MikeTime Postad 3 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2009 Japp, bilder kommer läggas upp när det hänt lite mer roliga saker med bygget. Just nu ser det ut som på den gamla bilden fast med omålad panel och två små fönster monterade... ...men här är iaf två bilder: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blattanfejan Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Snygg lokal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Wow, kudos. Ser ut att kunna bli riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 4 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Nu har man varit och införskaffat spånskivor (hatar gips!), vindskivor, färg och tapeter. En rejäl klonk när jag tittade på tapeter var att jag hittade pokerditos! Blir två väggar med dessa och två väggar målade tegelröda. Bröstpanel och vitlackat paneltak. Golvet blir en mörk historia med zebranolaminat... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Kanon. Älskar att spy på nya tapeter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 4 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Kanon. Älskar att spy på nya tapeter Mmm, just därför är det vinyltapeter... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Mmm, just därför är det vinyltapeter... Bjud in Jm_j eller vad det fan Jennez finnpajsare heter, hen verkar ju kunna trasha det mesta. För övrigt snyggt bygge... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 4 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Ja, just fan. Undrar vad som hänt med flygplansbombaren? Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 6 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Update om bygget: *Golvet isolerat *Undergolv lagt *All el dragen *Fönster installerade *Reglar för innerväggar, panel och innertak på plats *Takpanel, bröstpanel och tapeter beställda Kvar: *Sätta upp innertak *Skruva på innervägg, panel och få upp tapeter *Bestämma mig vad jag ska ha för golv (lutar åt ett Zebranolaminat *Snickra ihop en bardisk *Måla utvändigt, invändigt *Få på lite foder runt dörr och fönster *Montera belysning, vägguttag och dimmers (Deadline 22/5 kl 18:00) Pust! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomtarnasKonung Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Ser ut o kunna bli en fin klonk med lokalbygget! Keep it up! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Maj , 2009 Ser ut o kunna bli en fin klonk med lokalbygget!Keep it up! Tackar. Idag har man fått på plåtpannetaket, monterat hängrännor på både gamla garaget och nya utbygget samt fått upp 1/3 av innerväggarna. En satans så dålig dag att välja att lägga tak. Har blåst utav bara ... Imorgon ska resten av innerväggarna upp och en del panel spikas fast. Just nu önskar jag dock att jag var i Linköping och lirade livepoker istället, med Ängeln och resten av klonknissarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 11 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Maj , 2009 Dagens tips: Riven parmesan funkar utmärkt på Bongs köttsoppa. F.ö ska jag lira lite livepoker ikväll. Länge sedan sist! Ska bli skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 11 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Maj , 2009 Om det finns någon trevlig forumit som känner för livepoker ikväll kan ni PM:a mig. En fördel om ni bor i närheten förstås... av Kumla, Hallsberg eller liknande. Det som ska liras är en 420:- rebuy. (Max en rebuy ELLER add-on) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CRD Postad 11 Maj , 2009 Rapport Share Postad 11 Maj , 2009 Riktigt nice bygge! Ser ut att bli fina bord också! Brukar du hänga på keens forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 12 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Maj , 2009 Riktigt nice bygge! Ser ut att bli fina bord också! Brukar du hänga på keens forum? Keens? Näe... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 14 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Maj , 2009 Dags för allmän update. Har nu börjat se slutet på pokerrumsbygget. Golvet är lagt, all panel på plats (tack Mogge för lånet av stiftpistol!), de väggar som ska vara målade (engelsk röd) är målade, fönster målade och tätningslister ditsatta. Vad som återstår? Jo, tapetsering, bygga bardisk, installera belysning, uttag och dimmers, fönsterfoder och dörrfoder. Sen ska ju allt annat bäras in - en skinnsoffa (också i mörkrött), soffbord, tre pokerbord, 30 stolar, en barstol samt lite mattor. Upp med lite mys på väggarna och installera neonskylten. Invigning om lite drygt en vecka... puh! För övrigt har det inte hänt så mycket. Jobbar som vanligt men hinner inte lira nåt på nätet tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 14 Maj , 2009 Rapport Share Postad 14 Maj , 2009 Heja dig som fan, skrik till om vi ska lira nån 110a på svs så bira kontot ökar från de TVÅ du är skyldig mig nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Majjen Postad 14 Maj , 2009 Rapport Share Postad 14 Maj , 2009 Dags för allmän update. Har nu börjat se slutet på pokerrumsbygget. Golvet är lagt, all panel på plats (tack Mogge för lånet av stiftpistol!), de väggar som ska vara målade (engelsk röd) är målade, fönster målade och tätningslister ditsatta. Vad som återstår? Jo, tapetsering, bygga bardisk, installera belysning, uttag och dimmers, fönsterfoder och dörrfoder. Sen ska ju allt annat bäras in - en skinnsoffa (också i mörkrött), soffbord, tre pokerbord, 30 stolar, en barstol samt lite mattor. Upp med lite mys på väggarna och installera neonskylten. Invigning om lite drygt en vecka... puh! För övrigt har det inte hänt så mycket. Jobbar som vanligt men hinner inte lira nåt på nätet tyvärr... Låter ju bra! Hur kommer det sig att du bestämde dig för att göra detta? Blir det någon PF tunering hos dig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 14 Maj , 2009 Rapport Share Postad 14 Maj , 2009 Blir det någon PF tunering hos dig då? PF-turnering i bunkern låter som något man kunde besöka Så kan du och Skank Anansie stå i railen och gapa rimmade glåpord efter jag kickat ut er! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 14 Maj , 2009 Rapport Share Postad 14 Maj , 2009 PF-turnering i bunkern låter som något man kunde besöka Så kan du och Skank Anansie stå i railen och gapa rimmade glåpord efter jag kickat ut er! WTF vad är detta för lösa påhopp..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 14 Maj , 2009 Rapport Share Postad 14 Maj , 2009 WTF vad är detta för lösa påhopp.....Du vet ju att det är sant so why don't ya have a seat over here and shut the f*ck up Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 14 Maj , 2009 Rapport Share Postad 14 Maj , 2009 Farsan han har ingen koll, han är nog ett stort troll. Borde bannas och gör det vidrigt, för han går och lägger sig så tidigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 14 Maj , 2009 Rapport Share Postad 14 Maj , 2009 Det var en gång en man från Västerljung, Levde livet som en highroller-kung, Spela poker utan tanke, men sade alltid "danke", efter att ha vrålat "syna ditt as, mitt namn är ju Skanke!" You just got served! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 14 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Maj , 2009 Heja dig som fan, skrik till om vi ska lira nån 110a på svs så bira kontot ökar från de TVÅ du är skyldig mig nu.... Jaja, du var ju skyldig mig två öl inför förra Ängel-turren. Min tur att bjuda nu... Låter ju bra! Hur kommer det sig att du bestämde dig för att göra detta?Blir det någon PF tunering hos dig då? Tja, anledningen är väl främst att vi behöver en bra lokal. Klubben har växt ur de traditionella vardagsrumshomegajmsen. Dessutom lyckades jag vinna ihop en del slantar i mars som jag använde till detta och i samma veva kom jag över en massa regelvirke och annat skoj till löjligt lågt pris (en släkting köpte en hel container med virke till ett bygge - jag fick köpa överskottet). Någon PF-turre lär det inte bli. Jag har ju lokalen i anslutning till gården där jag bor och vill inte ha en massa obekanta människor rännande på min tomt. Vissa forumiter har dock en stående inbjudan men hittills är det bara Klyka som tagit sig i kragen och dykt upp. Btw - när blev min db en rimstuga? (TF / Skanke 1-0) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 14 Maj , 2009 Rapport Share Postad 14 Maj , 2009 Det var en gång en man från Västerljung,Levde livet som en highroller-kung, Spela poker utan tanke, men sade alltid "danke", efter att ha vrålat "syna ditt as, mitt namn är ju Skanke!" You just got served! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts