Mang89Swe Postad 17 December , 2008 Rapport Postad 17 December , 2008 Tjena jag har vunnit resa till bahamas, och undrar hur det funkar med visum då jag mellan landar i usa , Mvh Mange Citera
Nice Hand GG Postad 17 December , 2008 Rapport Postad 17 December , 2008 Visum Oo. Enda som troligen kommer behövas fylla i är den där underbara lappen du får på flygplanet. Citera
Displeased Postad 17 December , 2008 Rapport Postad 17 December , 2008 Visum Oo. Enda som troligen kommer behövas fylla i är den där underbara lappen du får på flygplanet. VadÅ FöR LapP? Citera
Nice Hand GG Postad 17 December , 2008 Rapport Postad 17 December , 2008 VadÅ FöR LapP? Den lappen alla måste fylla i av säkerhetsskäl Då får den på flyget. En fråga vet jag är typ ifall du har anknytningar till någon terrorris grupp. Edit: En sådan här. Citera
Displeased Postad 17 December , 2008 Rapport Postad 17 December , 2008 Haha jag ska fan fylla i att jag vara Nazi-Tysk på 30-talet Citera
gdaily Postad 17 December , 2008 Rapport Postad 17 December , 2008 Tjena jag har vunnit resa till bahamas, och undrar hur det funkar med visum då jag mellan landar i usa , Mvh MangeÄr du ostraffad svensk medborgare, som inte jobbade med judeförföljelser under andra världskriget, inte tänker begå terrorhandlingar i USA, inte är narkotikalangare och liknande (kommer inte ihåg alla dumma frågor) så behöver du inget visum. Har du suttit på kåken behöver du visum. Citera
Rebonius Postad 18 December , 2008 Rapport Postad 18 December , 2008 Behöver man något speciellt papper om man vill ta med flickvännen som inte fyllt 18 ännu och hennes föräldrar inte kommer med? Och före ni frågar, nej, det är inte jag som har en minderårig flickvän Citera
SouthEast Postad 18 December , 2008 Rapport Postad 18 December , 2008 Haha jag ska fan fylla i att jag vara Nazi-Tysk på 30-talet Verkar smart. Har fått för mig att dom inte uppskattar goda skämt, rätta mig om jag har fel. Citera
Juggler Postad 18 December , 2008 Rapport Postad 18 December , 2008 Gäller det där obligatoriska för-registreringen även om man bara mellanlandar i USA? Immigrationen var ju lika hård som om man skulle in i landet när jag var på Bahamas förra året. Citera
Rebonius Postad 18 December , 2008 Rapport Postad 18 December , 2008 Verkar smart. Har fått för mig att dom inte uppskattar goda skämt, rätta mig om jag har fel. Fråga Dilba! Citera
Jennez Postad 18 December , 2008 Rapport Postad 18 December , 2008 Gäller det där obligatoriska för-registreringen även om man bara mellanlandar i USA? Immigrationen var ju lika hård som om man skulle in i landet när jag var på Bahamas förra året. Yes box, det gör den. Citera
Mang89Swe Postad 19 December , 2008 Författare Rapport Postad 19 December , 2008 hahaha, dom e ju sjukt löjliga, blir å fylla i att man är terrorist då Citera
Sweetchuck Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 hahaha, dom e ju sjukt löjliga, blir å fylla i att man är terrorist då GL, Guantanamo är vackert vid den här årstiden. Citera
brut Postad 23 December , 2008 Rapport Postad 23 December , 2008 Gäller att du inte är för dragen på planet att du förstår frågorna:) Har du rövat bort ett Amerikanskt barn? och liknande löjliga frågor. Tycker att det gick ganska lätt att gå igenom tullen i alla fall. Hade med mig mediciner bla utan att det blev något trassel. Därimot så kollar de upp flygplanet extra noggrant. När jag åkte dit för några månader sedan fick vi mellanlanda i Oslo kl 07 och sitta där några timmar medans man letade efter bomber i planet. Citera
Rebonius Postad 23 December , 2008 Rapport Postad 23 December , 2008 Behöver man något speciellt papper om man vill ta med flickvännen som inte fyllt 18 ännu och hennes föräldrar inte kommer med?Och före ni frågar, nej, det är inte jag som har en minderårig flickvän Ingen som vet? Citera
gdaily Postad 23 December , 2008 Rapport Postad 23 December , 2008 Ingen som vet? Egntligen önskar jag väl att jag viste... Att kolla med ambasaden är annars ett tips, i stället för vad random anonym person säger på ett random forum. Myndighetsåldern är 21 i USA btw. Citera
gdaily Postad 23 December , 2008 Rapport Postad 23 December , 2008 http://www.cbp.gov/linkhandler/cgov/travel/id_visa/esta/about_esta/esta_intro/esta_swedish.ctt/esta_swedish.pdf Viktig läsning btw, nya regler 12 januari! Citera
mendieta19 Postad 23 December , 2008 Rapport Postad 23 December , 2008 jag hade inga såna problem förra året och inte var jag 21 herr TG Citera
Rebonius Postad 23 December , 2008 Rapport Postad 23 December , 2008 http://www.cbp.gov/linkhandler/cgov/travel/id_visa/esta/about_esta/esta_intro/esta_swedish.ctt/esta_swedish.pdf Viktig läsning btw, nya regler 12 januari! Såg att flygbolagen hade lagt in en stor notis om det där i bokningen Citera
Displeased Postad 24 December , 2008 Rapport Postad 24 December , 2008 Tur att jag drar den 11:e då! 1 problem mindre för mig i världen. Citera
erik87 Postad 24 December , 2008 Rapport Postad 24 December , 2008 Tur att jag drar den 11:e då! 1 problem mindre för mig i världen. Meh, läste så klart fel, nevermind. Citera
Recommended Posts