TotalFarsa Postad 16 April , 2009 Rapport Share Postad 16 April , 2009 Spritförbudet gällde väl bara I LOKALEN? I BILEN finns väl inga restriktioner? Jag plockar med lite god, rökig whisky att njuta ihop med en cig... Handskfacket ftw Ängeln! Hohoho! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 16 April , 2009 Rapport Share Postad 16 April , 2009 Spritförbudet gällde väl bara I LOKALEN? I BILEN finns väl inga restriktioner? Jag plockar med lite god, rökig whisky att njuta ihop med en cig... Handskfacket ftw Ängeln! Självklart kan du tillbringa kvällen där när du åkt ut redan på första nivån . Nejvisst ja. Det kan du ju inte. Du ska ju koka korven är det sagt ju . Edit: Närmaste parkering = 2,5 km Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 16 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2009 Jaja Ängeln. Jag lovar att du får ett par whiskyglas du med så sluta vara avis på mig å TF. Nöjd nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 16 April , 2009 Rapport Share Postad 16 April , 2009 Jaja Ängeln. Jag lovar att du får ett par whiskyglas du med så sluta vara avis på mig å TF. Nöjd nu? Vad sägs om att träffas upp lite innan på något hak så jag får bjuda på min(din) pilsner.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 16 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2009 Vad sägs om att träffas upp lite innan på något hak så jag får bjuda på min(din) pilsner.... Nja, jag har jobbat natt mot lördag så behöver all sömn jag kan få innan avfärd mot Linköping. Ryktet säger att Ängeln säljer blask-öl på klubben så jag tar gärna en där. Vi lär vara där i god tid innan iaf. Edit: Bjuder givetvis på en liten virre innan =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 16 April , 2009 Rapport Share Postad 16 April , 2009 Nja, jag har jobbat natt mot lördag så behöver all sömn jag kan få innan avfärd mot Linköping. Ryktet säger att Ängeln säljer blask-öl på klubben så jag tar gärna en där. Vi lär vara där i god tid innan iaf. Edit: Bjuder givetvis på en liten virre innan =) Wirre är för män, jag är fjolla. Så inget för mig tack..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 16 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2009 Wirre är för män, jag är fjolla. Så inget för mig tack..... *Inventerar barskåpet" Resultat: 1 flaska Chili-brännvin från Bulgarien c:a 12 sorters whisky (från äcklig, läs; Chivas, till mkt god, läs; Ardbeg) 1 flaska cognac 1 flaska Xanté 2 flaskor Bailys 1 skvätt 80% Stroh Rum 1 flaska vaniljvodka 1 flaska hallonvodka 5-litersdunk brännvin av okänd kvalité 25+ flaskor kärringcider (sambons) 1 skvätt kaffelikör 1 skvätt bananlikör 1 liten flaska Elch Blut 1 flaska Patron 1 flaska Gammeldansk 1 flaska Beska Droppar mm mm mm Your choice... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 16 April , 2009 Rapport Share Postad 16 April , 2009 Vad sägs om att träffas upp lite innan på något hak så jag får bjuda på min(din) pilsner....Om det där inte var miketime-exklusivt så skjuter jag in lite intresse. Jag lär ändå anlända linköping i god tid innan turren för att scora hotellet etc... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 16 April , 2009 Rapport Share Postad 16 April , 2009 Om det där inte var miketime-exklusivt så skjuter jag in lite intresse. Jag lär ändå anlända linköping i god tid innan turren för att scora hotellet etc... Ska du bo själv eller????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 16 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2009 Om det där inte var miketime-exklusivt så skjuter jag in lite intresse. Jag lär ändå anlända linköping i god tid innan turren för att scora hotellet etc... Ska du bo själv eller????? Love is in tha air... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 16 April , 2009 Rapport Share Postad 16 April , 2009 Vi funderar just på om vi ska ta ett dubbelrum eller dela på en singelsäng.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 16 April , 2009 Rapport Share Postad 16 April , 2009 Om det ska drickas öl innan på lördag är jag intresserad8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 16 April , 2009 Rapport Share Postad 16 April , 2009 Om det ska drickas öl innan på lördag är jag intresserad8-) Komer landa i Linköping runt 14 skulle jag tro, måste väl finns något ölhak nära Fawlty...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 16 April , 2009 Rapport Share Postad 16 April , 2009 Komer landa i Linköping runt 14 skulle jag tro, måste väl finns något ölhak nära Fawlty...... Som sagt, det hade ju vart nöten att boka ett rum med dubbelsäng för att få se Skankes min när han trillar in där om natten, but alas, jag fegade ur. Siktar på linköping runt 14 så man hinner intaga lite öl och någe varmt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 17 April , 2009 Rapport Share Postad 17 April , 2009 Mike du har mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 17 April , 2009 Rapport Share Postad 17 April , 2009 Mike du har mail. SPAMTOMTE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 17 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2009 SPAMTOMTE Rapporteringsknapp ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 18 April , 2009 Rapport Share Postad 18 April , 2009 Snart smäller det, ojojoj vilken god bira du ska få servera samma sekund du åker ut.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 18 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 April , 2009 Snart smäller det, ojojoj vilken god bira du ska få servera samma sekund du åker ut.... Va fan....! Sover inte du?! Själv jobbar man ju men skulle lätt sova och samla krafter inför morgondagens drabbning! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 19 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 April , 2009 SJUKT BAKIS! ...fast det var en väldigt trevlig kväll igår. Tog ju en tripp till Linköping och Ängelns spelhåla där det skulle klonkas turre. Jo tjena, ute på typ 25:e plats av 32... Iofs skit samma eftersom sällskapet var skoj med många forumiter på plats - bl.a Ängeln17, zed, Okocha, Djens, TotalFarsa, Skanke, Potte, båt och några till. Kommer under kvällen att lägga upp lite bilder från sjöslaget när man kommit hem från släktmiddag och piggnat till lite. Nu frukost. Eller vatten iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slav3r Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 we want pics, we want pics! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 we want pics, we want pics! You got pics here. Aprilkul i Linköping Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
båt Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 SJUKT BAKIS! ...fast det var en väldigt trevlig kväll igår. Tog ju en tripp till Linköping och Ängelns spelhåla där det skulle klonkas turre. Jo tjena, ute på typ 25:e plats av 32... Iofs skit samma eftersom sällskapet var skoj med många forumiter på plats - bl.a Ängeln17, zed, Okocha, Djens, TotalFarsa, Skanke, Potte, båt och några till. Kommer under kvällen att lägga upp lite bilder från sjöslaget när man kommit hem från släktmiddag och piggnat till lite. Nu frukost. Eller vatten iaf. Heh. Inte bara jag som är bakis alltså. Men det var en mycket trevlig tillställning, även om det inte gick så bra vare sig på cash game eller turnering. Fick ju iaf bevittna skankes lilla utbrott när han fick sina AA utdragna av analpluggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 20 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2009 we want pics, we want pics! Fortfarande så bakis igår kväll så jag däckade direkt efter hemkomst från släktmiddag. Nu hittar jag inte mobsladden så jag kan inte tanka över korten... Fan. Lovar dock att de kommer inom en snar framtid. Heh. Inte bara jag som är bakis alltså. Men det var en mycket trevlig tillställning, även om det inte gick så bra vare sig på cash game eller turnering. Fick ju iaf bevittna skankes lilla utbrott när han fick sina AA utdragna av analpluggen. Näe, turren gick ju skit. Plussade däremot några hundra på cashgamet. Fyrtal A är nöten. Bjuder på idolbild på Skanke iaf: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 20 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2009 Nu har jag äntligen letat fram USB-sladden till mobilen och fört över några väl valda kort till burken. Här kommer alltså bildhistorien från PK Engelns MTT "Aprilkul" den 18:e april, nådens år 2009 i Linköping: På väg. Vi hade kvällens trevligaste chaufför: Rökpaus någonstans mellan Motala och Linköping. Benny M och Linda E tillsammans med forumiten "båt" (Jacob). På plats i spelhålan. TotalFarsa & Skanke i bakgrunden (för övrigt enda gången på hela kvällen Skanke höll sig i bakgrunden...). Vår klubbmedlem Nicklas "Ettan" A i förgrunden. Inget är som väntans tider. Standard att en turre inte börjar på utsatt tid. Lite kul att vår klubb bidrog med den enda kvinnliga färgringen i turren. Linda lyckades dessutom komma itm med en hedrande fjärdeplats. Lite bordsbilder. Blandade forumprofiler och annat löst folk. Forumiterna Zed och TotalFarsa. Skanke. Ungefär så här såg man honom 95% av tiden. Zed lirar cashgame. Tror det är enbart vatten i flaskan... Bakom den enorma högen med marker skymtar ännu en känd forumit. Ledtråd; pf:s aktieproffs... Alltså... jag är inte speciellt trådsmal men här har Skanke verkligen lyckats trycka fram varenda bilring som finns... MikeTime å Djens. Väl mött i Linköping den 13/6! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts