Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Stackars seriösa Schack- och Bridgespelare att bli ihopblandade med Pokerförbundet. Putte Kock fuskade visst i Bridge men annars är det väl ett seriöst spel som ger en utmaning för hjärnan. Jag har inte hört någon av Bridgeförbundets representanter under Bridge-SM har skrikit till varandra - SE UPP MR X. JAG HAR EN STORSLAM! Jag har inte hört att Bridgeförbundet har ringt upp någons pappa för att reda ut fuskanklagelser.

Så snälla! Låt inte Pokerförbundet dra dessa seriösa aktiviter i smutsen. Det betyder så mycket för många.

Postad
Jag har inte hört att Bridgeförbundet har ringt upp någons pappa för att reda ut fuskanklagelser.

Men det var självaste fan vad folk ska hålla på och blanda ihop saker och ting. :D Det var en moderator som ringde upp för att utreda eventuella dubbla konton på forumet. Fuskanklagelserna hade inte ens uppstått vid den tidpunkten.

Postad

ATG och oddset kräver kräver väl också tankeverksamhet, men det räknas kanske inte som sport? Eller gör det? Dessa aktiviteter ligger ju på sportsidorna i tidningen lika väl som pokern.

Och så ska vi inte förglömma alla pokerspelare som spelar utan att tänka, får dom vara med i förbundet? :mrgreen: