Gå till innehåll

DON, rakeback och EU?


bodybuilder120

Recommended Posts

PokerStars har inget av det han söker...

iPoker kanske? går o få deals som är indirekt Rb.

 

 

 

Nä det har dom inte.

Men som Ezkash sa har dom väldigt låg rake.

På t ex $10 som jag oftast spelar har dom flesta sidorna $10+1. du rakar $1 och med t ex 30% rake får du tillbaka 0,30 och har då satsat $10,70.

På stars kostar samma $10,40 utan rakeback om du kör turbosar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IPoker har bara turbo DONs.

 

En kraftig varning för IPoker. Jag spelat DoN via Expekt.Det står i chatten att det är engelska som gäller. Trots detta flödar det av kryliska bokstäver. Man diskuterar öppet hur andra spelare skall spela. Här gäller inte en hand en spelare. Det verkar inte existera någon som helst kontroll från Expekt/IPoker.

 

Pokerstar är i detta fall ett föredömme. Chatten stängs av för alla när det är 6 spelare kvar eller när någon är allin. Skulle man öppet diskutera sina händer på ryska så tror jag inte man skulle bli så långvarig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En kraftig varning för IPoker. Jag spelat DoN via Expekt.Det står i chatten att det är engelska som gäller. Trots detta flödar det av kryliska bokstäver. Man diskuterar öppet hur andra spelare skall spela. Här gäller inte en hand en spelare. Det verkar inte existera någon som helst kontroll från Expekt/IPoker.

 

Pokerstar är i detta fall ett föredömme. Chatten stängs av för alla när det är 6 spelare kvar eller när någon är allin. Skulle man öppet diskutera sina händer på ryska så tror jag inte man skulle bli så långvarig.

 

Tyvärr så är det bara kryliska bokstäver, har hänt mej några gånger att det har snackats om detta på engelska med. Självklart har jag rapporterat detta varje gång och hoppats dom blir varnade eller avstängda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPoker är helt sjukt!!

Ffyfan va det ska snackas taktik och de idioterna lackar ur när man inte ska spela på deras vis för att slå ut folk.

 

Då när jag bubblade så synade 2 pers min allin. jag hade väl ingen bra hand, men på turn avslöjar den idioten att han har kåk och de checkar ner river med. vet ej va den andre hade. MEN Vafan e det för spel??

 

Hänt på tok för många gånger och iPoker får mig att spy.. finns det nån anledning till att lira där ens??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...