SlimSussie Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Skönt bord med Kokranis på Sussie. Satt en stund och gick riktigt vilt till! Har värdet försvunnit på 2/4? Ser fler och fler grinders därifrån på 1/2.. Yoo! Helt sjukt bord. Kolla du eller? Jag var så sjukt tiltad efter att se mig själv losa typ 3 raka inköp mot honom. Tog väl tillbaka en del av det men losa ändå fett... Stört när man ser sig själv bli bustad av typ 2 eller 3 outarn varje gång på river mot han. Galet, där hade man kunnat vinna stort asså.. RumInTheRain måste ha losat ganska friskt han med, men kom tillslut upp i över 700 stack, så fick tillbaka lite. Fisken drog tillslut med över 1k kvar.. sitter säkert på 5 /10 och skäms nu! Men varför lämna du? Måste ju sett hur sjukt han drog ut RumIn? I och för sig var de hans dag, och då är de svåra att stoppa.. Sjukaste är ju när Rumin sitter o synar i poss med K 10 på bräda 10 8 8 9, degen åker in för fullt inköp på turn. Rumin ställer för kanske 60-70 till. Kokrains steker o hittar syn med 26 of, river 7. LoL.. Helt galet! Men det är ju en ära att losa idag igen. Fan också. Som du säger så finns de mycke grinders på 1/2 an nu, vet inte va de kan bero på. Jag har tagit steget ner för ja casha rullen, bytte site och börja om. Jag har inte tillräckligt med varken cash eller notes för 2/4 an än. Känner mig så sjukt kall på 1/2 an med. Dock en hel del beats.. Men ska bara vinna där, känner ju till alla spelare. Men kall period och de smartaste är ju bara att hålla nere förlusterna tills de vänder. Trodde att jag hade en vändning innan idag, men när ja fick se kokrains busta både mig o rumin på 2 outare efter 2 outare så knäckdes jag igen. haha... Om jag ska va ärlig spela jag inte helt 100 heller. Hade ett kass spel med AA, o stacka av för fullt. I ett läge som om ja bara hade spelat den riktigt hade ja förmodligen fått in degen åt mitt håll i stället. Inte helr 100 på alla bettar osv men : Har AhAs på Sb, RumIn på D slår upp till 8. Jag ser ju bara kokrainis dega om till 40 om ja tar syn här, så sagt och gjort, jag synar. Men kassa är att Kokrains gör de samma.(killen har ca 1k stack, fisk o kass för er andra som inte såg matchen. De 1 k hade han typ tagit av RumIn som va helt vansinnig) I alla fall: Flopp 3h 8h 2h .. Jag checkar, same kokrains. Rumin bettar 25 in i (8+8+8) 24. Jag tar bara syn, men tanken att kokrains ska göra något dumt och rumin ska folda. Sagt och gjort. Kokrains slår upp hårt och RumIn påstår sig folda QQ i chatten med Hj Q. Fisk som jag tydligen är numera orkar inte, med tanke på hur han spelat innan o degar in o kollar in i 6h 7h o skäms o ser de blanka och är förbannad att jag inte bara 3 betta hårt. Rumin va på tilt med o hade GRTD varit med på deg pre.. För att förnedra mig extra kom river A med. Sen vette fan om ja kommer undan. Man kan ju säga att min AA är samma hand som RumIns QQ. Men han hade ju ingen bakom. Hade jag haft AA i den possen som RumIn hade där så vet jag fan inte vad jag hade gjort. O hade jag foldat hade nog RumIn inte kunnat lägga(Om han satt i min poss). Sen spela jag ev en 2 2 fel, men. Bedöm själva, men grejen är att killen bluffa som fan, men hade en tendens att folda för allins, förutsatt att han inte hade ett litet drag eller något. I alla fall, min stack ligger på 365 o kokrains 1400 nått. Kokrains drar upp till 7 från D, RumIn foldar. Jag tar syn. På floppen ser vi 2r 8c 10c. Underbart. Jag checkar, Kokrains bettar pott 15. Jag tar bara syn. Turn kommer 2. Nööt. Jag checkar, Kokrains dunkar in 60 in i 45. Jag slår lite blygt tillbaka till 135. Kokrains svarar med att miniraisa tillbaka till typ 200. Jag sitter med ca 200 bakom. o med hans bet på det är det ca 150 till för honom att syna. Jag degar in o han steker en sekund eller 2 och foldar. Fuck, borde kanske miniraisat tillbaka, bara tagit syn, eller så är jag bara dum i hela huvudet o ska dega alla dagar i veckan.. I efterhand, är jag klart förbannad att jag inte bara tar syn. Men sen vet jag inte om syn o deg any river eller syn check any river är rätt. Han checka sällan upp när han va tom river. Men han kunde checka upp ex en 8. Sen när man tänker på hur han syna ner RumIn med 26 på 10 8 8 9 brädan så är man ju bra sugen på att få in skiten innan han missar sitt drag eller nått. Men vet inte. Borde fått 150 till betalt där iaf. Sen kommer ju pricken över i:et när Kokrains börjar bli lite tilt. Hade typ 1,5 k stack. Men tappa ner till typ 1 k. Vad händer, typ storm hemma och jag blir Disc. Annan reg tar min seat. Sen försvinner även RumIn, vet ej varför och Kokrains drar handen efter att jag kommer tillbaka. Hejja Telia. Det är inte bara kontorets bredband som är kallt, Slims Lina är både kall o kass!! HÄrligt att whina lite i alla fall.. Ser gärna en Team Ted komment: "Fatta SCYYYKT JHAG HADE KONGAR" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Han var helt sjuk, lämnade med 550 typ, då hade Kon runt 1k med, allt kom från RumIn. Han drog ut i varenda pott, bland det värsta jag sett! Men pallade inte spela 1k potter mot honom när det gick kasst på alla andra bord. Bara hoppas han kommer tillbaka. Tycker inte du spelar fel i varken AA handen lr 22 handen, han vek ju absolut ingenting, så varför skulle han vika när du ställer? Han hade gjort samma spel med TT på låg hjärter bräda, dubblade upp genom att han spelade så. Men riktigt grindtätt nu med dig, Hyena och några till. Tur det finns lite värde kvar än så länge! Känns som det är fler bord igång under primetime nu än tidigare med så kanske även ramlat in lite mer fiskar sen ni kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zmona Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. En dag med gröna siffror 2009 *syyykt*, vinner ju tyvärr inga coinflips än men hoppas och tror dem kommer under Februari. 6 inköp upp på 2/4:an får ju ses som ett framsteg. Nu bygger vi på och förhoppningsvis krossar vi CDS inom ett halvår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 ayhan back 10k sek efter att givit en gul Drickamick ett vad på att äta upp en hel nachostallrik(stoor tallrik) med massa med flötig sås, I vadet ingick oxå att han skulle slicka rent tallricken fullständigt så den såg helt ren ut,vilket visade sig vara de klart jobbigaste då de var hårda domare......Han lyckades,så han överlever nog veckan ut här nu iallafall får vi hoppas.......Blir nog väldigt lite lir här i Åre känns de som,,,, Hoppas The crib kommer igång därhemma och får ordning på internet osv.... Stor eloge till sammy för bra jobb (Y) ha d gött hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 13 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Sweet 2 paket har kommit från dustin.. christmas all over.. Ship it! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Han var helt sjuk, lämnade med 550 typ, då hade Kon runt 1k med, allt kom från RumIn. Han drog ut i varenda pott, bland det värsta jag sett! Men pallade inte spela 1k potter mot honom när det gick kasst på alla andra bord. Bara hoppas han kommer tillbaka. Tycker inte du spelar fel i varken AA handen lr 22 handen, han vek ju absolut ingenting, så varför skulle han vika när du ställer? Han hade gjort samma spel med TT på låg hjärter bräda, dubblade upp genom att han spelade så. Men riktigt grindtätt nu med dig, Hyena och några till. Tur det finns lite värde kvar än så länge! Känns som det är fler bord igång under primetime nu än tidigare med så kanske även ramlat in lite mer fiskar sen ni kom. Ahh, jo förstår vad du menar! Tror jag såg den potten du menar när du tog honom. Du syna bara hans raise med KK pre va? Så kom parad flopp typ 2 2 9 och du fick in skiten på flopp vs 1010? Hade ju kollat alla de stora potterna han spelat så kunde nog som du säger inte vika AA där. RobbieKeneO spelar en hel del med o även Luttika, hr.riisager. Btw, vad tycker du om hr.Riisager? Han spelar ju jämt, men är i mina ögon ingen stjärna. Men var o varannan dag sitter han inne med bra stackar på NL200. Ser inte ur att vara en kille som köper upp fullt heller. Kanske beror på att han inte har rulle eller nått, för han kan ha 600 och 400 på 2-3 bord och sen sitta med 102,54 och 86,54 på 2 andra. Men i och för sig sitter du o TheBeach inne var o varannan dag på varsitt NL200 bord och bara väntar med 187,55 stack haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Hii Riisager känns som vanlig regular, ingen jag aktar mig för direkt. Sett han på 2/4 någon gång senaste dagarna med. Det som stör mig mest är att spelare som JJ Malice verkar gå bra, spelar ju nästan fullrings taktik. Ändå ska fiskarna kasta pengar på honom varje dag när han aldrig viker upp ngt annat än monster! RobbieKeane aktar jag mig inte heller för när jag letar bord men inge värde i att sitta HU med helle imo. De bra på nivån jag mött är Bouban, Mouri. Inte fått så bra koll på de nyaste spelarna dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 13 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 De bra på nivån jag mött är Bouban, Mouri. Inte fått så bra koll på de nyaste spelarna dock. Tycker bouban och mouri är rätt kalla båda två.. bouban mer kall dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 hr.risager är dålig imo. Läste i chatten ngn dag att han hade förlorat runt 2k, vilket itne förvånar mig. mouri och bouban är lite bättre, men inte direkt några stjärnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 13 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 hr.risager är dålig imo. Läste i chatten ngn dag att han hade förlorat runt 2k, vilket itne förvånar mig. mouri och bouban är lite bättre, men inte direkt några stjärnor. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Bajslars har spelat en hel del. Tycker ni om honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Bajslars har spelat en hel del. Tycker ni om honom? Har spelat litegrann mot honom, första intrycket var att han spewade en del. Får nog ta tillbaka det. Helt okej spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Har spelat litegrann mot honom, första intrycket var att han spewade en del. Får nog ta tillbaka det. Helt okej spelare. K. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Givemimoney komentarerom denna stjärna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 ayhan hann med lite grind på morgonen, var kallt som fan i början av sessionen men tog igen efter många om å men.... låg väl back 7-8 k euro å 3 k dollars, men sen så vände de.... slutade 2-3 k dollar plus å 3 k euro plus weeee..... har även gjort ett nytt vad med Drickamick, pingismatch, jag får 7 k sek om jag vinner över honom ¨å han får 40k sek om han vinner.. jag vinner LÄTT 9 av 10 gånger..... ska försöka ta mathcne här i åre, vart på afterski precis, ikväll blir de utgång osv.... Hoppas ni har de bra in the crib, har de vänt ännu för dig Bingo Franz,?, jag är fan redo för 500 sek matcher på PES nu seriöst.... ha d gött osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 glömde även säga att jag är sjukt rungood även IRL då jag tappa min mobil på pakeringen vid afterskin, men då jag ringde den så hade någon tagit hand om den å hämtat den... hade redan planerat en ny mobil osv, men får glömma de nu.... hur mår EVIL , sussie kan du ge någon uppgift om de eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 13 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 evil 6k plusset men han ska iväg på beeep test.. lol kallt moi hitta 1k plusset första timman.. ska iväg och köpa kaffe nu och köra lite till sen är de grind ikväll/natt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
duberg Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Jag har fan odds att ta det vadet, lär vinna minst 1/3 av gångerna. Mitt liv som betting-pro börjar ta fart! 50 dolalr plus idag på bestick-hämtning, HorDrickamick gör succe! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Fy faan va jag hatar detta... Hurra, back rakt ut idag igen. Kul när man blir 2 outad o utdragen konstant. Sen inne med 2,5 inköp o 3 bettar lika stor stack med KK får instadeg och har note på killen att han 5 bettar JJ och slår om AK igen o igen pre. Syn. AA klart att han ska dra upp den när jag har hand. Hata!! Sen dubbla inköp, set 7 på bräda A74. bettar hårt, syn. turn K. bettar pott river 9. han donkar pott, ja deg. han syn 99. hurra Ska bli så jävla gott att lägga ner detta o åka till Australien i februari, är så sjukt trött på mitt pissrun så de finns ju inte. Så jävla små marginaler hela tiden som går till alla andras fördel. Tur att man kan whina lite här i alla fall.. Sen åker degen in med 3 10 efter raise pre o sen på bräda 3s 10s Jx, killen har J 6 spader o vi har 2 inköp på NL200 o finns ju inte att jag har lite flyt där utan turn 6 o ja är död typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Fy faan va jag hatar detta... Hurra, back rakt ut idag igen. Kul när man blir 2 outad o utdragen konstant. Sen inne med 2,5 inköp o 3 bettar lika stor stack med KK får instadeg och har note på killen att han 5 bettar JJ och slår om AK igen o igen pre. Syn. AA klart att han ska dra upp den när jag har hand. Hata!! Sen dubbla inköp, set 7 på bräda A74. bettar hårt, syn. turn K. bettar pott river 9. han donkar pott, ja deg. han syn 99. hurra Ska bli så jävla gott att lägga ner detta o åka till Australien i februari, är så sjukt trött på mitt pissrun så de finns ju inte. Så jävla små marginaler hela tiden som går till alla andras fördel. Tur att man kan whina lite här i alla fall.. Sen åker degen in med 3 10 efter raise pre o sen på bräda 3s 10s Jx, killen har J 6 spader o vi har 2 inköp på NL200 o finns ju inte att jag har lite flyt där utan turn 6 o ja är död typ. mmm förstår att du vill slippa skiten, du är inte ensam, de är inte kul....går inte göra något åt, de är ju bara så tyvärr..... Unnar dig att åka till australien, du ska veta att du kommer att bli saknad osv...... När bär de av till australien förresten nu igen?.... som tur har vi båda EVIL här i mörket,de är verkligen ljuset i mörkret..... Köp en körv på okq8 till dig själv å glöm skiten...over and out / ayhan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 mmm förstår att du vill slippa skiten, du är inte ensam, de är inte kul....går inte göra något åt, de är ju bara så tyvärr.....Unnar dig att åka till australien, du ska veta att du kommer att bli saknad osv...... När bär de av till australien förresten nu igen?.... som tur har vi båda EVIL här i mörket,de är verkligen ljuset i mörkret..... Köp en körv på okq8 till dig själv å glöm skiten...over and out / ayhan Kan va gott att dra ett flyg till Prag med och hoppa kanske? Men har ju Evil att tänka på så vore nog ingen bra idé. Åker 17 februari. Kommer hem i April någon gång! Faan va gött att slippa skiten. Kan ju fan inte spela bra heller, något måste jag göra fel för går alltid skit numera. De som e sjukast är att jag är mycke back när jag har HM igång. Och utan så har de gått sjukt bra... Så fuck HM from now on! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Torskade varje hand i början på månaden, tog bort handgrabber(och använde alltså inte HM), och hittade rushen direkt. Så du kanske är ngt på spåren;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 tjena Ayian hoppas åre gör skäl av de goda ryktet... du 500sek alla dagar... gott få in lite extra till hyrer osv.. grindet går helt okej nu... franz tar sina inköööp. DU får ju köra hårdare bets me din polare.. låt han åka pulka naken en timma i barnbacken eller nått för 20ksek... in me lite råare attityd.. ja ahde ätit en nacotallrik gratiiis.. hade gott Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 13 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Köp en körv på okq8 till dig själv å glöm skiten.. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Torskade varje hand i början på månaden, tog bort handgrabber(och använde alltså inte HM), och hittade rushen direkt. Så du kanske är ngt på spåren;-) Haha,, fan va gott. Nu har vi hittat de. Ska in och 6 tabla lite halvettan o kolla vad poker utan HM kan gå för Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts