affe2000 Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 (utan att ha pratat med Ola om det här) Är det någon mer än jag som tycker nya OB-kontot är att gå till överdrift? Kan man inte bara köra vidare på gdaily-kontot som vanligt? Du har ju redogjort för din roll här, om någon undrar något så är det väl bara att hänvisa till den här tråden där de flesta verkar tycka att det inte är några problem alls. +1 Citera
gdaily Postad 10 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2009 Nej, tycker inte det. Jag kan behöva moderera en sajttråd (ex om ingen annan modde är här) och då ska det vara tydligt vad som skett, och varför. Citera
popquee Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 (utan att ha pratat med Ola om det här) Är det någon mer än jag som tycker nya OB-kontot är att gå till överdrift? Kan man inte bara köra vidare på gdaily-kontot som vanligt? Du har ju redogjort för din roll här, om någon undrar något så är det väl bara att hänvisa till den här tråden där de flesta verkar tycka att det inte är några problem alls. Instämmer med dig men å andra sidan har ola en poäng i sitt senaste inlägg, fast hur ofta uppkommer sådana situationer? Citera
LappRoffe Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Är det inte enklare att bara säga av sig moddandet för ett tag? Citera
popquee Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Är det inte enklare att bara säga av sig moddandet för ett tag? Tycker jag låter dumt, ola är imo bra i den rollen. Citera
gdaily Postad 10 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2009 Är det inte enklare att bara säga av sig moddandet för ett tag? Vad ska jag då leva av? Citera
psykologas Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Vad ska jag då leva av? spela kort kanske? Citera
gdaily Postad 10 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2009 spela kort kanske?Jag har grindat ihop 299 VIP-poäng för EMOOP-satelliten i morgon på Entraction. Alltså hur gör folk som grindar rakerace, hur orkar de se sig själva i spegeln på morgonen? Citera
LappRoffe Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Vad ska jag då leva av? Du kan väl modda inkognito. Hellre en Brandborn hela vägen, än en Gdaily, en Ola och en massa andra pseudonymer. Bygger man sin inkomst på att modda ett forum så är det fanimej dags att ta ett brake. Citera
Mickel Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Du kan väl modda inkognito. Hellre en Brandborn hela vägen, än en Gdaily, en Ola och en massa andra pseudonymer. Bygger man sin inkomst på att modda ett forum så är det fanimej dags att ta ett brake. Ge Roffe lite moddverktyg, sen är ju bara att ringa honom så fixar han till det. Han ställer säkert upp (norrlänningar kan man alltid lita på). Citera
LappRoffe Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Ge Roffe lite moddverktyg, sen är ju bara att ringa honom så fixar han till det. Han ställer säkert upp (norrlänningar kan man alltid lita på). Ha ha, ja jävlar...Många meningslösa arbeten har jag tagit på mig i mina dagar, men att modda på ett nätforum...Nä fi faaan... Citera
Mickel Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Ha ha, ja jävlar...Många meningslösa arbeten har jag tagit på mig i mina dagar, men att modda på ett nätforum...Nä fi faaan... psst...man kan ändra andras (Klykas) inlägg då Citera
Klyka Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 In before insinuationer om att Klyka och andra moddar ägnat/ägnar sig åt ändring av andras inlägg (främst i syfte att vinna diskussioner). Citera
asfalten Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 neeej, du kan ju inte dra ner på skitsnacket pga detta! Det är ju övertragiskt om du slutar rapportera från satelliter på andra sajter under gdaily-usern. Citera
asfalten Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 förresten, kan man tänka sig en situation där gdaily går in och modererar ett Ola Brandborn-inlägg? Citera
MikeTime Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 förresten, kan man tänka sig en situation där gdaily går in och modererar ett Ola Brandborn-inlägg? Vore skoj för då skulle jag få rätt på punkt tre, dock med ett års dröjsmål; http://pokerforum.nu/forum/898631-post13.html Citera
gdaily Postad 11 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2009 neeej, du kan ju inte dra ner på skitsnacket pga detta!Det är ju övertragiskt om du slutar rapportera från satelliter på andra sajter under gdaily-usern. Som du ser i första inlägget kommer jag spela satelliter på andra sajter. Dessa kommer skrivas om (under OB). Citera
Mickel Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Som du ser i första inlägget kommer jag spela satelliter på andra sajter. Dessa kommer skrivas om (under OB). Tycker det här blir lite rörigt, gdaily modererar bara? Allt annat snack vi OB? Det kommer ändå att vara samma "skit" bakom tangenterna:mrgreen: . Min personliga åsikt är du kan köra på som vanligt, känns så onödigt med två olika användare. Varför lägger du inte upp en omröstning i tråden? Citera
LappRoffe Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 psst...man kan ändra andras (Klykas) inlägg då Det vore dumt att ändra på något i Klykas inlägg. Det enda som kan hända är att de riskerar att se vettiga ut. Sorry för OT. Citera
nutshellcracker Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Det är väl kanoners om SM kan göras bättre? Och, på sikt BLI DET ENDA SM....eller svamlar jag nu lika mycket som en som kört rakerace hela natten gör morgonen efter? Citera
Klyka Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Varför ska sajtrepresentanter läsa denna tråd? Citera
Ola Brandborn Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Varför ska sajtrepresentanter läsa denna tråd? För att jag anser att de bör veta vad jag skrivit i inlägg nr ett, och ska känna att de kan PMa mig så fort de känner för det. Citera
jutteson Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Är SvS en av dom 3 sajterna som kontaktat dig? Citera
Recommended Posts