krizz Postad 27 December , 2008 Rapport Postad 27 December , 2008 Är Peters tjej densamma som jobbade som massör på EPT Budapest? Om inte så är dom sjukt lika. Citera
MJ Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 Het och het... Var hon inte lite väl smal? Får klart underkänt för kläderna iaf. Första intrycket var "bimbo", men hon verkar trevlig. Ser bra ut. Citera
Matteprof Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 en annan positiv sak var att de andra var fula och feta medan grindern var fit och snygg, dessutom hade han en het tjej och bättre klädsmak än de andra, så hoppas att folk förstår att det är poker de ska prova och inte keno. Fast du behöver ju inte vara gay för att kunna avgöra att pokerspelare generellt inte är det snyggaste och mest vältränade klientelet. Dessutom har väldigt många grinders inte alls speciellt stort socialt nätverk eller en snygg flickvän. Jag själv och många grinders jag känner och spelat tillsammans med blir/blev ju inte direkt mer fit och snygga av grindandet och ett antal av dem körde också sitt förhållande i botten... Citera
MJ Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 Fast du behöver ju inte vara gay för att kunna avgöra att pokerspelare generellt inte är det snyggaste och mest vältränade klientelet. Dessutom har väldigt många grinders inte alls speciellt stort socialt nätverk eller en snygg flickvän. Jag själv och många grinders jag känner och spelat tillsammans med blir/blev ju inte direkt mer fit och snygga av grindandet och ett antal av dem körde också sitt förhållande i botten... Pokern gjorde mig fet. Den snygga flickvännen är fortfarande kvar, men klagar allt mer. 2009 är min sista chans att bli fit igen. Citera
Akumila Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 Är Peters tjej densamma som jobbade som massör på EPT Budapest? Om inte så är dom sjukt lika. Det är hon, förmodligen. Jag var inte där, men hon brukar vara runt på alla EPT:er. Citera
jkkman Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 Pokern gjorde mig fet. Den snygga flickvännen är fortfarande kvar, men klagar allt mer. 2009 är min sista chans att bli fit igen. Go for it! Tror inte du kommer ångra dig Citera
#LOUDmouth# Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 Appropå han Peter Jepsen så tänkte jag att jag skulle honom i Hendon Mobs spelardatabas men han finns inte där:shock: . Lite konstigt när varenda fisk som klonkat ett finalbord i någon obskyr liten turnering finns listad där. Finns det någon annan bra liknande databas? /#LOUDmouth# Citera
XeroxFin Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 Appropå han Peter Jepsen så tänkte jag att jag skulle honom i Hendon Mobs spelardatabas men han finns inte där:shock: . Lite konstigt när varenda fisk som klonkat ett finalbord i någon obskyr liten turnering finns listad där. Finns det någon annan bra liknande databas? /#LOUDmouth# http://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?a=r&n=76883 Citera
#LOUDmouth# Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 Aaaah, det var mellannamnet som förvirrade mig. Task ska'ru ha! /#LOUDmouth# Citera
ribberfors Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 vad är det för bil lottosnubben kör runt i? Citera
LuckyStar5.1 Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 vad är det för bil lottosnubben kör runt i? Mustang Citera
PokerminatorTT1 Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 Fast du behöver ju inte vara gay för att kunna avgöra att pokerspelare generellt inte är det snyggaste och mest vältränade klientelet. Dessutom har väldigt många grinders inte alls speciellt stort socialt nätverk eller en snygg flickvän. Jag själv och många grinders jag känner och spelat tillsammans med blir/blev ju inte direkt mer fit och snygga av grindandet och ett antal av dem körde också sitt förhållande i botten... vi behöver ju inte upplysa/understryka för folk om sanningen i en reklamfilm eller? du behöver nog inte vara gay för att inse att 90% av spelarna förlorar pengar istället för att tjäna i längden heller. såg nu tredje delen av dokumentären och där framkomdet att lottbarnet redan spendera 13miljoner av sina 22/23? wp! gul nästa år? Citera
urmy Postad 31 December , 2008 Rapport Postad 31 December , 2008 pokerlirarens tjej jobbar väl som massös på EPT eventsen? tycker jag känner igen henne HEHEH Citera
gdaily Postad 31 December , 2008 Rapport Postad 31 December , 2008 pokerlirarens tjej jobbar väl som massös på EPT eventsen? tycker jag känner igen henne HEHEHVet inte om det är samma, men massösen är svenska i alla fall. Man kan väl säga att tv brukar lägga på ett par kilo, men det har de inte gjort i hennes fall i så fall. Om det är samma brutta så är hon mycket snyggare i verkligheten. Citera
LuckyStar5.1 Postad 31 December , 2008 Rapport Postad 31 December , 2008 pokerlirarens tjej jobbar väl som massös på EPT eventsen? tycker jag känner igen henne HEHEH Japp... i avsnitt 3 visas detta ! Citera
TotalFarsa Postad 31 December , 2008 Rapport Postad 31 December , 2008 såg nu tredje delen av dokumentären och där framkomdet att lottbarnet redan spendera 13miljoner av sina 22/23? wp! gul nästa år?Tror mig ha sett de två första avsnitten. Framkom väl att han gav bort 4,5 miljoner till sin kompis som han hade en deal tillsammans med samt 1,12 miljoner vardera till mor och syster (eller liknande). Vem fan hadfe inte satt sprätt på resterande pengar liksom Citera
tamtaram Postad 31 December , 2008 Rapport Postad 31 December , 2008 Tror mig ha sett de två första avsnitten. Framkom väl att han gav bort 4,5 miljoner till sin kompis som han hade en deal tillsammans med samt 1,12 miljoner vardera till mor och syster (eller liknande). Vem fan hadfe inte satt sprätt på resterande pengar liksom Det är väl det klassiska, om man inte känner att man fått jobba för pengarna betyder de inte lika mycket, lätt fånget lätt förgånget. Citera
TotalFarsa Postad 31 December , 2008 Rapport Postad 31 December , 2008 Det är väl det klassiska, om man inte känner att man fått jobba för pengarna betyder de inte lika mycket, lätt fånget lätt förgånget.Som för pokerspelare, menar du? Citera
tamtaram Postad 31 December , 2008 Rapport Postad 31 December , 2008 Som för pokerspelare, menar du? Nja, som pokerspelare tycker jag man får slita rätt hårt för slantarna men jag är en riktig BR-nit Citera
Ballast Postad 21 Mars , 2010 Rapport Postad 21 Mars , 2010 Peter är bankrutt, sjuk och sällskapsdamen har övergivit honom. Golddigger. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/glimnespokerskola/article6808497.ab Citera
RaMz Postad 21 Mars , 2010 Rapport Postad 21 Mars , 2010 Peter är bankrutt, sjuk och sällskapsdamen har övergivit honom. Golddigger. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/glimnespokerskola/article6808497.ab wtf, glimne levlar? Citera
Ekstrom Postad 21 Mars , 2010 Rapport Postad 21 Mars , 2010 http://betting.betfair.com/poker/peterjepsen/news/crossroads-of-my-life---busto-040310.html Citera
RaMz Postad 21 Mars , 2010 Rapport Postad 21 Mars , 2010 http://betting.betfair.com/poker/peterjepsen/news/crossroads-of-my-life---busto-040310.html sköna kommentarer. Citera
jo_ocke Postad 21 Mars , 2010 Rapport Postad 21 Mars , 2010 inte direkt, att klanka ner på någon som uppenbarligen har nått botten är äckligt. Finns verkligen svin. Citera
Steel Postad 21 Mars , 2010 Rapport Postad 21 Mars , 2010 http://betting.betfair.com/poker/peterjepsen/news/crossroads-of-my-life---busto-040310.html Vilken historia. Fattas en död hund och en stulen pickup så har han en grym countrysång. Undrar om han verkligen betett sig illa medan han va rungood, eller är det bara random idioter/ avundsjuka som gottar sig i hans olycka nu? Någon som vet nått om snubben? Citera
Recommended Posts