättre och fler av Skanke eller Eury här på forumet. Dock väldigt kul att du gillar db:n (som innehåller betydligt mer än bara poker eftersom det enbart är en hobby för mig).

Vilka nivåer på DoNs kör du? Själv lirar jag enbart på SvS och nästan uteslutande 220´s. Väntar och hoppas på att de snart startar upp DoNs på 330 och 550-nivån också.

Lycka till - hoppas vi ses på SvS!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, jag är ju själv ganska ny när det gäller DoN-konceptet. Experttips får du nog både bättre och fler av Skanke eller Eury här på forumet. Dock väldigt kul att du gillar db:n (som innehåller betydligt mer än bara poker eftersom det enbart är en hobby för mig).

Vilka nivåer på DoNs kör du? Själv lirar jag enbart på SvS och nästan uteslutande 220´s. Väntar och hoppas på att de snart startar upp DoNs på 330 och 550-nivån också.

Lycka till - hoppas vi ses på SvS!

 

Min ekonomi är lite kass nu så jag kör så högt min nuvarande rulle tillåter men det är mellan 3-20 euros DoNs.

Well ska ändå följa din db och se ifall någon ger dig tips o hur ditt lir går.

GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt. Någon programmerare på Boss har glömt att vrida upp rigg-reglaget! Alla mina händer står om jag är ai som favorit! Bl.a följande:

 

A6o - QJo

A9s - A4o (inte ens split)

77 - AJo

88 - AKo

TT - QJs

K5 - 98s

AQo - KQs

mm. ...

 

Dessutom:

 

***** Hand 940958001 *****

50.00/100.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 9 februari 2009 15:05:12

Id Dubbel (Vanlig /Turnering )

Plats 1: Jaeveln (2175.00)

Plats 2: Robin_97 (1915.00)

Plats 3: Unknown (0.00)

Plats 4: Nisseee (1195.00)

Plats 5: KarlStropp (690.00)

Plats 6: Mike Time (640.00)

Plats 7: Unknown (0.00)

Plats 8: Unknown (0.00)

Plats 9: fuoriclass (1475.00)

Plats 10: Forsan (1910.00)

fuoriclass lägg LM 50.00

Forsan lägg SM 100.00

** Giv **

Jaeveln [N/A, N/A]

Robin_97 [N/A, N/A]

Nisseee [N/A, N/A]

KarlStropp [N/A, N/A]

Mike Time [Knh, Kr]

fuoriclass [N/A, N/A]

Forsan [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Jaeveln Lägg

Robin_97 Lägg

Nisseee Lägg

KarlStropp Höj till 300.00

Mike Time All-in 640.00

fuoriclass Lägg

Forsan Lägg

KarlStropp Syna 640.00

*** Flop(Board): *** : [Dh, Ek, 10r]

*** Turn(Board): *** : [Dh, Ek, 10r, 8s]

*** River(Board): *** : [Dh, Ek, 10r, 8s, Dk]

*** Showdown *** : Rake: 0.00 Totalpott: 1430.00

Jaeveln Lägger mig Vinst: 0.00

Robin_97 Lägger mig Vinst: 0.00

Nisseee Lägger mig Vinst: 0.00

KarlStropp [3s, Es] Två par, ess och damer Vinst: 0.00

Mike Time [Knh, Kr] Stege med ess i topp Vinst: 1430.00

fuoriclass Lägger mig Vinst: 0.00

Forsan Lägger mig Vinst: 0.00

 

Jag är övermänskligt running good idag...

 

Ibland är det kul att spela poker. Hoppas riggen är med mig ikväll på liveliret också. Rapport imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rolig DB kanske snart gör dig sällskap på 220 DoN på svs.. om det finns värde i att lira utan någon RB :P

 

 

btw

Skulle vara extremt roligt om du polisanmälde han som anklaga dig för att fuskat för förtal.

 

 

ha en trevlig fortsatt dag :)

 

Mjo, men han vägrar att ge mig hans nick på SvS. Å andra sidan så är det skitsamma eftersom jag vet att jag inte skulle sjunka så lågt som till colluding.

Kul att du gillar db:n. Vore skoj om vi sågs på SvS DoNs i framtiden. De är ruskigt lätta att slå oavsett nivå. SvS måste ju snart införa dom på alla nivåer & inte bara upp till 220 som nu.

Om de anser sig vara ledande när det gäller spelaransvar måste de ju för helvete införa ett så "säkert" och variansneutralt spel som DoNs även upp till 1K-nivån...

See ya.

 

:evil: Om du nu envisas med att posta SvS oläsliga HHs, så kan du väl åtminstone städa bort oväsentligt info (typ Nisseee [N/A, N/A] och Robin_97 Lägger mig Vinst: 0.00 mm). Man (läs jag) orkar inte läsa dom helt ut.

 

Hittat nått blommigt förkläde? Annars kan du få låna ett av mig :mrgreen:.

 

Om du envisas med att tjata om mina HH´s kommer jag istället att börja trippelposta dom...:mrgreen: Nä, skämt åsido - finns det något enkelt (läs; löjligt enkelt som t.o.m en idiot som jag klarar av) program som konverterar dom så de blir så där snygga med symboler (:h:) å allt?

 

Nä, har inget blommigt. Har dock ett som är utrustad med en snopp där fram. I toppen på snoppen finns en kapsylöppnare. Ruskigt grabbigt och trevligt.

 

Se nu till att dra ihop en full lokal på lördag när man anstränger sig för att åka 20 mil + bara för att gynna den lokala företagsamheten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Om du envisas med att tjata om mina HH´s kommer jag istället att börja trippelposta dom...:mrgreen: Nä, skämt åsido - finns det något enkelt (läs; löjligt enkelt som t.o.m en idiot som jag klarar av) program som konverterar dom så de blir så där snygga med symboler (:h:) å allt? .

 

När jag lirade där så körde jag dom i HH-Converten först sen blev det mkt enklare.

 

Edit: Det var förståss CG-händerna det ja. För SnG vet jag inte, tyvärr.

 

Nä, har inget blommigt. Har dock ett som är utrustad med en snopp där fram. I toppen på snoppen finns en kapsylöppnare. Ruskigt grabbigt och trevligt..

 

DET tror jag vi hoppar över.

 

Se nu till att dra ihop en full lokal på lördag när man anstränger sig för att åka 20 mil + bara för att gynna den lokala företagsamheten.

 

Vi jobbar på det. Tyvärr är det som vanlig att pokerspelare inte kan bestämma sig förrän i sista minuten så förhoppningsvis dräller det in lite anmälningar i slutet av veckan.

 

För tillfället är vi 14 anmälda. Har du någon som vill komma med? Jag håller dig underrättad om antalet i slutet av veckan så du inte behöver åka så långt för en liten skitturnering. Skulle själv bli besviken om det blir färre än 30 eftersom det varit så stor förfrågan och många svar på mina tidigare frågor om intresset i stan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Mike!Kul med ännu en don bok och att det går så bra för dig:-D

 

Jag försöker oxå få ihop ett sample iaf 500st för o jämföra värde.Synd att så få 220 körs,men om man kombinerar 110+220 så man får ihop 5-6 bord.

 

Du måste ju ha en enastående roi hittills?:-)

 

Vad tycker du om övrig sng svs?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Mike!Kul med ännu en don bok och att det går så bra för dig:-D

 

Jag försöker oxå få ihop ett sample iaf 500st för o jämföra värde.Synd att så få 220 körs,men om man kombinerar 110+220 så man får ihop 5-6 bord.

 

Du måste ju ha en enastående roi hittills?:-)

 

Vad tycker du om övrig sng svs?

 

Tjaba. Ja, nu är det ju inte en renodlad DoN-db utan jag kör ju en massa vanliga sngs också. Hade trafiken och nivåerna på DoNs på SvS varit bättre hade jag nog enbart hållit mig till dessa men som det är nu är jag tvungen att mixa upp seten.

Jo, hade verkligen en enastående ROI i just DoNs 220 i början. Tyvärr har jag tappat på slutet. De sista 20 220 jag kört har jag bara kommit itm i 13 st och på de 30 sista 110 har jag lyckats komma itm i 17. Kurvan har tyvärr vänt neråt.

När det gäller övriga SnGs på SvS är väl motståndet ganska normalt på 220-330-nivån. 110-nivån är det dock många tomtar som besöker...

 

Ha det bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...