ffredd Postad 31 December , 2008 Rapport Share Postad 31 December , 2008 Vilka EU-sajter har HU-bord för NL hold'em där SB har knappen och maxraken är $0.50? (Förutom Party). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cazacu Postad 1 Januari , 2009 Rapport Share Postad 1 Januari , 2009 vad spelar det för roll om sb har knappen eller ej? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ffredd Postad 1 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2009 Det blir ett helt annat spel. Om BB har knappen så måste SB vara mycket tajtare, och BB kan både syna och reraisa mycket mer. Party har tydligen bara HU-bord på nivåer upp till $1/$2. Skumt. Microgaming (Nordic Bet) har maxrake 1 EURO!!! Helt sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 2 Januari , 2009 Rapport Share Postad 2 Januari , 2009 vad spelar det för roll om sb har knappen eller ej? lol Btw så är väll sb=knapp på alla siter som har renodlade hu bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ffredd Postad 2 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2009 Btw så är väll sb=knapp på alla siter som har renodlade hu bord. Jag var ganska säker på att det inte var så på NoIQ, men jag loggade in och kollade igår och det var SB som hade knappen. Vet inte om de nyligen har ändrat eller om jag bara minns fel. Jag har för övrigt kommit fram till att World Sports Exchange Poker har de klart bästa villkoren: Max $0.50 i rake och 65% rakeback för alla spelare. Synd att de inte ligger inom EU och ännu mer synd att ingen spelar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 2 Januari , 2009 Rapport Share Postad 2 Januari , 2009 vad spelar det för roll om sb har knappen eller ej? Det spelar väl precis all roll i världen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts