Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
  starsonmars säger:
Asså den är jag fan med på. Mest poster=störst kuk. Obv har ju hela konceptet kommit från 2+2 där imo:andet och this:andet spårat totalt vid det här laget, tycker ba det är fett att skriva imo egentligen.. menar, viktigt att påpeka att det är i ens egen opinion, annars måste man ju anta att någon annan har skrivit från vederbörandes konto.

EDIT: Varför inte ta det till en ny nivå. Jag kommer hädanefter ENBART skriva inlägg som ser ut såhär: Imo. Sen INGET annat.

Detta kanske är för obv imo att det är så obv.

• Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
  okocha säger:
Den som har mest poster när han dör vinner imo. Då håller det inte att skriva en massa givande poster imo.

This

starsonmars säger:
Asså den är jag fan med på. Mest poster=störst kuk. Obv har ju hela konceptet kommit från 2+2 där imo:andet och this:andet spårat totalt vid det här laget, tycker ba det är fett att skriva imo egentligen.. menar, viktigt att påpeka att det är i ens egen opinion, annars måste man ju anta att någon annan har skrivit från vederbörandes konto.

EDIT: Varför inte ta det till en ny nivå. Jag kommer hädanefter ENBART skriva inlägg som ser ut såhär: Imo. Sen INGET annat.

That

imho

Postad

Imo imo, imo... imo. Obv.

EDIT: Nä, jag slår ett slag för tiderna då folk tävlade om vem som kunde skriva durr med flest r. Det var roligare. Durrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nikkuh what.

Postad
  starsonmars säger:

EDIT: Nä, jag slår ett slag för tiderna då folk tävlade om vem som kunde skriva durr med flest r. Det var roligare. Durrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nikkuh what.

FYP

Postad
  starsonmars säger:

EDIT: Nä, jag slår ett slag för tiderna då folk tävlade om vem som kunde skriva durr med flest r. Det var roligare. Durrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nikkuh what.

get a life henri :P

Postad
  lolcatz säger:
  starsonmars säger:

EDIT: Nä, jag slår ett slag för tiderna då folk tävlade om vem som kunde skriva durr med flest r. Det var roligare. DurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrB]r[/b] nikkuh what.

FYP

FTPYF

or this

Postad
  ebisumaru säger:
Är du säker på att Halo2 är smuts? Har sett dom inne samtidigt.

Det är vad som sades i chatten igår. Inget nekande av någon på bordet och rent allmänt verkade det stämma väl. Har även för mig att Halo2 snacka om när dem spela på iPoker (mitt i hans whine), Bareev har väl inte gjort det?

Mycket möjligt att det är delat konto hursom.

NikLasVegas säger:
this

Shahin89 säger:
that

Shahin89 säger:
this

okocha säger:
That

honest99 säger:
+1

ulaf säger:
and the OTHER!

starsonmars säger:
This and than that and it's like.. thisthat.

Ingen känner att thisandet på andras this är ungefär lika givande som att skriva imo efter allting. "Hello imo."

Shahin89 säger:
This

That

imho

sexyterran säger:
this

heltok säger:
in before wat

starsonmars säger:

Bodinarn säger:
wtf?

kungbohman säger:
lol?

pablosebbe säger:
FYP.

Shahin89 säger:
FYP.

pablosebbe säger:
FYP.

AWGTHTGTATA

watzp4.jpg