allinjompa Postad 14 Januari , 2009 Rapport Postad 14 Januari , 2009 Haha,, fan va gott. Nu har vi hittat de. Ska in och 6 tabla lite halvettan o kolla vad poker utan HM kan gå för ayhan har aldrig RÖRT ETT JÄVLA FITTHMANAGER ELLER NÅT.......... å de går bra som fan..... FUCK OFF; Citera
SlimSussie Postad 14 Januari , 2009 Rapport Postad 14 Januari , 2009 ayhan har aldrig RÖRT ETT JÄVLA FITTHMANAGER ELLER NÅT.......... å de går bra som fan..... FUCK OFF; Full Irakier. Citera
SlimSussie Postad 14 Januari , 2009 Rapport Postad 14 Januari , 2009 Kan säga att Bingo såg skiten. Spela ingen roll med eller utan HM. Inget står o svårt för alla som floppar nuts mot mig varje hand . Ska lägga upp en hand som får representera Slimsussies run. (L) https://www.pokernetwork.co.uk/games/handhistory/?sRoundReference=P4-86138904-757&searchType=previous Haha.. Älska poker just nu.. Citera
spinky Postad 14 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2009 Spinky upp typ 2.5k usd ikväll/natt. Imorgon ska jag släpa ner mina högtalare och förstärkare och förhoppningsvis en stationär dator som får agera server och även jukebox.. Ship it! Citera
allinjompa Postad 14 Januari , 2009 Rapport Postad 14 Januari , 2009 Full Irakier. hahah, de var inte meningen att låta så otrevlig utan att mer uttrycka sig på Bingo Franz vis ,för att förstärka allting Citera
allinjompa Postad 14 Januari , 2009 Rapport Postad 14 Januari , 2009 Spinky upp typ 2.5k usd ikväll/natt. Imorgon ska jag släpa ner mina högtalare och förstärkare och förhoppningsvis en stationär dator som får agera server och även jukebox.. Ship it! Snyggt jobb som fan Spinky (Y) Citera
SlimSussie Postad 14 Januari , 2009 Rapport Postad 14 Januari , 2009 hahah, de var inte meningen att låta så otrevlig utan att mer uttrycka sig på Bingo Franz vis ,för att förstärka allting Vi tycker om både Bingo och Ayan även om ni har lite hett temperament (L) Citera
CoffeK Postad 14 Januari , 2009 Rapport Postad 14 Januari , 2009 Franz glider ner på kontoret plussar tillslut 9 goa inköp... bra lina hemma hos familjen tead... aufwiderzeeeeeeeeeennnnn Citera
spinky Postad 14 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2009 Och daddy har kollat nu och 16:e på fredag alltså får vi internetet inkopplat. fixa router nån... daddy e trött edit: ljudanläggning fixat ... ska ta ner datorn lite senare.. så crap att nätet dröjjer... känner ju sig handikappad utan nät Citera
eyedol Postad 14 Januari , 2009 Rapport Postad 14 Januari , 2009 Fan ni måste vara bra slappa om Sammy är den som tar tag i saker ^^ Citera
SlimSussie Postad 14 Januari , 2009 Rapport Postad 14 Januari , 2009 Fan ni måste vara bra slappa om Sammy är den som tar tag i saker ^^ Sammy(SPINKY) är lite som Mr Wolf i Pulp Fiction. Han löser problem. Citera
allinjompa Postad 14 Januari , 2009 Rapport Postad 14 Januari , 2009 Franz glider ner på kontoret plussar tillslut 9 goa inköp... bra lina hemma hos familjen tead... aufwiderzeeeeeeeeeennnnn Franz mot highstakes!!! snyggt jobbat Citera
allinjompa Postad 14 Januari , 2009 Rapport Postad 14 Januari , 2009 jag får fortsätta att vara dryg å rapportera gröna siffror,,,, gGck bra på SvS å Prima idag, körde mest omaha på SvS, hittade 70k plusset där...På prima lirade jag mot våran kära DODARN å fick plocka ett inköp mot honom... Borde vart 2st, hade J 6 allin på turn på brädan J 6 J 3, river 6 å jag splittar mot hans KJ ....Totalt sett där blev de 9-10keuros plus....Backade dock 2 k dollars på ongame.... De var allt från Irakiern, ha d gött Citera
spinky Postad 14 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2009 Fan ni måste vara bra slappa om Sammy är den som tar tag i saker ^^ mkt sjukt, håller med faktiskt... Citera
spinky Postad 14 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2009 Släpper första passet 2timmar.. kändes som 6..med 1.2k plusset Later.. ship it! Citera
CoffeK Postad 14 Januari , 2009 Rapport Postad 14 Januari , 2009 fan va du är het arabjävel! du måste upp på 500kr matcher nu.. du trissar mig till högre nivåer inom kortspel ja trissar dig till högre limit på pro!! Citera
allinjompa Postad 14 Januari , 2009 Rapport Postad 14 Januari , 2009 fan va du är het arabjävel! du måste upp på 500kr matcher nu.. du trissar mig till högre nivåer inom kortspel ja trissar dig till högre limit på pro!! ah vafan. de bombas ju hejvilt här i bagdad varje jävla dag så, inte mer än rätt att man får vara rungood på nätet...... haha vi får lätt köra 500 sek matcher, måste dock få öva lite när jag kommer hem igen först då är jag redo Pinky du verkar vara jävligt het oxå !, gött å se Citera
-Gilbuert- Postad 14 Januari , 2009 Rapport Postad 14 Januari , 2009 ah vafan. de bombas ju hejvilt här i bagdad varje jävla dag så, inte mer än rätt att man får vara rungood på nätet...... haha vi får lätt köra 500 sek matcher, måste dock få öva lite när jag kommer hem igen först då är jag redo Pinky du verkar vara jävligt het oxå !, gött å se Mmm men hetast e irakiern i puckelpistbacken, hela åre stannar och söker sig till railen då denna höjdpunkt gick av stapeln.... Citera
SlimSussie Postad 14 Januari , 2009 Rapport Postad 14 Januari , 2009 Mmm men hetast e irakiern i puckelpistbacken, hela åre stannar och söker sig till railen då denna höjdpunkt gick av stapeln.... Hahaha, Ayan känns som semifisk på puckelpist va? Citera
SlimSussie Postad 14 Januari , 2009 Rapport Postad 14 Januari , 2009 Slim hittar gröna siffror för första gången på länge. Var 4 st goa inköp som behövdes för Sussies del. Sen skulle Sussie prova att köra Sit & Go HU o öka nivå för varje vinst.. Men Slim lyckas losa första matchen o får skämmas o lägga ner Citera
SlimSussie Postad 14 Januari , 2009 Rapport Postad 14 Januari , 2009 Bingo + Slim är @ the crib för den som är sugen (L) Citera
spinky Postad 15 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2009 sjukt spelade hmmm 2100 händer idag typ helt sjukt... kan inte minnas när de hände sist om de har hänt nångång. blandad kompott.. började med att backa 1.7k på förkvällen en hitta lill rushen och men slutade "dagen" totalt upp 2.1k usd... imorgon ska jag försöka kröka ner mig och donka iväg massa pengar på riggad BJ... vi får se Ship it! Citera
spinky Postad 15 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2009 Vaknade för 40 min sedan känns sådär... hmm dusch sen köra solarium??? sen nöta lite??? sen kröka lite??? Nån som vill med ut och ta några bärs, Mona? Slim? Evil? hade vart fint med en ride... Engström och jag tänkte cruscha BJn... vet inte om de går o få edge och räkna kort med fisk regler de är på krogen..? Väger ju iof upp att de finns damer där. Citera
Recommended Posts