Gå till innehåll

Durr VS x hu

uo

Recommended Posts

• Svars 332
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Varför står det överallt att OMGClayAiken är Phil Galfond?

Han är född 85 och vann bracelet i PLO $500 Rebuy 2008.

Det står så för att det stämmer så klart.

Jag kan säga att bracelet i PLO $500 rebuy är fan ingenting jämfört med va Phil Gordon kommer o vinna i framtiden. Det här armbandet kommer han förmodligen o uppskatta som sitt första, men det kommer o försvinna i mängden armband Gordon kommer o plöja framöver.

Du ser ju, t o m Durrr vägrar möta honom i sin utmaning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det står så för att det stämmer så klart.

Jag kan säga att bracelet i PLO $500 rebuy är fan ingenting jämfört med va Phil Gordon (Galfond?) kommer o vinna i framtiden. Det här armbandet kommer han förmodligen o uppskatta som sitt första, men det kommer o försvinna i mängden armband Gordon kommer o plöja framöver.

Du ser ju, t o m Durrr vägrar möta honom i sin utmaning.

Förlåt, skrev fel. $5000 menade jag ju såklart.

Länk till kommentar

Exakt så är det.

Phil Gordon måste känna sig jävligt big när Durrr vägrar möta honom i sin utmaning. Skulle jag inte heller gjort. OMGClayAiken dominerar.

Du tar fel på efternamnet. Galfond är OMGClayAiken, den unga killen som vann näst mest pengar på nätpoker 2008, efter Ivey.

Många Phil. Galfond, Ivey och Gordon. :)

Länk till kommentar

Mycket snack om Phil Gordon i denna tråden.. jag har railat highstakes på Full Tilt en del och aldrig sett honom spela vad jag vet. Eller döljer han sig bakom nått nick som inte jag vet om?

Eller är det helt enkelt så att folk blandar ihop Gordon med Phil Galfond? För honom känner jag till :)

Det är någon larvig 2+2 level tror jag.

Länk till kommentar

Mycket snack om Phil Gordon i denna tråden.. jag har railat highstakes på Full Tilt en del och aldrig sett honom spela vad jag vet. Eller döljer han sig bakom nått nick som inte jag vet om?

Eller är det helt enkelt så att folk blandar ihop Gordon med Phil Galfond? För honom känner jag till :)

Som sagt, troligtvis level, de skriver Gordon i Blom90 tråden också.

Kanske blandas ihop men Phil Galfond är ju iaf OMGClayAiken. :)

Länk till kommentar

Ja, alla låtsas blanda ihop Phil Gordon och Phil Ivey.

Håller dock med SuperTequila, OMGClayAiken känns som en av de absoluta bästa i dagens games.

trodde jag med tills jag hörde hans bottennapp till snack till sin nl100k film. helt sjukt hur han lyckats lura världen att han är bra på pokerteori när han i själv verket är mer gameflowåsna än krantz.

Länk till kommentar

trodde jag med tills jag hörde hans bottennapp till snack till sin nl100k film. helt sjukt hur han lyckats lura världen att han är bra på pokerteori när han i själv verket är mer gameflowåsna än krantz.

finns det någon instruktör på någon videosajt som du tycker verkar bra på pokerteori? (seriös fråga)

Länk till kommentar

Va tycker du om Vanessa Selbst? Även om hon är lite väl tjatig i sina filmer gillar jag hennes tankesätt o resonemang.

Länk till kommentar