Jezus Postad 20 December , 2008 Rapport Postad 20 December , 2008 Med risk för att få skit... Jag gillade Everest skarpt ända tills idag morse!. Detta är bara fel så det skriker. Spelade Limit 1/2-bord, drar in Kåk: AAA 33. Potten är fulltankad av pengar då många varit med. Killen som har färg raisar efter rivern och..KLIENTEN FOLDAR MIN HAND!!!!!! Varför i hel**** skulle jag folda bästa handen som inte gick och slå??? Istället för att raisa så LÄGGS min hand ner. Varvid jag inte får ett rött öre. Hur farao kan det gå till så här?? Varför hände detta när potten var så stor? Hade det hänt när insatsen var $4 hade jag inte blivit så här upprörd, men nu ar det rejält mycket större. Jag utgår från att jag aldrig kommer se röken av de $44, eller få en förklaring jag kan acceptera till varför min hand foldades. Således begärde jag ett uttag av alla mina pengar från Everest idag. Kommer nog aldrig att spela där igen pga detta. Har uppmanat alla mina spelkompisar att göra detsamma. Är så fruktansvärt besviken. FY! Citera
sexyterran Postad 20 December , 2008 Rapport Postad 20 December , 2008 Jag kommer aldrig tro dej tyvärr, svårt å se att Everest gör det heller. Du kan aldrig kräva pengar för detta, isåfall skulle ju varenda jeppe som misclicka (säger inte att du gjorde det, kan ha hänt vad som helst) mejla dom och få pengar. Tråkigt för dej i vilket fall som helst. Citera
lolcatz Postad 20 December , 2008 Rapport Postad 20 December , 2008 Ditt internet dog, är det så svårt att förstå? Citera
Solidify Postad 20 December , 2008 Rapport Postad 20 December , 2008 Känner all sympati i världen Det värsta som finns är när man råkar tima ur AA för att man är och hämtar dricka Citera
Jezus Postad 20 December , 2008 Författare Rapport Postad 20 December , 2008 Nej, det är klart jag inte lär se röken av de slantarna. Med det jag inte fattar är att jag inte fick nåt meddelande om att jag tappat kontakten med internet eller nåt sånt. Den bara foldade och spelet gick vidare. Sög svetten från en död mans pung detta. Fy fan vad arg jag blev. Nåja, det finns andra sajter där ute mvh Citera
Slasktratt Postad 20 December , 2008 Rapport Postad 20 December , 2008 Känner all sympati i världen Det värsta som finns är när man råkar tima ur AA för att man är och hämtar dricka Haha, dagens! Citera
REEDE Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Nej, det värsta är att man vet innan man går och hämtar drickan att man kommer få AA. Det stämmer varenda jävla gång och varenda gång har det slutat med ett kallblodigt mord i ren ilska! Citera
asfalten Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Med risk för att få skit... Jag gillade Everest skarpt ända tills idag morse!. Detta är bara fel så det skriker. Spelade Limit 1/2-bord, drar in Kåk: AAA 33. Potten är fulltankad av pengar då många varit med. Killen som har färg raisar efter rivern och..KLIENTEN FOLDAR MIN HAND!!!!!! Varför i hel**** skulle jag folda bästa handen som inte gick och slå??? Istället för att raisa så LÄGGS min hand ner. Varvid jag inte får ett rött öre. Hur farao kan det gå till så här?? Varför hände detta när potten var så stor? Hade det hänt när insatsen var $4 hade jag inte blivit så här upprörd, men nu ar det rejält mycket större. Jag utgår från att jag aldrig kommer se röken av de $44, eller få en förklaring jag kan acceptera till varför min hand foldades. Således begärde jag ett uttag av alla mina pengar från Everest idag. Kommer nog aldrig att spela där igen pga detta. Har uppmanat alla mina spelkompisar att göra detsamma. Är så fruktansvärt besviken. FY! haha detta är ju standard. Man tittar ned i AA på knappen och sedan -disconnect. Har aldrig tänkt tanken på att skriva till nån och kräva pengarna tebax. Glöm och gå vidare. Citera
Jezus Postad 21 December , 2008 Författare Rapport Postad 21 December , 2008 Hat är det enda som funkar.... :evil: Citera
blaenda Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Precis samma sak hände mig på en annan klient en gång för flera år sedan. Det gällde ett lite större belopp och jag skrev till supporten som först hävdade att jag disconnectat. Jag var 100 proc säker på att det varken var disconnect eller missclick och stod på mig. Då var där faktiskt nån vänlig supportkille som tittade närmare på handen och efter ett tag fick jag kompensation. Prova att mejla och stå på dej! I en vänlig ton - det handlar ju sannolikt om en bugg som everest har glädje av att känna till... Citera
Jezus Postad 21 December , 2008 Författare Rapport Postad 21 December , 2008 Intressant att du fick ersättning. Men jag ser mina slantar som förlorade. Det var visst skatt på everest, så det är klika bra att byta sajt kanske. Pacific kanske kan vara bra? Citera
Donner Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Precis samma sak hände mig på en annan klient en gång för flera år sedan. Det gällde ett lite större belopp och jag skrev till supporten som först hävdade att jag disconnectat. Jag var 100 proc säker på att det varken var disconnect eller missclick och stod på mig. Då var där faktiskt nån vänlig supportkille som tittade närmare på handen och efter ett tag fick jag kompensation. Prova att mejla och stå på dej! I en vänlig ton - det handlar ju sannolikt om en bugg som everest har glädje av att känna till... Det råkade inte vara på Paradise? Hände iaf för mig på den sajten om o om igen för några år sen. Händerna autofoldades med jämna mellarum o supporten kunde inte hitta nåt fel alls. Tror jag fick $50 som tröst eller va fan de kallade det. Jäkla fin tröst när varenda pott var på flera $100.. Citera
Apex Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Känner all sympati i världen Det värsta som finns är när man råkar tima ur AA för att man är och hämtar dricka Fast å andra sidan kan det här leda till det bästa som finns, dvs. man konstaterar att man skulle ha förlorat hela stacken om man hade spelat sina AA. Citera
morgan52 Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Skyll er själva om ni spelar Indianpoker! Citera
Jezus Postad 21 December , 2008 Författare Rapport Postad 21 December , 2008 Du menar en bra indian är en död indian... Som det gamla hatiska talesättet hette.. hoho Citera
DieHunter Postad 22 December , 2008 Rapport Postad 22 December , 2008 Jag tror det har att göra med global uppvärmning Citera
Existing-user Postad 22 December , 2008 Rapport Postad 22 December , 2008 Jag tror det har att göra med global uppvärmning och terrorism samt att vi har för lite kameror som övervakar oss i våra hem. Citera
Bubblan Postad 22 December , 2008 Rapport Postad 22 December , 2008 och terrorism samt att vi har för lite kameror som övervakar oss i våra hem. Skaffa Telia Hemkoll! Citera
handmadegod Postad 22 December , 2008 Rapport Postad 22 December , 2008 Med risk för att få skit... Jag gillade Everest skarpt ända tills idag morse!. Detta är bara fel så det skriker. Spelade Limit 1/2-bord, drar in Kåk: AAA 33. Potten är fulltankad av pengar då många varit med. Killen som har färg raisar efter rivern och..KLIENTEN FOLDAR MIN HAND!!!!!! Varför i hel**** skulle jag folda bästa handen som inte gick och slå??? Istället för att raisa så LÄGGS min hand ner. Varvid jag inte får ett rött öre. Hur farao kan det gå till så här?? Varför hände detta när potten var så stor? Hade det hänt när insatsen var $4 hade jag inte blivit så här upprörd, men nu ar det rejält mycket större. Jag utgår från att jag aldrig kommer se röken av de $44, eller få en förklaring jag kan acceptera till varför min hand foldades. Således begärde jag ett uttag av alla mina pengar från Everest idag. Kommer nog aldrig att spela där igen pga detta. Har uppmanat alla mina spelkompisar att göra detsamma. Är så fruktansvärt besviken. FY! Det påminner om den gången jag var inne i heroinsvängen och förlorat hem, fru och vänner. Försök se positivt på det här, 'cause when you've hit rock bottom the only way is up! Citera
Recommended Posts