Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
helt ärligt tror jag att många "av hans sort" bara skiter i om dom uppfattas som ödmjuka och empatiska av personer dom tycker är lagom korkade, inte att dom helt saknar ödmjukhet och/eller empati.

Du lär ha helt rätt i detta. Om jello faktiskt vill hjälpa folk så skapar det ju dock problem, iom att de som skulle kunna ta till sig av hans råd ofta inte kommer göra det om de ser honom som en dryg person som bara vill trycka ner andra.

Sen är det galet enkelt att vara osympatisk över nätet också, det spelar säkert in.

• Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Har du bett eury om ursäkt btw.? Jag personligen tycker det ni sysslade med mot honom var värre än alla hans hundratals påhopp.

lol, stämmer detta mike? Lite pinsamt att sitta och låtsas att du är mycket bättre än alla andra när du gjort exakt samma sak själv? Härlig dubbelmoral du verkar ha

Postad
lol, stämmer detta mike? Lite pinsamt att sitta och låtsas att du är mycket bättre än alla andra när du gjort exakt samma sak själv? Härlig dubbelmoral du verkar ha

Det var något om hans dubbelmoral angående skattefrågan på Stars som det hela handlade om. Och ja, jag var en av dom som skällde på honom. Dock slutade jag ganska snart och bad dessutom om ursäkt.

Postad
Mycket möjligt. Precis som jag skiter i att de hela tiden blir bannade eftersom jag inte saknar dom alls.

mm, du blandar dig bara i ungefär alla trådar som handlar om att de har blivit avstängda. visst skiter du i det! sen har jag svårt att först varför Staahla blev bannad som bara skämtade ikapp med alla andra i tråden...

Postad
Det var något om hans dubbelmoral angående skattefrågan på Stars som det hela handlade om. Och ja, jag var en av dom som skällde på honom. Dock slutade jag ganska snart och bad dessutom om ursäkt.

Okey så hans dubbelmoral ska du hoppa på men din är visst helt ok..

Postad
mm, du blandar dig bara i ungefär alla trådar som handlar om att de har blivit avstängda. visst skiter du i det! sen har jag svårt att först varför Staahla blev bannad som bara skämtade ikapp med alla andra i tråden...

Jag gjorde inte ett enda inlägg i den aktuella tråden. Rapporterade dock de inlägg som var speciellt smaklösa och idiotiska.

Finns en annan aspekt på det hela också. De personer som blev bannade anses väl ganska smarta här, eller hur? Om de nu är så smarta så borde de insett att de skulle bli bannade för de inlägg dom gjorde och det innebär ju att de själva skiter i om dom blir bannade.

Okey så hans dubbelmoral ska du hoppa på men din är visst helt ok..

Skillnaden är att jag valde självmant att sluta när han bad om det och dessutom fick han en öppen ursäkt från mig.

Postad
Jag gjorde inte ett enda inlägg i den aktuella tråden. Rapporterade dock de inlägg som var speciellt smaklösa och idiotiska.

Finns en annan aspekt på det hela också. De personer som blev bannade anses väl ganska smarta här, eller hur? Om de nu är så smarta så borde de insett att de skulle bli bannade för de inlägg dom gjorde och det innebär ju att de själva skiter i om dom blir bannade.

Nej, men varenda tråd post-ban har du skrivit i. Tjallare!

Postad

På tal om nätmobbning osv. är jag ensam om att tycka att admins i alla fall skall försöka hålla en linje där inte dom hoppar på folk. För hade jag haft en sådan här :roffe: uppkallad efter mig som är tillagd utav admins, så hade jag trott att det är helt okej att hoppa på folk.

Men var går gränsen? självmord :shock:

fakeedit: nu vet jag inte ifall lapproffe bryr sig eller inte. för om han nu gör det vill jag bara poängtera att det är väldigt ofta att en som blir mobbad vågar säga ifrån...

Postad
tycker inte heller staahlas beteende var så farligt egentligen, mer staahla åt folket!

Om du nu tyckte så, varför gick du inte själv in i tråden och postade "roliga" klipp? Det kan möjligtvis inte ha varit så att du insåg att det var på, eller över, gränsen och inte ville riskera en banninering?

På tal om nätmobbning osv. är jag ensam om att tycka att admins i alla fall skall försöka hålla en linje där inte dom hoppar på folk. För hade jag haft en sådan här :roffe: uppkallad efter mig som är tillagd utav admins, så hade jag trott att det är helt okej att hoppa på folk.

Men var går gränsen? självmord :shock:

fakeedit: nu vet jag inte ifall lapproffe bryr sig eller inte. för om han nu gör det vill jag bara poängtera att det är väldigt ofta att en som blir mobbad vågar säga ifrån...

Nja, nu tror jag iofs att Roffe mest tog den smileysen som en kul grej. Observera att det är vad jag tror och inte vad jag vet, men med tanke på hans egen blogg och hur han postar där så tror jag han tål en hel del skämt.

Jag har själv skrivit en hel del Roffekritiska inlägg men med glimten i ögat och eftersom han, precis som du, dyker upp den 26:e tror jag inte han tagit speciellt illa upp... :-D

För att Staahlas beteende var riktigt vidrigt.

Riktigt jävla vidrigt till och med.

Postad
Om du nu tyckte så, varför gick du inte själv in i tråden och postade "roliga" klipp? Det kan möjligtvis inte ha varit så att du insåg att det var på, eller över, gränsen och inte ville riskera en banninering?

jag posta ett klipp i tråden tror jag. bryr mig inte om jag blir bannad, inte svårt att skaffa nytt konto precis.

Postad

Har nyss sett Män som hatar kvinnor. Inte ofta jag är imponerad av en film efter att ha läst boken men den här var fan suverän! Visst, lite saknades från boken, bl.a bakgrundsinfo om Lisbeth, men det är ju petitesser i sammanhanget.

Filmen får 7/10. Om man betygsätter efter en jämförelse bok/film blir det minst 8/10.

Sambon var inte lika imponerad dock...

Du får en gissning till.

Han gick bet. :mrgreen:

Postad
Har nyss sett Män som hatar kvinnor. Inte ofta jag är imponerad av en film efter att ha läst boken men den här var fan suverän! Visst, lite saknades från boken, bl.a bakgrundsinfo om Lisbeth, men det är ju petitesser i sammanhanget.

Filmen får 7/10. Om man betygsätter efter en jämförelse bok/film blir det minst 8/10.

Sambon var inte lika imponerad dock...

Håller med din sambo, typ alla sidospår om Salander finns inte med. Fast ofta är det väl så att man blir besviken på filmen efter att ha läst boken. Hoppas de andra blir bättre, det är väl annan regisör.

Postad
Håller med din sambo, typ alla sidospår om Salander finns inte med. Fast ofta är det väl så att man blir besviken på filmen efter att ha läst boken. Hoppas de andra blir bättre, det är väl annan regisör.
Såg del två med turken i måndags, på finpremiären med Mona Sahlin och andra halvkändisar. Biljetter för 300 spänn...

Jag tyckte tvåan var sämre, herr Turk tyckte tvåan var bättre, så det är väl lika.

bara jag som vill gifta mig med salander?
Jag vill

Bara sex för min del...
Skulle vara för rädd för att få upp den