Skanke Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 Om de tyngre medicinerna var tänkta att permanent dämpa ner utagerande rörelser och verbala utbrott bör du snarast lämna in en reklamation! Skämt åsido - hur är ölställningen? Har en känsla av att du bjöd mig på fler än vad du var skyldig... Nåja, viktar väl detta den 13:e juni obv. Vadå utagerade rörelser, jag fattar ingenting..... Kan ju hända att jag spelade cashgame för dina marker så vi kan väl säga att vi är kvitt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 20 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2009 Kan ju hända att jag spelade cashgame för dina marker så vi kan väl säga att vi är kvitt.... Kan hända att du spelade bort dom igen till undertecknad... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 Me like your AVATAR....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 20 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2009 Me like your AVATAR....... R u sure? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 coolt med al bundy som avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 20 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2009 coolt med al bundy som avatar Sick! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 Me like your AVATAR....... +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 Till jm_j -> Om lokalen är samma som sist har jag redan lokaliserat närmsta parkbänk. Den finns c:a 100 meter från entrén! Finemang! Gular jag så är det riskfritt att sova där en stund. Isf jag skulle klonka, får jag väl ta med en tältmadrass och slagga i skogen istället . Tågresorna som är ok ok kostar just nu 271kr t.o.r. har ankomst i Linköping 10:10 på lördag och avgång 9:05 på söndag. Hoppas att spelet håller igång tills jag ska köra med "4-hjulsdrift" tillbaka till tåget... Lysande semesterplanerat obv! Opererar ögat 19 maj och läkarn trodde det skulle behövas 2-4 veckors sjukskrivning efteråt men det här får jag bara inte missa. Varför ska sjukskrivning utesluta poker?!?? Du har ju gott om tid att vila batterierna och vara i bra pokerform då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 Varför ska sjukskrivning utesluta poker?!??Du har ju gott om tid att vila batterierna och vara i bra pokerform då. Det är bara den där pesky lilla biten med att det är 20% chans för att transplantatet ratas av min, i övrigt så välfungerande, lekamen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 21 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2009 Det är bara den där pesky lilla biten med att det är 20% chans för att transplantatet ratas av min, i övrigt så välfungerande, lekamen Å andra sidan kan du ju i absolut värsta scenariot se fram emot samma psykningstaktik som Ola använde en gång. Plocka ut glasögat och lägga på pokerbordet. Då behöver du inte ens rivra in hålstegen för att vinna en pott... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 Å andra sidan kan du ju i absolut värsta scenariot se fram emot samma psykningstaktik som Ola använde en gång. Plocka ut glasögat och lägga på pokerbordet. Då behöver du inte ens rivra in hålstegen för att vinna en pott... Vid Tors hammare!!! Rivrade ju det öppna stegdraget efter din turncheck Men jo, i övrigt lät det ju lockande. Dock har de nog inte hunnit plocka ut ögat vid det laget. Men jag kanske kan ta av glajjorna och låta Fi stirra in i en rödsprängd, varig böldklump. Borde väl få den bästa att folda en svag hand och gå och kräkas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 21 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2009 Vid Tors hammare!!! Rivrade ju det öppna stegdraget efter din turncheck Öppet stegdrag? Turncheck? Minns inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 Brukar inte skanke flasha med att han lagt alkoholen på hyllan? Skanke dricker sportdryck som den sanna basketlirare han är. Ölburken är en täckmantel för att man ska tro att det är ölen "som talar". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 22 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2009 Godmorgon dagboken. Trist att man redan är vaken med tanke på att jag ska jobba natt. Hade nog behövt sova ett par timmar till men å andra sidan kanske man kan få sig ett par timmars sömn på jobbet inatt. Idag skall det inhandlas byggvaror för närmare 12K till garageutbygget, a.k.a PokerRummet. Ska även förbi Volvo Rejmes och skälla lite på dom. Köpte nämligen en grovdammsugare där för ett par år sen och igår upptäckte jag att det var slut på filterpåsar. Beger mig till närmsta Volvohandlare för att införskaffa nya. Jodå, dammsugaren säljer de fortfarande - fanns ett tiotal på kampanj. Jag stegar bort till kassan och ber att få köpa två förpackningar filterpåsar och blir givetvis förvånad när jag hör att det inte är något de säljer. Näe, säger försäljaren. Vi säljer bara maskinen, några påsar har jag inte sett. Jag undrar då var man kan köpa dessa och svaret blir givetvis ett "jag vet inte". Åker till närmsta vitvarubutik. De har heller inte dessa påsar. Möjligtvis att det går att beställa. TILT! Varför sälja en maskin utan att kunna sälja de nödvändiga tillbehör man måste ha? Idag ska även de nya pokerborden få sina nya ben. Blir alltså en sväng förbi Ikea också. På fredag kör vi vår månadsturre i klubben här hos mig så det vore ju skoj att lira på nya bord. Bilder på bygget kommer så småningom. Hej hopp. Ps. Lirade 550:an på SvS igår kväll. Slutade på typ 24:e plats av 120 och det får man väl vara nöjd med. Dock utanför pengarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Apropå miketimes garage-/pokerbygge så hördes följande i PK Engelns rökruta (på den direkta frågan om personen ville komma och hjälpa till med bygget): Jo, jag skulle ju kunna men det är bara en liten detalj i vägen. Jag vill inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Jag slutade runt 80p i Sverieranken igår.. (uselt) Men fick en 15th plats i Selman... LOL 3,5h slit för 180:- Aja va ju kul ialla fall.. Btw. Satt och råkollade Sharkscope igår. Och det stämmer USELT. SnG stämmer bra men MTT stämmer inte alls. Varken min Cash i Sverigeranken i söndags, eller 3 andra turrar jag lirat senaste veckan finns med. MEN när jag bustade utanför pengarna i Påskägget (1100:- inköp) Passade Sharkscope på att registrera det.. LOL inte bra för ROI Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 22 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2009 Oj! Hann med allt jag planerat + lite till! Mycket nöjd med dagen, däremot orolig inför natten. Har slitit, burit, skruvat och släpat sen 9 imorse och ska vara vaken till 6:50 imorgon bitti... Nu är pokerborden funktionsdugliga inför fredagskvällens liveturre. Saknas bara stoppade rails men det får duga nu på fredag iaf. Har också städat torrdasset så man kan släppa in folk där. Jäkligt skönt med utetoa så man slipper få in en massa folk i kåken hela tiden - sparar en hel del städning dagen efter... Imorgon middag kommer farsgubben och hjälper till med att få plintarna på (rätt) plats. Markduken ska också läggas för på fredag kommer 12 ton grus som ska krattas ut innan vi kan börja regla upp skiten på lördag. Fulltecknat ett tag framöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Brukar inte skanke flasha med att han lagt alkoholen på hyllan? Just det. Jag hotade med ett allvarligt öl-race om han skulle besöka mig i Finland, för länge sedan. Han avböjde och sa att han och sambon (då alltså) var helnykterister. Allt var alltså en bluff för att han var rädd att förlora! SICKEN CHICKEN!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Just det. Jag hotade med ett allvarligt öl-race om han skulle besöka mig i Finland, för länge sedan. Han avböjde och sa att han och sambon (då alltså) var helnykterister. Allt var alltså en bluff för att han var rädd att förlora! SICKEN CHICKEN!!!! Sambon var inte det, däremot så drack inte jag på 3 år.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2009 Dags att sammanfatta en händelserik helg. -> I fredags körde vår klubb den månatliga rankingturren. 26 spelsugna killar och tjejer hittade ut till landet. Alltså hem till mig. För ovanlighetens skull vann jag faktiskt det hela. 3100:- rikare och några öl fattigare gick man och la sig nöjd och glad klockan 3:00. Nedan följer lite bilder från kvällen. Man kan också se mina egenhändigt byggda pokerbord, dock inte helt klara - klädda armstöd saknas än så länge... Torax imiterar The Unabomber... Niklas är stolt över sin nyköpta pokerhatt: Pokerlokalsbygget framskrider också enligt planerna. På lördagsförmiddagen fanns bara en stor grushög och sex plintar. 18 arbetstimmar senare såg det ut så här: Nu återstår bara att få på takpanneplåten och ytterpanelen så kan man börja med finliret. Deadline är 22/5 då vi bjudit in en annan pokerklubb på lagpoker. Nätliret har inte hunnits med. Lirade iofs PF Prestige-turren igår kväll men det gick ju inget vidare. AK mot Tur-Skankes AA höll ju inte och så var man ute... Nåja, nya friska tag om två veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 27 April , 2009 Rapport Share Postad 27 April , 2009 Djäklar vilket snyggt bygge! Du har inte lite tid över? Kan tänka mig att få carporten inbyggd? Btw Pokerborden ser också lovande ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2009 Djäklar vilket snyggt bygge!! Ty ty Du har inte lite tid över? Nja, har rätt fullt upp fram till 16/11 2016. Kan tänka mig att få carporten inbyggd? En bra snickare fixar det på 20 timmar (oisolerat utförande) för 150-200:- / h svart. Annars finns ju ROT-avdraget... Btw Pokerborden ser också lovande ut! Ty igen. Jo, blev rätt nöjd. Ska bara fixa till ett vadderat armstöd runtom på alla tre när tiden räcker till. Just nu är det bygget av lokalen som gäller. 32 m2 som ska isoleras, kläs med panel både in- och utvändigt och sen ska nåt golv läggas... Pust... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 2 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2009 Sammanfattning av Valborgsmässohelgen: Valborgsmässoafton: Vaknade tidigt, ut och snickrade på bygget fram till lunch. Åt lunch. Fortsatte snickra. Kl 16 dusch och åka och handla. Kl 18 eldning, öldrickning och grillning hos grannar. Jävlar vad vi eldade! Möbler, lastpallar, spillvirke och annat bös gick upp i rök. Skojsig som man är fick man ju för sig att slänga in en sprayburk i elden. Dum idé. Hemma vid 2:00. Full. Eller rättare sagt - aspackad. 1:a maj: Vaknade med huvudvärk och halsbränna. Ner med tre koppar kaffe och två Ipren. Fortsatte snickra. Gick långsamt. Åt lite lunch. Somnade 21:00. Idag: Vaknade 4:32. Kunde inte somna om. Gick upp och duschade. Tömde diskmaskinen. Fixade matlåda. Satte mig i bilen för att åka till jobbet. Stannade på Brändåsen Truckstop och fixade en pastrami-macka till frukost. Sitter just nu på jobbet och längtar hem. Ska väl fortsätta snickra ikväll. Är gräsänkling. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aaaah Postad 2 Maj , 2009 Rapport Share Postad 2 Maj , 2009 Coolt med egen pokerlokal, posta fler bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 2 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2009 Coolt med egen pokerlokal, posta fler bilder Japp, bilder kommer läggas upp när det hänt lite mer roliga saker med bygget. Just nu ser det ut som på den gamla bilden fast med omålad panel och två små fönster monterade... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts