Gå till innehåll

Någon som känner igen sig?


Soni

Recommended Posts

  • Svars 85
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Känner att jag är tillräckligt j-a skitförbannad och trött på poker för att göra entré i denna tråden. Jag är "Spelare 2" i detta exemplet - gång på gång på gång.. kan sitta och spela i dagar/veckor för att få upp rullen och så fort jag går upp en eller två nivåer så får jag AA, KK eller andra monster nästan direkt. Jag bettar, en annan reraisar, jag går all-in, han synar med sina Q8 (t ex) - och träffar varje gång, och då menar jag varje gång. Nötstegar och nötfärger i Omaha blir alltid utdragna av parat bord på river när jag plus flera spelare är allin på turn - i alla fall 80-90% av gångerna trots att det bara är 20% risk matematiskt.. och då pratar jag om 6-12 månader som tidsperiod.

Om man slowspelar eller maxbettar sina nötter spelar ju faktiskt mindre roll, och om motståndaren har potodds eller inte spelar heller ingen roll - det är ju det faktum att dom alltid träffar som är så j-a frustrerande, och det underliga är att det är så tydlig skillnad på min normala nivå mot när jag går upp en eller två nivåer. På min normala nivå har jag "normaltur", dvs vinner ibland med flyt och får ta en badbeat ibland med ett garv. En nivå upp slutar alltid med en bad beat inom 15 minuter.

men men - får försöka stå ut och lyssna på allt snack om varians osv, men jag är inte långt ifrån att vara "säker" på att det faktiskt förekommer fel i klienterna där vissa spelare av någon anledning tilldelas mer tur och otur än andra. Är inte det egentligen mer sannolikt än att alla skulle behandlas "rättvist"?..

 

Den första jag ser här på forumet som tänker som jag=) thank you

 

Har tyvärr inget bra svar iom det är likadant för min användare och jag sitter på samma frågor

 

JAG ÄLSKAR PF. HAHAHAAHAHA. SÅNT HÄR ÄR HELT ENORMT ROLIGT :-D :-D :-D

 

AHAHAHAHAH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sak som är intressant att så fort man ber spelare som har "extrem" otur att föra statistik över sitt spelande då är de oftast inte så sugna..

-Jag vinner 14/1000 coinflips (tror på riggen och att allt går emot just honom)

-Ok, från nu skriver du upp resultatet på alla coinflips (tror på poker)

- eeh, men det är så jobbigt..

 

Råd till OP (och frågor):

 

Har du statistik över ditt spelande? Om inte, börja nu. Spela 200 sng på $2 nivån. Resultat? Är det inte tillräckligt bra? Bli bättre! Har du väldigt dåligt med pengar, så spelar du med bankrulle, annars har rullen inte så stor betydelse på den nivån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok ok ska sluta klaga nu, ska även sluta med poker, märker att de inte går min väg, jag måste posta alla jävla händer för att ni ska tro på mig och de spelar ingen roll om ni tror på mig eller inte nu iom att jag ska sluta, men säger bara att några spelare i denna jävla värld måste ju bara ha mer otur än alla andra, och tyvär är jag nog en av dom så det blir nog bäst att sluta med poker, även om jag verkligen försökt lära mig av varenda hand jag spelat men de ger fanimej inget resultat när man åker på beat efter beat!! de kanske är jag som är efterbliven när det gäller att lära sig om poker, men jag är fan iaf normal nog att se att de här e fanimej inte rättvist att förlora pengar på det sättet,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...