Gå till innehåll

Ola Brandborn vs gdaily


gdaily

Recommended Posts

(utan att ha pratat med Ola om det här)

 

Är det någon mer än jag som tycker nya OB-kontot är att gå till överdrift? Kan man inte bara köra vidare på gdaily-kontot som vanligt?

 

Du har ju redogjort för din roll här, om någon undrar något så är det väl bara att hänvisa till den här tråden där de flesta verkar tycka att det inte är några problem alls.

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

(utan att ha pratat med Ola om det här)

 

Är det någon mer än jag som tycker nya OB-kontot är att gå till överdrift? Kan man inte bara köra vidare på gdaily-kontot som vanligt?

 

Du har ju redogjort för din roll här, om någon undrar något så är det väl bara att hänvisa till den här tråden där de flesta verkar tycka att det inte är några problem alls.

 

Instämmer med dig men å andra sidan har ola en poäng i sitt senaste inlägg, fast hur ofta uppkommer sådana situationer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan väl modda inkognito.8-)

 

Hellre en Brandborn hela vägen, än en Gdaily, en Ola och en massa andra pseudonymer.

Bygger man sin inkomst på att modda ett forum så är det fanimej dags att ta ett brake.:-D

 

Ge Roffe lite moddverktyg, sen är ju bara att ringa honom så fixar han till det. Han ställer säkert upp (norrlänningar kan man alltid lita på). ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

neeej, du kan ju inte dra ner på skitsnacket pga detta!

Det är ju övertragiskt om du slutar rapportera från satelliter på andra sajter under gdaily-usern.

Som du ser i första inlägget kommer jag spela satelliter på andra sajter. Dessa kommer skrivas om (under OB).
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som du ser i första inlägget kommer jag spela satelliter på andra sajter. Dessa kommer skrivas om (under OB).

 

Tycker det här blir lite rörigt, gdaily modererar bara? Allt annat snack vi OB?

Det kommer ändå att vara samma "skit" bakom tangenterna:mrgreen: . Min personliga åsikt är du kan köra på som vanligt, känns så onödigt med två olika användare.

 

Varför lägger du inte upp en omröstning i tråden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...