L2Pinv Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 Jag har alltid trott det, men under min session hittills så har den känslan ökat. Börjar med att jag plockar upp 10-10 i BB, re-raisar en lös kille, och får syn. Flop är 4-3-5, jag betar 2/3 av potten, får direkt omslag, jag ställer in..turn [4] river [K]...han visar upp 8-8.. handen efter är det i princip samma sak. A-A mot J-J, all-in pre. (dock inte inblandad) ca 5-6 händer senare händer det igen.. 9-9 mot 10-10, kan tillägga att jag folda 4-4 här. och nu, precis innan jag postar denna, så har 6-6, 10-10, 3-3 gjort upp (6an gick ur segrande).. Jag menar, vad är oddsen? hände under en 10-15 minuters period? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 Det där låter för sjukt för att vara sant, och jag tror du ljuger om du inte letar upp hand-historien och lägger upp den här... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L2Pinv Postad 23 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 December , 2008 Det där låter för sjukt för att vara sant, och jag tror du ljuger om du inte letar upp hand-historien och lägger upp den här... yes, jag sitter klockan 05.00 på morgonen och ljuger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 yes, jag sitter klockan 05.00 på morgonen och ljuger. My bad, trodde klockan var 04.06.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L2Pinv Postad 23 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 December , 2008 My bad, trodde klockan var 04.06.... Höjer 2 limpers me 9-9 i cutoff, får syn av båda, flop är A-8-8, check check, bet från mig ungefär en halv pot.. Turn är 9.. checkar, ett skapligt bet från honom, jag tar syn..river är en 4.. på river betar han halv pot..jag går all-in..han showar 8-8.. hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 Sedan tänkte jag på en annan sak: Hade inte det hela varit snäppet sjukare om första handen varit: JJ mot 88 Andra handen: KK mot 99 Tredje handen: 88 mot 77 och fjärde handen 33 mot 77 och TT ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 e jag för dryg nu? LÖN TRÅD! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 Hoppas att du fick dig en god natts sömn, även om det blev sent. Möjligen kan man bli lite paranoid när man är övertrött. Jag har sett all in med AA, KK och DD i samma hand. Shit happens. DD vann såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uniktnamn Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 Jag har alltid trott det, men under min session hittills så har den känslan ökat.Börjar med att jag plockar upp 10-10 i BB, re-raisar en lös kille, och får syn. Flop är 4-3-5, jag betar 2/3 av potten, får direkt omslag, jag ställer in..turn [4] river [K]...han visar upp 8-8.. handen efter är det i princip samma sak. A-A mot J-J, all-in pre. (dock inte inblandad) ca 5-6 händer senare händer det igen.. 9-9 mot 10-10, kan tillägga att jag folda 4-4 här. och nu, precis innan jag postar denna, så har 6-6, 10-10, 3-3 gjort upp (6an gick ur segrande).. Jag menar, vad är oddsen? hände under en 10-15 minuters period? Förlåt min formulering men om du tycker detta var något exeptionellt så kan du inte ha spelat särskilt många händer poker i dina dagar. En set up är i min mening en hand du aldrig kommer ur, A10 vs 1010 på AA10-flop, set vs set på 2710-flop, osv osv. Är det du försöker säga att siten skulle vara "riggad" för att skapa mer action eller liknande så kan jag förstå vad du menar, men jag skulle inte direkt kalla 88 mot 1010 eller AA mot JJ för set ups då det är händer som absolut går att komma ur. Dessutom så är det ju faktiskt så att om än marginellt, så ökar faktiskt chansen att fi har pockets när du har det rent statistiskt, eftersom du inte "blockar" någon annans parmöjligheter i samma utsträckning som du gör med två kort som inte är ett par. Så min fråga blir väl om det är rigg du syftar på? Förre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 My bad, trodde klockan var 04.06.... POTY! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 Ja: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubblan Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 Jag har alltid trott det, men under min session hittills så har den känslan ökat.Börjar med att jag plockar upp 10-10 i BB, re-raisar en lös kille, och får syn. Flop är 4-3-5, jag betar 2/3 av potten, får direkt omslag, jag ställer in..turn [4] river [K]...han visar upp 8-8.. handen efter är det i princip samma sak. A-A mot J-J, all-in pre. (dock inte inblandad) ca 5-6 händer senare händer det igen.. 9-9 mot 10-10, kan tillägga att jag folda 4-4 här. och nu, precis innan jag postar denna, så har 6-6, 10-10, 3-3 gjort upp (6an gick ur segrande).. Jag menar, vad är oddsen? hände under en 10-15 minuters period? Det där är inget underligt i mina ögon. Händer flera gånger per session om man multitablar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokermannen_ Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 Ja det är klart det är rigg, slumpgeneraton borde ju istället komma ihåg vad som hänt händerna innan så sånt här inte händer... jag menar, om 99 vunnit över TT några händer innan så borde ju QQ få stå mot 77 efter det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 Hoppas att du fick dig en god natts sömn, även om det blev sent. Möjligen kan man bli lite paranoid när man är övertrött. Jag har sett all in med AA, KK och QQ i samma hand. Shit happens. QQ vann såklart FYP. God jul! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 Om rigtråd: Fortsätt i riggrtåden. Om inte: Detta är inte definitionen av setup. Om inte: par mot par - det är liksom skitvanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts