allinjompa Postad 23 Januari , 2009 Rapport Postad 23 Januari , 2009 fittkukfittaluderhora........ kall session för ayhan minst sagt, tiltade lös totalt å gjorde mkt kassa spel å hade inget flyt 1miljon sek back, dags å hoppa nu ha ett bra liv tjooohoooo Citera
allinjompa Postad 23 Januari , 2009 Rapport Postad 23 Januari , 2009 gör ett sista inlägg förresten, dumt å dö utan å nå 100gränsen här på pokerforum lol Citera
-Gilbuert- Postad 23 Januari , 2009 Rapport Postad 23 Januari , 2009 fittkukfittaluderhora........ kall session för ayhan minst sagt, tiltade lös totalt å gjorde mkt kassa spel å hade inget flyt 1miljon sek back, dags å hoppa nu ha ett bra liv tjooohoooo[/quote Den berömda Jompa psykologin (göttmepsykologin) brukar funka så att när man backar e man mindre benägen att hoppa Citera
duberg Postad 23 Januari , 2009 Rapport Postad 23 Januari , 2009 fittkukfittaluderhora........ kall session för ayhan minst sagt, tiltade lös totalt å gjorde mkt kassa spel å hade inget flyt 1miljon sek back, dags å hoppa nu ha ett bra liv tjooohoooo[/quote Den berömda Jompa psykologin (göttmepsykologin) brukar funka så att när man backar e man mindre benägen att hoppa Hmm vetifan om jag tror på den. Backar ju konstant men vill ack väl slänga mig ut för ett högt jävla hus.. Citera
SlimSussie Postad 24 Januari , 2009 Rapport Postad 24 Januari , 2009 Nejnej, inte flax. Han är en nyfunnen vän! Då jag flyttat till stora staden.Blir nog snarare ni som kommer ta mina pengar! edit: Är det bingo_franz ni pratar om? CoffeK är BingoFranz Citera
SlimSussie Postad 24 Januari , 2009 Rapport Postad 24 Januari , 2009 Ajaj, jag skojj slaskar. går rätt ok 11-12inköp + på 2700händer. Sjukt enkelt. Nöta upp säg 10k händer, sen jämföra dom statsen med dom andra. För lirar bra mkt bättre där pengarna inte "spelar ngnroll" Tråkigt med back, men tar du igen! edit: Slim pm:a gärna din msn, kan vi ksk skicka lite hh:s osv. samt få update om din kommande nöt resa! Sätter mig på ditt bord en dag o drar över den Citera
allinjompa Postad 24 Januari , 2009 Rapport Postad 24 Januari , 2009 Prince Ali Vilken Magi ALIBABA !!!!!!!! Citera
CoffeK Postad 24 Januari , 2009 Rapport Postad 24 Januari , 2009 6 inköp ner för franz efter mitt livs bästa pokerspel ser lovande ut... hor KUK FITTA I ANAL KUK I ARABMUTTAS HELVETES PANSARPUNG I TURKKRULLHÅR LOOOOOASA 6 st 80 20 läge på typ 7min inte okej... gött me semester nu från pokern Körv and out Citera
allinjompa Postad 24 Januari , 2009 Rapport Postad 24 Januari , 2009 6 inköp ner för franz efter mitt livs bästa pokerspel ser lovande ut... hor KUK FITTA I ANAL KUK I ARABMUTTAS HELVETES PANSARPUNG I TURKKRULLHÅR LOOOOOASA 6 st 80 20 läge på typ 7min inte okej... gött me semester nu från pokern Körv and out ahh fittluderhårkukhelvetesbajsanalijerrysstjärtfittPOKER, ska bli gött med semester ja heheehhehehehhe hahahahahasl djsalkdjlksajd Citera
SlimSussie Postad 24 Januari , 2009 Rapport Postad 24 Januari , 2009 Slim känner samma som Franz. Spelar riktigt bra poker. Im inside my opponents heads. Men va hjälper det när man ska bli utdragen som en gammal häst på grönbete. Mitt självförtroende är för tillfället helt i botten. Igen. Och när man ser på när andra regs bara cashar in 10-15 inköp på 2 h så blir man ju mörkrädd. Sen när självförtroendet är kört i botten så spelar man ju vekt som fan och gråter o är rädd för varje kort som kommer på bordet. Ska snart logga ut. Förhoppningsvis blir de inte mer back än de 4 inköp jag är back för dagen. Men ja ska no få in de pre me nuts snart o se mig fistad igen. / En rödgråten Slim Sussie Citera
allinjompa Postad 24 Januari , 2009 Rapport Postad 24 Januari , 2009 svenskaspel är en bra sajt ahahahasödjalksjdaskahsahahahahah, ät inte snö som blivit gul Citera
SlimSussie Postad 24 Januari , 2009 Rapport Postad 24 Januari , 2009 Jag gråter. Va fan ska ja göra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag önskar med hela mitt hjärta att jag hade spelat dåligt. Att jag hade mig själv att skylla. Men e så jävla tomt när man ser sig själv åka på setup på setup. När man ser sig bli brutalt utdragen gång på gång. Men borde kanske fattat när första handen för kvällen var AA vs QQ HU 4 bet pre o allins på bräda 4 4 8. River Q naturligtvis. Jag borde nog fattat hur de skulle slutat. Hit me Jerry one more time (U) Citera
gibbsson Postad 24 Januari , 2009 Rapport Postad 24 Januari , 2009 Hej TEAM TED! BHAAHAHAHA helt missat att ni har en fin? dagbok! Kommer och hälsar på när bollhavet är installerat, fast då kanske man inte hinner komma 2009? Kör ni utförsäljning av skor för att finansiera cribbet? glglglgl alla i TEAM TED mvh eisenhower1 (vill vara anonym etc) Citera
spinky Postad 24 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2009 edit: detgarbranu och pistolpete, är det ni som sitter på ongame 2-4 och donerar? Precis! Citera
SlimSussie Postad 24 Januari , 2009 Rapport Postad 24 Januari , 2009 Ge fan i mitt Xbox Du är välkommen att få spö på de när du vill i framtiden Citera
Zmona Postad 24 Januari , 2009 Rapport Postad 24 Januari , 2009 Alla medlemmar i Team TED är hjärtligt välkomna till guld hyllan där det förfestas för fullt. /TED Citera
spinky Postad 24 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2009 ahh vafan.. jag kommer en sväng och säger hej, sjukt trist och sitta här nere på kontoret själv. Citera
spinky Postad 25 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2009 Blev en ganska kort session på kontoret med Evil idag 1.5 timmar typ 1.5k plusset måste säga att jag var lite förvånad över hur kalla borden var för att vara lördag lixom men men.... nu drar jag till Tenerife om 1 timma. Ha de fint grabbar på grann ön. Så ses vi om en vecka. Ted och slim får hålla ställningarna nere i hyddan. Tittade lite i HM idag tänkte jag slänger ut en liten graf efter när jag har 80k loggade händer..borde ju typ vara snart nångång. Citera
SlimSussie Postad 25 Januari , 2009 Rapport Postad 25 Januari , 2009 Yo. wzup TeD! Slim får hålla ställningarna själv här hemma. Lyckades kvala in till BigDeal nu i en turbo på ongame o har dubblat ganska tidigt i BD. Så kan nog gå bra detta Inväntar DETgarBRAnu så vi kan cribba lite sen vid 20 tiden Dock avundsjuk på er grabbar som reser till solen / Sussie Citera
CoffeK Postad 25 Januari , 2009 Rapport Postad 25 Januari , 2009 Bättre sent än aldrig. Dags för EvilEyes och precentera sig. Tänkte ta en sväng till Canarieöarna imorgon, dags med lite semester efte att grindat hårt ett tag nu. Sitter just nu på hotellet på arlanda med Ayan och Franz. Ska snart ta en sväng ner och käka gott och kolla mitt lag Inter mot Samdoria kan bli endel dricka med. ( väldigt svag för dricka och kan lätt bli lite mycket ibland,får se hur de slutar ikväll ) Har hållit till på 3/6 på ongame ett tag nu. Känner att de är lite för lågt efter spelat betydligt högre. Men kan göra hyfsad deg och inte allt för vassa lirare, inget illa ment. Även om jag framstår som den största fisken av väldigt många : ) . Men de är lite av min stil jag har Ha de gött ska ner till baren och bli kanon nu. Citera
allinjompa Postad 25 Januari , 2009 Rapport Postad 25 Januari , 2009 De var jag som skicka från Bingos konto / Evileyes Citera
CoffeK Postad 25 Januari , 2009 Rapport Postad 25 Januari , 2009 Ska bli skönt me semester vila upp sig efter en hård grindperiod:-D Åker tidigt immorn bitti får se om man får väckt Ayian å evileys.. Tveksamt.. kanske blir hotellet på arlanda hela veckan vem vet.. nästa gång vi skiver är vi solbbrända stöll å bakfylla.. Körv and out! Citera
Recommended Posts