Klyka Postad 15 December , 2008 Författare Rapport Postad 15 December , 2008 Lolcatz, knappast sjysst att hänga ut Antonius med bild i det sammanhanget, han lär ju inte känna sig mindre blek, ful och misslyckad med tjejerna om han får reda på det. Verkligen taktlöst. Citera
TotalFarsa Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Rekommenderad läsning för Klyka är Strindbergs Giftas Könskamp ftw Citera
morr Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 "Jag är endast teoretiskt kvinnohatande." Citera
hefo Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 hefo måste trolla eller äger hon upp sig själv så pass i brygga att hon skulle kunna lapa sig själv? (Nej, inget sexuellt påhopp.. bara ett sätt att beskriva hur pass mycket hon äger sig själv !) Äger upp sig själv? Trolla? Jag fattar ingenting. Citera
hefo Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 hefo kan för övrigt vara Sveriges mest underskattade pokerpersonlighet. Amen. För övrigt är backdoor flush och hålpipa blixtsyn med så mycket smarrigt i mitten. Citera
Lianinho Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 tänkte skriva att hon va ju inte alls snygg, men hon va ju faktiskt inte ful Njae... Dock blir jag näst intill alltid skrämd av den där "psyko-killer" blicken hon alltid får till på kort Citera
Lianinho Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 http://www.pokerstarsblog.com/uploaded_images/end-day-2016-766583.jpg Citera
Klyka Postad 15 December , 2008 Författare Rapport Postad 15 December , 2008 Ja så där argumenterade hon vid bordet också, "det var ju så mkt smarrigt i mitten".. Men att syna en all in med hålpipa.. Och att hon hade färgdrag (det var inte backdoor, men ändå liksom) gör ju inte saken bättre, jag skulle aldrig syna en sån stor push med färgdrag liksom. Two wrongs doesn't make a right, men det kanske Hefo tycker. Att det var många spelare med i potten gör ju inte saken bättre direkt... Citera
jkkman Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Alltså om hon har nötfärgdrag i vad som blir en fyrvägsallin på floppen MÅSTE hon väl syna, om det inte är ytterst underliga stackstorlekar... Att hon dessutom troligen har tre outs för hålpipan gör det väl inte sämre direkt. Citera
Wiseguy Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Ja så där argumenterade hon vid bordet också, "det var ju så mkt smarrigt i mitten".. Men att syna en all in med hålpipa.. Och att hon hade färgdrag (det var inte backdoor, men ändå liksom) gör ju inte saken bättre, jag skulle aldrig syna en sån stor push med färgdrag liksom. Two wrongs doesn't make a right, men det kanske Hefo tycker. Att det var många spelare med i potten gör ju inte saken bättre direkt... Eh ok, så du synar hellre med nötfärgdraget mot en person än mot tre spelare som är all in, dvs det ligger massor smarrigt i mitten, för att citera Hefo då, istället för mot bara en stack, och du vet här att du har omkring 12 outs (förmodligen alla ej parande spader och alla femmor) för att vinna potten?? Solklar syn i denna typen av grundstackade turnering som den förra omgången av pokerkryssningar utgjorde i.m.o. Sen vill jag gärna ifrågasätta din förbundsstatus när jag ändå är igång, ett flertal av de senaste posterna du lämnat här på pf (mycket av det i denna tråd) anser jag inte lämpar sig för en officiell representant för förbundet, och eftersom du t.o.m. har din förbundsstatus i din signatur tycker jag du agerar som en sådan oavsett i vilka trådar du skriver... Tycker du själv att det du skrivit är 100% lämpligt? Citera
MikeTime Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 http://pokerforum.nu/forum/1138049-post38.html Citera
DrRoland Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Ja så där argumenterade hon vid bordet också, "det var ju så mkt smarrigt i mitten".. Men att syna en all in med hålpipa.. Och att hon hade färgdrag (det var inte backdoor, men ändå liksom) gör ju inte saken bättre, jag skulle aldrig syna en sån stor push med färgdrag liksom. Two wrongs doesn't make a right, men det kanske Hefo tycker. Att det var många spelare med i potten gör ju inte saken bättre direkt... Vet inte om det här är absolut sämsta scenariot för A2s, men det visar iaf hur enkel synen är. Troligen så låg det väl redan en del pengar i potten på floppen så hon behöver knappast ens 25% pott equity för syn här. Board: 3s 4c Qs Dead: equity win tie pots won pots tied Hand 0: 57.519% 57.52% 00.00% 32283427 0.00 { 44 } Hand 1: 21.470% 21.47% 00.00% 12050130 0.00 { As2s } Hand 2: 02.317% 02.32% 00.00% 1300700 0.00 { KsJs } Hand 3: 18.694% 18.69% 00.00% 10492072 0.00 { 6s5s } Tar man bort ena färgdraget så blir det tom kriminellt att lägga A2s. Citera
el_kryddo Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Antar att både hefo och klyka levlar för fullt medan DrRoland gör en DrRoland. Citera
Big Less Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 http://pokerforum.nu/forum/1138049-post38.html Att levla och vara Klyka samtidigt är dömt att misslyckas, eller dömt att lyckas, beroende på hur man ser det. Konstigt på något sätt blir det i alla fall. Citera
hefo Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Jag börjar ärligt talat bli orolig för att Göran inte är på samma humör som jag, och jag lägger mig helt enkelt. Du vann Göran, det verkar inte bättre än att alla andra än vi tar oss på för stort allvar. Kunde du inte ha valt en hand där jag faktiskt spelade dåligt? </levelmania> Citera
Klyka Postad 15 December , 2008 Författare Rapport Postad 15 December , 2008 Jag börjar ärligt talat bli orolig för att Göran inte är på samma humör som jag, jag gissar på att du är på samma goda humör som jag. det verkar inte bättre än att alla andra än vi tar oss på för stort allvar. Trodde vi var övertydliga, framför allt min "analys" av handen. så dum som jag ger intryck av att vara i den "analysen" hoppas jag innerligt att jag inte gett intryck av att vara i övrigt.. Kunde du inte ha valt en hand där jag faktiskt spelade dåligt? Den handen hittade jag bara på. Att klaga på en dåligt spelad hand hade ju dock inte varit nå kul. Hefo Citera
MikeTime Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Antar att både hefo och klyka levlar för fullt medan DrRoland gör en DrRoland. Att levla och vara Klyka samtidigt är dömt att misslyckas, eller dömt att lyckas, beroende på hur man ser det. Konstigt på något sätt blir det i alla fall. Synd, just som tråden började bli skojsig! Otroligt att DrR m.fl inte fattade levlingarna från Göran å Helena.... Verkar som just Göran alltid blir tagen på allvar. Dumt imo! Citera
papiPope Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Nätpokerspelare är feta, bleka, fula och blir ofta dissade av flickor. Som dig då eller? Citera
DrRoland Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Har inte helt klart för mig vad en levling är för någonting. Citera
ulaf Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Har inte helt klart för mig vad en levling är för någonting. Bra försök Citera
Jerico Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Förstår inte varför ni ska dissa Lina. Det är rätt uppenbart att det är Aftonbladet som inte fattar hur de ska citera henne för att det inte ska låta som att hon är efterbliven. Citera
#LOUDmouth# Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Förstår inte varför ni ska dissa Lina. Det är rätt uppenbart att det är Aftonbladet som inte fattar hur de ska citera henne för att det inte ska låta som att hon är efterbliven. Bara för att du skrev så var jag tvungen att läsa om tråden och fortfarande tycker jag nog att flertalet inlägg håller med dig så var du fått ni ifrån vete fan. Eller levlar du oss också? Inte lätt med dubbel/trippellevlingar och dessutom fruntimmersironi i skriven form Levla hit & levla dit liksom /#LOUDmouth# Citera
lolzor Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Den här tråden är i ett akut behov av tuttar imo. Citera
lolcatz Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Den här tråden är i ett akut behov av tuttar imo. Citera
Recommended Posts