bodybuilder120 Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 ...ska jag göra! Då behöver jag lägga ut den sen på nåt smidigt sätt. -Var ska man lägga ut den (Så cleant som möjligt, så lite reklam som möjligt, samt gratis!)? -Tänkte det skulle vara skoj med en gästbok där man kan posta kommentarer. Finns det nåt enkelt sätt att fixa detta? [X] Jag är en lat jävel som inte orkar googla men tycker man får bra tips på pf. Edit: Inte googlesites... Citera
Dead-Inside Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 -Var ska man lägga ut den (Så cleant som möjligt, så lite reklam som möjligt, samt gratis!)? Orkar inte leta åt dig. Finns lite överallt, speciellt om du behöver typ under 10 mb utrymme och 50 mb transfer i månaden. -Tänkte det skulle vara skoj med en gästbok där man kan posta kommentarer. Finns det nåt enkelt sätt att fixa detta? Finns massvis med färdiga dagbokskoder att lägga in från diverse. Orkar inte leta åt dig. . Citera
bodybuilder120 Postad 30 December , 2008 Författare Rapport Postad 30 December , 2008 Get the point Har kasst internet som knappt låter mig komma in på pf, men förstår ju att OP-frågorna är ganska befänga Tänkte mest om nån vissta nåt som var bra redan men de e nog bara att ta vad som o köra.. Citera
bjoelle Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 Använd en vanlig blogg med schyssta mojligheter till att andra i väsen så har du lost allt på samma gång Citera
Recommended Posts