mendieta19 Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 phil gordon heter väl sig själv med tiger woods som avatar? ser honom ofta på högsta gamesen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 phil gordon heter väl sig själv med en mörkhyad person som avatar? Skumt att jag inte har sett han efter allt railande. Han står inte heller med på Highstakesdb.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Vad nickar Phil Gordon? omgclayaiken. nepp det är Phil Galfond Det är det. Men vad nickar Phil Gordon? Exakt så är det. Phil Gordon måste känna sig jävligt big när Durrr vägrar möta honom i sin utmaning. Skulle jag inte heller gjort. OMGClayAiken dominerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Exakt så är det. Phil Gordon måste känna sig jävligt big när Durrr vägrar möta honom i sin utmaning. Skulle jag inte heller gjort. OMGClayAiken dominerar. Varför står det överallt att OMGClayAiken är Phil Galfond då? Han är född 85 och vann bracelet i PLO $5000 Rebuy 2008. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Varför står det överallt att OMGClayAiken är Phil Galfond? Han är född 85 och vann bracelet i PLO $500 Rebuy 2008. Det står så för att det stämmer så klart. Jag kan säga att bracelet i PLO $500 rebuy är fan ingenting jämfört med va Phil Gordon kommer o vinna i framtiden. Det här armbandet kommer han förmodligen o uppskatta som sitt första, men det kommer o försvinna i mängden armband Gordon kommer o plöja framöver. Du ser ju, t o m Durrr vägrar möta honom i sin utmaning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tompalub Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Varför står det överallt att OMGClayAiken är Phil Galfond? Han är född 85 och vann bracelet i PLO $500 Rebuy 2008. Phil Galfond (Online Aliases JMan28 / Jman / OMGClayAiken) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Det står så för att det stämmer så klart. Jag kan säga att bracelet i PLO $500 rebuy är fan ingenting jämfört med va Phil Gordon (Galfond?) kommer o vinna i framtiden. Det här armbandet kommer han förmodligen o uppskatta som sitt första, men det kommer o försvinna i mängden armband Gordon kommer o plöja framöver. Du ser ju, t o m Durrr vägrar möta honom i sin utmaning. Förlåt, skrev fel. $5000 menade jag ju såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Exakt så är det. Phil Gordon måste känna sig jävligt big när Durrr vägrar möta honom i sin utmaning. Skulle jag inte heller gjort. OMGClayAiken dominerar. Du tar fel på efternamnet. Galfond är OMGClayAiken, den unga killen som vann näst mest pengar på nätpoker 2008, efter Ivey. Många Phil. Galfond, Ivey och Gordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergmannen Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Mycket snack om Phil Gordon i denna tråden.. jag har railat highstakes på Full Tilt en del och aldrig sett honom spela vad jag vet. Eller döljer han sig bakom nått nick som inte jag vet om? Eller är det helt enkelt så att folk blandar ihop Gordon med Phil Galfond? För honom känner jag till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Mycket snack om Phil Gordon i denna tråden.. jag har railat highstakes på Full Tilt en del och aldrig sett honom spela vad jag vet. Eller döljer han sig bakom nått nick som inte jag vet om? Eller är det helt enkelt så att folk blandar ihop Gordon med Phil Galfond? För honom känner jag till Det är någon larvig 2+2 level tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Vad är det för balls i durrr då om han säger att han kan möta vem som helst, får motstånd och bangar..? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Det är någon larvig 2+2 level tror jag. Ja, alla låtsas blanda ihop Phil Gordon och Phil Ivey. Håller dock med SuperTequila, OMGClayAiken känns som en av de absoluta bästa i dagens games. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Mycket snack om Phil Gordon i denna tråden.. jag har railat highstakes på Full Tilt en del och aldrig sett honom spela vad jag vet. Eller döljer han sig bakom nått nick som inte jag vet om? Eller är det helt enkelt så att folk blandar ihop Gordon med Phil Galfond? För honom känner jag till Som sagt, troligtvis level, de skriver Gordon i Blom90 tråden också. Kanske blandas ihop men Phil Galfond är ju iaf OMGClayAiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Ja, alla låtsas blanda ihop Phil Gordon och Phil Ivey.Håller dock med SuperTequila, OMGClayAiken känns som en av de absoluta bästa i dagens games. trodde jag med tills jag hörde hans bottennapp till snack till sin nl100k film. helt sjukt hur han lyckats lura världen att han är bra på pokerteori när han i själv verket är mer gameflowåsna än krantz. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pecks Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Som sagt, troligtvis level, de skriver Gordon i Blom90 tråden också. Kanske blandas ihop men Phil Galfond är ju iaf OMGClayAiken. http://se.youtube.com/watch?v=7lAc3m9inoY Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
starsonmars Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 http://se.youtube.com/watch?v=7lAc3m9inoY "If you don't write a good post under the gun your gonna get owned." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checkamat Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 trodde jag med tills jag hörde hans bottennapp till snack till sin nl100k film. helt sjukt hur han lyckats lura världen att han är bra på pokerteori när han i själv verket är mer gameflowåsna än krantz. finns det någon instruktör på någon videosajt som du tycker verkar bra på pokerteori? (seriös fråga) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
handmadegod Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 <--- Levlad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 finns det någon instruktör på någon videosajt som du tycker verkar bra på pokerteori? (seriös fråga) http://www.deucescracked.com/coaches/BLdSWtTRs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 trodde jag med tills jag hörde hans bottennapp till snack till sin nl100k film. helt sjukt hur han lyckats lura världen att han är bra på pokerteori när han i själv verket är mer gameflowåsna än krantz. Va tycker du om Vanessa Selbst? Även om hon är lite väl tjatig i sina filmer gillar jag hennes tankesätt o resonemang. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Va tycker du om Vanessa Selbst? Även om hon är lite väl tjatig i sina filmer gillar jag hennes tankesätt o resonemang. spelar inte PLO såg kan inte uttala mig om honom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Den dagen då heltok börjar spela highstakes, då jävlar kommer inga regs ha pengar kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Absint Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 http://www.deucescracked.com/coaches/BLdSWtTRs Söker på hans namn på 2+2 och det första jag får se är att han nämner ordet metagame... Doing some rough math I think you have to be about 37% here to call, and with metagame I would move that down to about 33%. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 spelar inte PLO såg kan inte uttala mig om honom http://en.wikipedia.org/wiki/Vanessa_Selbst Har inte kikat på om hon kommenterar PLO, men en hel del holdem på DC. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Vanessa är ett kvinnonamn. I t.ex Sverige finns inga män med det namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts