MikeTime Postad 29 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Uppdaterad MTT-lista: 20:00 Forumturren på Bwin ($5+.5) 20:30 Sverigerankingen på SvS (240+10) 21:00 110:an på SvS 21:15 Privat klubbturre på SvS (100+10) 22:00 Femhundringen på SvS (500+50) (och om jag är kvar i några av ovanstående blir det även 5-manna 22:30 och 110:an på SvS 23:00) Känns som viktigaste turren ikväll är forumtjofräsen på Bwin mtp Skankes och mitt last longer-bet. Innebär den enorma skillnaden på exakt noll öl och två öl... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Lirar Texas X-snabb på svs nu, ligger 10 av 150.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Uppdaterad MTT-lista: 20:00 Forumturren på Bwin ($5+.5) 20:30 Sverigerankingen på SvS (240+10) 21:00 110:an på SvS 21:15 Privat klubbturre på SvS (100+10) 22:00 Femhundringen på SvS (500+50) (och om jag är kvar i några av ovanstående blir det även 5-manna 22:30 och 110:an på SvS 23:00) Känns som viktigaste turren ikväll är forumtjofräsen på Bwin mtp Skankes och mitt last longer-bet. Innebär den enorma skillnaden på exakt noll öl och två öl... Lastlonger i 21+21:15 på svs oxå.....FFS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 29 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Lastlonger i 21+21:15 på svs oxå.....FFS Har en familjefar som du verkligen råd med så många öl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Har en familjefar som du verkligen råd med så många öl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Sickt! Jag kan inte vara med den 13/6, och det är INTE jobbet som står i vägen. Nä just på den jävla dagen ska jag dra mitt arsle de 30 milen runt Vättern på ett tvåhjuligt åbäke utan motor, har jag råkat lova i ett svagt ögonblick... Edit: Eller, kanske förresten. Hårt om man lyckas med bedriften att först cykla vättern och sen åka i ilfart till Linköping o klonka turren. Ska försöka pussla ihop det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Sickt! Jag kan inte vara med den 13/6, och det är INTE jobbet som står i vägen. Nä just på den jävla dagen ska jag dra mitt arsle de 30 milen runt Vättern på ett tvåhjuligt åbäke utan motor, har jag råkat lova i ett svagt ögonblick... Edit: Eller, kanske förresten. Hårt om man lyckas med bedriften att först cykla vättern och sen åka i ilfart till Linköping o klonka turren. Ska försöka pussla ihop det.. Nice.. Done that.. Riktigt kul faktiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 29 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Edit: Eller, kanske förresten. Hårt om man lyckas med bedriften att först cykla vättern och sen åka med ambulans i ilfart till Linköpings Universitetssjukhus o sen klonka turren. Ska försöka pussla ihop det.. FYP Häng med den 18/4 då ffs. Vi tar in på det hotellet du bodde på sist. Skanke är snart skyldig mig 27 öl så jag kan bjuda under hela turren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Edit: Eller, kanske förresten. Hårt om man lyckas med bedriften att först cykla vättern och sen åka i ilfart till Linköping o klonka turren. Ska försöka pussla ihop det.. Skulle inte tro det om jag ska bedömma hur vissa av mina arbetskamrater som gjort nämnda rund sett ut när det gått i mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Sickt! Jag kan inte vara med den 13/6, och det är INTE jobbet som står i vägen. Nä just på den jävla dagen ska jag dra mitt arsle de 30 milen runt Vättern på ett tvåhjuligt åbäke utan motor, har jag råkat lova i ett svagt ögonblick... Edit: Eller, kanske förresten. Hårt om man lyckas med bedriften att först cykla vättern och sen åka i ilfart till Linköping o klonka turren. Ska försöka pussla ihop det.. Be om ståbord.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 29 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Jaha, nu har man laddat med stekt abborrfilé, kokt potatis och räksås. Till denna delikata anrättning blev det starköl och en liten (sambon påstod att det var ett likörglas men jag hävdar bestämt att det var ett snapsglas) citronsnaps. Klonkar man inte någon turre ikväll så är det iaf inte matens fel. Dessa ska som sagt liras: 20:00 Forumturren på Bwin ($5+.5) 20:30 Sverigerankingen på SvS (240+10) 21:00 110:an på SvS 21:15 Privat klubbturre på SvS (100+10) 22:00 Femhundringen på SvS (500+50) (och om jag är kvar i några av ovanstående blir det även 5-manna 22:30 och 110:an på SvS 23:00) Nu kör vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Yes lets play... GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 29 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Yes lets play... GL U2 m8. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Ligger 10a i Bwin turren, en kille ställer med 4500 och AJ jag hittar AA och dubblar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 LOL missa regga mig till sverigeranken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Då ligger man 5a efter floppad stege Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 29 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Bajspoker. Ute ur allt utom klubbturren. Kör väl femhundran på SvS iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Bajspoker. Ute ur allt utom klubbturren. Kör väl femhundran på SvS iaf... Det var inte du som slog ut "BajsMongo" då, han åkte först av alla i 500:a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 29 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Det var inte du som slog ut "BajsMongo" då, han åkte först av alla i 500:a Lol. Näe. Verkar inte kunna slå ut något alls ikväll. Tvärkall, kortdöd och semitiltad. 1255 kvar i 500:an. Vad nickar du där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Lol. Näe. Verkar inte kunna slå ut något alls ikväll. Tvärkall, kortdöd och semitiltad. 1255 kvar i 500:an. Vad nickar du där? Dalajar. Jobba på och gl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 29 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Dalajar. Jobba på och gl. Fy fan vilken jävla skitkväll. Helt jäkla kortkall. Låg bra till i 5-manna turbon men Sigge Fisk hittade 3-outarn på river å så var man ute där med. Ja, du såg ju själv i femhundran hur fan min kväll var... Wtf, skjorta btw?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Wtf, skjorta btw?? Skulle bara kallprata lite men du gillar ju inte sällskapet och drar.. Sick, såg... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 29 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Skulle bara kallprata lite men du gillar ju inte sällskapet och drar.. Sick, såg... Ok. Ja, du lever ju än iaf. Nätt och jämnt... Jobba på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Ok. Ja, du lever ju än iaf. Nätt och jämnt... Jobba på nu. Ty, ja nu vet du har man spelar 83 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 31 Mars , 2009 Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Ska kolla upp 18/4, vore riktigt kul o ta in på Fawlty Towers med Hallsbergsgänget & C/O! Har nu välkomnat en ny familjemedlem: En riktigt fin räjsercykel med fästningsanordning för cykelskor o allt. Det kommer bli världsrekord runt Vättern! Stört skön känsla att flänga omkring på det där vrålåket, och en fin prydnad i hallen e den allt också! Axar som en gud och förlänger min penis minst en tum. Cykeltightsen kanske dock har motsatt effekt, så det blir väl +/-0. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts