Trana25 Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 på söndag går det ju två satelliter till EMOP Tallin tänkte spela båda, kvalat in till ena och den andra är ju en frirulle (300 vip) om man lyckas kvala in på båda alltså att man då står med 2 paket vad händer då? Får man pengar istället eller? tacksamm för svar. Citera
gdaily Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Ingen aning, men tack för tipset om VIP-satten, den hade jag missat. <grind on> Citera
wyyyxz Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 "Please note that a player will not receive money if he/she wins more then one package. Packages cannot be sold or transferred to another player." Står på EMOPs hemsida. Citera
Swelarsson86 Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Du kan ju alltid sälja en plats finns säkert dom som vill köpa ett paket. Men du är alltså ganska säker på seger i båda? det är modigt Citera
pjharvey Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Jag tog en plats förra veckan, och Potraiser vägrar att ge mig en plats till ett senare event eller pengar om jag skulle kvala in igen. Man får heller inte sälja platsen. Citera
Trana25 Postad 10 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2009 ok då vet jag hur det ligger till. iofs så är det ju gode optimistiskt att vinna 2 paket. Men det kan ju hända , för turneringarna går ju med bara 50 minuters mellanrum. Citera
MJ Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Jag tog en plats förra veckan, och Potraiser vägrar att ge mig en plats till ett senare event eller pengar om jag skulle kvala in igen. Man får heller inte sälja platsen. Varför spelade du satelliten? Citera
pjharvey Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Varför spelade du satelliten? Hur menar du? Jag fick ett paket och ska lira i Tallin. Men jag skulle gärna vilja försöka kvala in igen för plats i senare EMOP-event. Citera
Recommended Posts