Gå till innehåll

Lagg timmarna före million 4/1


BeroendeForever

Recommended Posts

Många av er som lirade sunday och kvalade vet kanske att det var ett hemskt jävla lagg på stars timmarna före . Själv hade jag oturen att regga till 2st 20$+rejk(satteliter) och en 27step samt en 75step.

de 2 sateliterna (20) fick jag aldrig upp pga lagget och de var hyperturbos så fick aldrig chansen. Efter mycket tjat är jag nu refundad för en av dom.

(Fö fick jag bara tillbaka inköpet och ej rejken, villket är snålt även om jag fått FPP för dom där rejkdollarna)

 

De 3 andra turneringarna har jag fortfarande inte fått ersättning för.

Är extremt besviken på stars och vill bara berätta läget lite för det förtjänar dom när dom snålar. Hade mitt internet varit fucked hade jag såklart tagit förlusten och gråtit hos mamma istället. Men nu är det ju så att stars erkännt sitt problem samt alla vänner som lirade sammtidigt också hade problem.

 

Tänkte höra hur ni som lirade sammtidigt har löst det här, eftersom man ibland inte ens fick upp turneringsfönstret, har ni blivit refundade?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det stämmer att det fanns vissa tekniska problem i samband med timmarna före Sunday Million.

 

Precis som Akumila säger så är det ingen rake för Hyper-turbo SnGs och du kan därför inte få tillbaks något för dessa.

 

Jag har nu skickat ett email till dig och postar gärna det här om du vill.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det stämmer att det fanns vissa tekniska problem i samband med timmarna före Sunday Million.

 

vissa.... ;)

Man blev lite orolig när Sunday bara försvann :)

 

Precis som Akumila säger så är det ingen rake för Hyper-turbo SnGs och du kan därför inte få tillbaks något för dessa.

 

Tack! Det visste jag faktiskt inte.

 

Jag har nu skickat ett email till dig och postar gärna det här om du vill.

 

Även om jag låter som världens grinpitt så uppskatar jag god support.

Tack!

 

 

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...