Gå till innehåll

Mike lägger ner.

MikeTime

Recommended Posts

• Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Spritförbudet gällde väl bara I LOKALEN? I BILEN finns väl inga restriktioner? Jag plockar med lite god, rökig whisky att njuta ihop med en cig... Handskfacket ftw Ängeln! :mrgreen:

Självklart kan du tillbringa kvällen där när du åkt ut

redan på första nivån :mrgreen:.

Nejvisst ja. Det kan du ju inte. Du ska ju koka korven är det sagt ju ;-).

Edit: Närmaste parkering = 2,5 km :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad sägs om att träffas upp lite innan på något hak så jag får bjuda på min(din) pilsner....

Nja, jag har jobbat natt mot lördag så behöver all sömn jag kan få innan avfärd mot Linköping. Ryktet säger att Ängeln säljer blask-öl på klubben så jag tar gärna en där. Vi lär vara där i god tid innan iaf.

Edit: Bjuder givetvis på en liten virre innan =)

Länk till kommentar

Nja, jag har jobbat natt mot lördag så behöver all sömn jag kan få innan avfärd mot Linköping. Ryktet säger att Ängeln säljer blask-öl på klubben så jag tar gärna en där. Vi lär vara där i god tid innan iaf.

Edit: Bjuder givetvis på en liten virre innan =)

Wirre är för män, jag är fjolla. Så inget för mig tack.....

Länk till kommentar

Wirre är för män, jag är fjolla. Så inget för mig tack.....

*Inventerar barskåpet"

Resultat:

1 flaska Chili-brännvin från Bulgarien

c:a 12 sorters whisky (från äcklig, läs; Chivas, till mkt god, läs; Ardbeg)

1 flaska cognac

1 flaska Xanté

2 flaskor Bailys

1 skvätt 80% Stroh Rum

1 flaska vaniljvodka

1 flaska hallonvodka

5-litersdunk brännvin av okänd kvalité

25+ flaskor kärringcider (sambons)

1 skvätt kaffelikör

1 skvätt bananlikör

1 liten flaska Elch Blut

1 flaska Patron

1 flaska Gammeldansk

1 flaska Beska Droppar

mm mm mm

Your choice...

Länk till kommentar

Komer landa i Linköping runt 14 skulle jag tro, måste väl finns något ölhak nära Fawlty......

Som sagt, det hade ju vart nöten att boka ett rum med dubbelsäng för att få se Skankes min när han trillar in där om natten, but alas, jag fegade ur.

Siktar på linköping runt 14 så man hinner intaga lite öl och någe varmt.

Länk till kommentar

SJUKT BAKIS!

...fast det var en väldigt trevlig kväll igår. Tog ju en tripp till Linköping och Ängelns spelhåla där det skulle klonkas turre. Jo tjena, ute på typ 25:e plats av 32... :-(

Iofs skit samma eftersom sällskapet var skoj med många forumiter på plats - bl.a Ängeln17, zed, Okocha, Djens, TotalFarsa, Skanke, Potte, båt och några till. Kommer under kvällen att lägga upp lite bilder från sjöslaget när man kommit hem från släktmiddag och piggnat till lite.

Nu frukost. Eller vatten iaf.

Länk till kommentar

SJUKT BAKIS!

...fast det var en väldigt trevlig kväll igår. Tog ju en tripp till Linköping och Ängelns spelhåla där det skulle klonkas turre. Jo tjena, ute på typ 25:e plats av 32... :-(

Iofs skit samma eftersom sällskapet var skoj med många forumiter på plats - bl.a Ängeln17, zed, Okocha, Djens, TotalFarsa, Skanke, Potte, båt och några till. Kommer under kvällen att lägga upp lite bilder från sjöslaget när man kommit hem från släktmiddag och piggnat till lite.

Nu frukost. Eller vatten iaf.

Heh. Inte bara jag som är bakis alltså. Men det var en mycket trevlig tillställning, även om det inte gick så bra vare sig på cash game eller turnering. Fick ju iaf bevittna skankes lilla utbrott när han fick sina AA utdragna av analpluggen.

Länk till kommentar

we want pics, we want pics!

:oops: Fortfarande så bakis igår kväll så jag däckade direkt efter hemkomst från släktmiddag.

Nu hittar jag inte mobsladden så jag kan inte tanka över korten... Fan.

Lovar dock att de kommer inom en snar framtid.

Heh. Inte bara jag som är bakis alltså. Men det var en mycket trevlig tillställning, även om det inte gick så bra vare sig på cash game eller turnering. Fick ju iaf bevittna skankes lilla utbrott när han fick sina AA utdragna av analpluggen.

Näe, turren gick ju skit. Plussade däremot några hundra på cashgamet. Fyrtal A är nöten. :-D

Bjuder på idolbild på Skanke iaf:

untitled.jpg

Länk till kommentar

Nu har jag äntligen letat fram USB-sladden till mobilen och fört över några väl valda kort till burken. Här kommer alltså bildhistorien från PK Engelns MTT "Aprilkul" den 18:e april, nådens år 2009 i Linköping:

På väg. Vi hade kvällens trevligaste chaufför:

5977c3e1.jpg

Rökpaus någonstans mellan Motala och Linköping. Benny M och Linda E tillsammans med forumiten "båt" (Jacob).

e50e3b58.jpg

På plats i spelhålan. TotalFarsa & Skanke i bakgrunden (för övrigt enda gången på hela kvällen Skanke höll sig i bakgrunden...). Vår klubbmedlem Nicklas "Ettan" A i förgrunden.

cc6c8a1f.jpg

Inget är som väntans tider. Standard att en turre inte börjar på utsatt tid. Lite kul att vår klubb bidrog med den enda kvinnliga färgringen i turren. Linda lyckades dessutom komma itm med en hedrande fjärdeplats.

2516a763.jpg

Lite bordsbilder. Blandade forumprofiler och annat löst folk.

a5904626.jpg

d8794b11.jpg

0aa8dac8.jpg

Forumiterna Zed och TotalFarsa.

e4c761b7.jpg

Skanke. Ungefär så här såg man honom 95% av tiden.

945bd3aa.jpg

Zed lirar cashgame. Tror det är enbart vatten i flaskan...

562ae4c9.jpg

Bakom den enorma högen med marker skymtar ännu en känd forumit. Ledtråd; pf:s aktieproffs... 8-)

1b85b3c6.jpg

Alltså... jag är inte speciellt trådsmal men här har Skanke verkligen lyckats trycka fram varenda bilring som finns...

ffec0279.jpg

MikeTime å Djens.

a9249719.jpg

Väl mött i Linköping den 13/6!

Länk till kommentar