PokerminatorTT1 Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Körde en SuperSatelite till en turnering med FPP points och klånkade den. Nu är jag inte säker om jag kommer vara hemma imorgon så då undrar om jag får cash ifall jag avreggar den? vågar inte avregga och sedan ångra mig =) Citera
gdaily Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Nej. Eller kanske missförstod dig, är "main" inköpet i FPP eller dollar? Om det senare så brukar man få $T vid avreggning. Citera
popquee Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Du får inköpet tillbaka om du avreggar dig så du kan ju alltid avregga dig nu och sedan regga dig ifall att du är hemma imorn. Citera
PokerminatorTT1 Postad 9 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2009 Nej. Eller kanske missförstod dig, är "main" inköpet i FPP eller dollar?Om det senare så brukar man få $T vid avreggning. main inköpet i dollar, Supersateliten var i FPP för att kvala in till den riktiga turneringen som man annars betalar i $. man får alltså riktiga dollar på sitt konto som popquee sa? tack för snabbt svar boys Citera
erik87 Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Nej du kommer inte få riktigta dollar, har för mig att du får $T so gdaily sa, dvs du kan bara använda dem till att köpa in dig i andra tuneringar. Citera
popquee Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 $T får du, motsvarande turneringens värde som du kan spela annat för, tex sng eller mmts. Citera
PokerminatorTT1 Postad 9 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2009 Nej du kommer inte få riktigta dollar, har för mig att du får $T so gdaily sa, dvs du kan bara använda dem till att köpa in dig i andra tuneringar. ok, visste inte att stars hade T$ också (men jag är en fisk sen också). vore nice om någon kunde bekräfta. väntar på officiellt svar med mail från de annars, semigamblar senare ikväll i värsta fall, ingen större summa ändå Citera
popquee Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 semigamblar senare ikväll i värsta fall, ingen större summa ändå När du avregistrerar dig från en turnering så får du alltid inköpet tillbaka, oavsett om du kvalat in dig eller köpt in dig direkt. Citera
PokerStars_Karl Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Hej, Nu vet jag inte riktigt vilken turnering det är du har vunnit ditt inköp till så jag kan inte svara på din fråga fullt ut. Men om du avregistrerar dig så ser du vad du får, du får T$ eller W$ krediterade till ditt konto, och vill du inte ha det och ändå spela turneringen kan du ändå registrera dig till turneringen igen. T$ och W$ syns i din "Kassa". T$ kan användas som inköp till alla turneirngar och S&Gs. W$ kan användas som inköp i princip alla satelliter som ligger under Event-fliken. Hoppas att det svarar på din fråga i viss mån. Mvh, Karl PokerStras Support Citera
Recommended Posts