Gå till innehåll

Håller på med en tracker för B2B!


Stusse

Recommended Posts

Gör en converter till pokertracker/pokeroffice istället, plugin etc..

Bygga upp en tracker från scratch är bara idioti, det är lagt ner så mkt jobb redan sen innan så även om man kommer ifatt så har man uppfunnit hjulet två gånger och dom förbättrat sig 100 ggr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör en converter till pokertracker/pokeroffice istället, plugin etc..

Bygga upp en tracker från scratch är bara idioti, det är lagt ner så mkt jobb redan sen innan så även om man kommer ifatt så har man uppfunnit hjulet två gånger och dom förbättrat sig 100 ggr.

 

Smart! Tänkte inte på det, du har verkligen en poäng. Dock så är jag personligen inte 100% nöjd med de tillgängliga trackerprogrammen som finns ute. Jag tycker att de är aningen krångliga, och ganska fula faktiskt =)

 

Kan det kanske vara något med en >enkel funktionell snygg tracker<, med en extrafunktion som gör B2B-HH kompatibla med övriga trackers?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En plugin till Pokertracker skulle uppskattas VÄLDIGT mycket från min sida iaf :)

 

I second that!!

 

ok! verkar finnas lite intresse i alla fall. :) Vad sägs om följande:

 

* enkel och snygg analys av hh

 

* konverterare som gör B2B hh kompatibla med pokertracker m.fl

 

Något mer som någon vill ha? Eftersom det är främt NL som spelas på b2b kanske man kan ha några anpassade verktyg för analys.

 

Att ha ett program som säger vilken hand som är den bästa för tillfället gör ju saken lite mer komplicerat, eftersom man måste "lyssna av" händelserna i realtid. Inte omöjligt, men som sagt, en del krångligare.

 

Just ja. I första hand tänkte jag bara göra en för Texas, eftersom det är det jag själv spelar. Finns det en skrikande efterfrågan efter omaha kanske det också går att göra! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
En plugin till Pokertracker skulle uppskattas VÄLDIGT mycket från min sida iaf :)

 

I second that!!

 

ok! verkar finnas lite intresse i alla fall. :) Vad sägs om följande:

 

* enkel och snygg analys av hh

 

* konverterare som gör B2B hh kompatibla med pokertracker m.fl

 

Något mer som någon vill ha? Eftersom det är främt NL som spelas på b2b kanske man kan ha några anpassade verktyg för analys.

 

Att ha ett program som säger vilken hand som är den bästa för tillfället gör ju saken lite mer komplicerat, eftersom man måste "lyssna av" händelserna i realtid. Inte omöjligt, men som sagt, en del krångligare.

 

Just ja. I första hand tänkte jag bara göra en för Texas, eftersom det är det jag själv spelar. Finns det en skrikande efterfrågan efter omaha kanske det också går att göra! ;)

 

Det dar later hur bra som helst! :)

 

Kommer du ta betalt for det? For jag ar iaf villigt att betala.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Tänkte framåt sommaren dra igång på allvar med en tracker till B2B. Funktionerna kommer nog inte klå t.ex PokerTracker, men den ska däremot kunna tracka bl.a 5CD, Sökö osv. Den ska helt enkelt vara lite mer "exotisk". En enkel hh-konverterare till PT kommer väl också ingå.

 

Om någon redan nu har idéer/synpunkter/önskemål, så är det bara att skriva här!

 

 

 

/Sebbe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...