Gå till innehåll

Team Ted


spinky

Recommended Posts

  • Svars 936
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan säga att Bingo såg skiten. Spela ingen roll med eller utan HM. Inget står o svårt för alla som floppar nuts mot mig varje hand 8-) . Ska lägga upp en hand som får representera Slimsussies run. (L)

 

https://www.pokernetwork.co.uk/games/handhistory/?sRoundReference=P4-86138904-757&searchType=previous

 

Haha.. Älska poker just nu..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag får fortsätta att vara dryg å rapportera gröna siffror,,,,

gGck bra på SvS å Prima idag, körde mest omaha på SvS, hittade 70k plusset där...På prima lirade jag mot våran kära DODARN å fick plocka ett inköp mot honom...

Borde vart 2st, hade J 6 allin på turn på brädan J 6 J 3, river 6 å jag splittar mot hans KJ :-( ....Totalt sett där blev de 9-10keuros plus....Backade dock 2 k dollars på ongame....

 

De var allt från Irakiern, ha d gött

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan va du är het arabjävel! du måste upp på 500kr matcher nu.. du trissar mig till högre nivåer inom kortspel ja trissar dig till högre limit på pro!!

 

 

ah vafan. de bombas ju hejvilt här i bagdad varje jävla dag så, inte mer än rätt att man får vara rungood på nätet......

 

haha vi får lätt köra 500 sek matcher, måste dock få öva lite när jag kommer hem igen först då är jag redo 8-)

 

 

Pinky du verkar vara jävligt het oxå !, gött å se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ah vafan. de bombas ju hejvilt här i bagdad varje jävla dag så, inte mer än rätt att man får vara rungood på nätet......

 

haha vi får lätt köra 500 sek matcher, måste dock få öva lite när jag kommer hem igen först då är jag redo 8-)

 

 

Pinky du verkar vara jävligt het oxå !, gött å se

 

Mmm men hetast e irakiern i puckelpistbacken, hela åre stannar och söker sig till railen då denna höjdpunkt gick av stapeln....:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sjukt spelade hmmm 2100 händer idag typ helt sjukt... kan inte minnas när de hände sist om de har hänt nångång.

 

blandad kompott.. började med att backa 1.7k på förkvällen en hitta lill rushen och men slutade "dagen" totalt upp 2.1k usd...

 

imorgon ska jag försöka kröka ner mig och donka iväg massa pengar på riggad BJ... vi får se

 

 

Ship it!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vaknade för 40 min sedan känns sådär... hmm dusch sen köra solarium??? sen nöta lite??? sen kröka lite???

 

Nån som vill med ut och ta några bärs, Mona? Slim? Evil? hade vart fint med en ride... Engström och jag tänkte cruscha BJn... vet inte om de går o få edge och räkna kort med fisk regler de är på krogen..? Väger ju iof upp att de finns damer där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...